SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
Mensen blijven die naam maar roepen, wat is dat toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Deze reeks wordt gesponsord door Anonymous.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mensen blijven die naam maar roepen, wat is dat toch?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Deze reeks wordt gesponsord door Anonymous Boku no Pico.
Ik gebruik Commie. Serie is goed!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:34 schreef Yi-Long het volgende:
Space Brothers schijnt ook wel goed te zijn toch!? Welke fansub is daar het beste voor?
Fittie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
TT zuigt. Al de zoveelste Boku no Pico tt.
Thanksquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik gebruik Commie. Serie is goed!
TT zuigt. Al de zoveelste Boku no Pico tt.
Vind je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:01 schreef Quotidien het volgende:
Elfen Lied afgekeken, 7/10 omdat het einde heel sterk was.
Eerste topic in deze reeks ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:40 schreef robin007bond het volgende:
Gefeliciteerd met je eerste(?) topic.
http://pochi.x.fc2.com/k_kisekae.htmlquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:04 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand nog de link naar dat K-ON beach dressup spel (waar je ze ook kon uitkleden)
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:04 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand nog de link naar dat K-ON beach dressup spel (waar je ze ook kon uitkleden)
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
K-ON meisjes uitkleden, geil zeg!
Ik moest lachen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
Hehe. Als je heel vaak op een vagina klikt komen ze klaar
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef robin007bond het volgende:
GADVERDAMME
Diezelfde gast heeft ook een game gemaakt waarin je Azusa laat poepen
http://pochi.x.fc2.com/k_azu_sca.html
NSFW tot de macht 1000.
Ik kliktequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef robin007bond het volgende:
GADVERDAMME
NSFW tot de macht 1000.
Dat je dat serieus hebt uitgeprobeerd..quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
Hehe. Als je heel vaak op een vagina klikt komen ze klaar
Oerinstinctquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat je dat serieus hebt uitgeprobeerd..
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef robin007bond het volgende:
GADVERDAMME
NSFW tot de macht 1000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ga is weg met die homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Gelukkig zei jij het, anders had ik het al gedaanquote:
SPOILER: NGE spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:44 schreef Klipnap het volgende:
SPOILER: NGE spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gelukkig zei jij het, anders had ik het al gedaan/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Je gaat me nu echt voor gek verklaren, maar ze heeft hem zelf niet eens uitgekozen. Ik heb dat gedaan, maar ik wist dat ze het geweldig zou vindenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dafuq jouw UI, om te trollen zeker?
Faalhaas!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je gaat me nu echt voor gek verklaren, maar ze heeft hem zelf niet eens uitgekozen. Ik heb dat gedaan, maar ik wist dat ze het geweldig zou vinden![]()
Dat bandje, Unicorn, is de Doe Maar van Japan gecombineerd met punkquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus Mutta bestaat echt en over tien jaar kunnen we regenbogen snuiten?!
[ afbeelding ]
FEEL SO MOON!
Ik heb hem gedropt na 4 episodes omdat er geen vooruitgang was dan stomme kleine dingetjes oplossen achtig iets... Is dat nu ook zo of totaal anders?quote:
Het gaat nog steeds vooral om het oplossen van ''mysteries''quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb hem gedropt na 4 episodes omdat er geen vooruitgang was dan stomme kleine dingetjes oplossen achtig iets... Is dat nu ook zo of totaal anders?
Zijn ze leuker dan in het begin of is het niet spannender geworden?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds vooral om het oplossen van ''mysteries''
Ik stopte toen Chitanda Hotarou betrapte met foto's van haar waar de fanbase ongetwijfeld uren op heeft staan fappen.quote:
hij keek echt toen van wutquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik stopte toen Chitanda Hotarou betrapte met foto's van haar waar de fanbase ongetwijfeld uren op heeft staan fappen.
pics plzquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik stopte toen Chitanda Hotarou betrapte met foto's van haar waar de fanbase ongetwijfeld uren op heeft staan fappen.
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dafuq jouw UI, om te trollen zeker?
Matchende sig/ondertitel.
I'm in.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
Ah, Azusa is back
Oh, en jullie zijn niet meer op IRC te vinden
[quote]quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zijn ze leuker dan in het begin of is het niet spannender geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Vind de 2e wel het mooistquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:34 schreef Easymodo het volgende:
Ik vond die ene track juist heel mooi van Woto, door die ene Matthieu
Space orbit dingesquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:03 schreef mschol het volgende:
ipv anime kijken ben ik raketjes aan het lanceren (en crashen)
[ afbeelding ]
Kerbal space programquote:
volgens mij wel wat over gehoord, maar nooit wat mee gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef Qunix het volgende:
Ken je deze al?
http://en.spaceengine.org/
Niet in een keer. Dat is zonde van de blijmakendheid. Mutta is echt een aimabel iemand.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik ga hem ooit nog eens kijken..
dat is dacht ik een achievement in universe sanboxquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:11 schreef Qunix het volgende:
Je kan de zon verplaatsen dichtbij onze planeet
Die is niet van de Curiosity, of wel?quote:
Wel. Maar ingekleurd om een idee te krijgen... Wel een echte foto van Mars.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die is niet van de Curiosity, of wel?
Hoezo ingekleurd? Wat voor een camera heeft de Curiosity? Of is net nacht daar op Mars?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wel. Maar ingekleurd om een idee te krijgen... Wel een echte foto van Mars.
Zwart/witquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoezo ingekleurd? Wat voor een camera heeft de Curiosity? Of is net nacht daar op Mars?
Een best slechte camera. Lage resolutie en grijswaarden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoezo ingekleurd? Wat voor een camera heeft de Curiosity? Of is net nacht daar op Mars?
De eerste beelden zijn z/w... Kleuren komen morgen binnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Veel data verzenden duurt lang.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een best slechte camera. Lage resolutie en grijswaarden.
Aah vandaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
De eerste beelden zijn z/w... Kleuren komen morgen binnen.
Ah, dat wist ik niet. Ik wist wel dat ze voor lagere resoluties hebben gekozen wegens de bandbreedte.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
De eerste beelden zijn z/w... Kleuren komen morgen binnen.
Tegenwoordig? Die zijn er altijd al geweest net als sport anime.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is het tegenwoordig met al die muziek anime's?
Je perceptie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nana, Nodame Cantabile, Tari Tari, Sakamichi no Apollon, K-ON! (zogenaamd) en Beck. Zoveel zijn het er toch niet? Ik heb wel problemen met het aantal detective verhalen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Achja gelukkig komt evangelion 3.0 eraan
Vergeet niet de hele macross series. Nana, Nodame en Beck zijn erg goed. Sakamichi en Tari Tari heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nana, Nodame Cantabile, Tari Tari, Sakamichi no Apollon, K-ON! (zogenaamd) en Beck. Zoveel zijn het er toch niet? Ik heb wel problemen met het aantal detective verhalen.
Oja, ik vergeet steeds dat die serie over pop-zangeressen gaat en niet over robots die vechten inde ruimte...quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Vergeet niet de hele macross series.
LOLquote:[MW] Barbapapa [Collection] 3 - series
Submitter: Anonymous | Size: 2.7GB | Date: 2012-08-06 22:13 UTC | Comment: Barbapapa 01-45 Dutch Barbapapa (1977) 01-48 Dutch Barbapapa (1999) 01-50 Dutch
En washandjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sword Art Onine #5 staat op Animees.
Stapelgek op koejes.
Bij een backlog kun je wel anime meenemen toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heb totaal geen zin om anime te kijken, maar ik wil mijn backlog niet nóg groter maken. Straks ga ik 2 weken op vakantie, moet je nagaan hoeveel eps ik moet inhalen aangezien ik 8 ongoing anime kijk en 3 of 4 manga
Goed, maar als je eenmaal gezwommen en geklommen hebt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik neem geen anime mee als ik op vakantie ga naar't buitenland..Ik ga lekker naar het strand, of naar de bergen met mijn opa
Gezellig eten met de familie om vervolgens 's avonds ergens wat te drinken op een terrasjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Goed, maar als je eenmaal gezwommen en geklommen hebt...
Dat klinkt als iets wat Ria en Henk zouden doen. Niet dat dat niet leuk is of zoiets?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gezellig eten met de familie om vervolgens 's avonds ergens wat te drinken op een terrasje
Je faalt misschien als een otaku, maar als familliemens slaag je!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat doen we met familie die we eens in de 2 á 3 jaar zien, dus dan ben ik liever bij hun dan dat ik op de kamer anime ga zitten kijken
Overdag mountainbiken en shit en s'avonds anime + bierquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik neem geen anime mee als ik op vakantie ga naar't buitenland..Ik ga lekker naar het strand, of naar de bergen met mijn opa
Kom op, je bent op vakantie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Overdag mountainbiken en shit en s'avonds anime + bier
Wat moet je doen op vakanties?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kom op, je bent op vakantie.
Je kunt altijd nog anime kijken.
Wat wil je savonds nog gaan doen dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kom op, je bent op vakantie.
Je kunt altijd nog anime kijken.
Iets wat je thuis niet kunt doen. Genieten van de natuur bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat moet je doen op vakanties?
Buiten met een vuurkorf ofzo. Tenzij je in het hoge noorden zit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wat wil je savonds nog gaan doen dan.
Genieten van de natuur kan ik thuis prima. Ik woon niet in het vieze westen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iets wat je thuis niet kunt doen. Genieten van de natuur bijvoorbeeld.
[..]
Buiten met een vuurkorf ofzo. Tenzij je in het hoge noorden zit.
Ik geniet elke dag van de natuur, met uitzicht vanuit mijn raamquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Genieten van de natuur kan ik thuis prima. Ik woon niet in het vieze westen.![]()
Niet dat ik ooit geniet van de natuur. Ik zit lekker binnen, Skyrim.
Trierquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik zit zometeen aan de Moezel daar is genoeg Natuur, overdag ga ik allemaal shit doen zoals naar trier gaan.
en savonds uit eten en daarna zit ik weer in het huisje
Ben je ook bij die romeinse poort/kasteelachtige/toren geweest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
TrierBen ik nog op excursie heen geweest.
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ben je ook bij die romeinse poort/kasteelachtige/toren geweest?
die helemaal zwart is
quote:
Barbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef robin007bond het volgende:
Genieten van natuur
Als ik door een bos loop denk ik altijd aan wat voor een mooie papierproductie er had plaats kunnen vinden.
Ik hoop ooit echt dat we een manier vinden om zuurstof zonder het fotosynthese e.d. te maken.
Op zulke momenten jezelf afzonderen en anime kijken, dat is pas echte treurnis...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:08 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat Ria en Henk zouden doen. Niet dat dat niet leuk is of zoiets?!
This guy...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef robin007bond het volgende:
Genieten van natuur
Als ik door een bos loop denk ik altijd aan wat voor een mooie papierproductie er had plaats kunnen vinden.
Ik hoop ooit echt dat we een manier vinden om zuurstof zonder het fotosynthese e.d. te maken.
Haterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stranden vind ik wel mooi.
Maar bossen.
En dan vooral boswandelingen
Bedenk je de welvaart die we mislopen doordat industrieën bepaalde natuur niet mogen exploiteren. Het zou toch prachtig zijn als we zuurstof zelf zouden kunnen produceren, zodat we de natuur kunnen gebruiken om ons te dienen. In plaats van andersom.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Geef hem een pets in zijn gezicht, Klipnap!
Nee, want dan wil jij weer dat er marktwerking ontstaat en waardoor de armen de keuze hebben tussen verontreinigde lucht of verstikking.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedenk je de welvaart die we mislopen doordat industrieën bepaalde natuur niet mogen exploiteren. Het zou toch prachtig zijn als we zuurstof zelf zouden kunnen produceren, zodat we de natuur kunnen gebruiken om ons te dienen. In plaats van andersom.
Ik moet zeggen dat ik de eerste 2 afleveringen veelbelovend vond, maar dat ik nu de uitwerking toch wel jammerlijk vind.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Qunix het volgende:
Concept dat gamers vast zitten in een andere wereld door een apparaat op hun hoofd is prima, maar waarom is niets van de echte wereld te zien? Alleen de game wereld dus. Iedereen accepteert het, dat ze niet naar de echte wereld kunnen. Als er gesproken wordt over dat of iemand dood gaat is er ook weinig sympathie. De vorige episode ging over iets wat totaal niet aansluit met deze.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wordt dit wel in de novel gedaan. De afleveringen nu schijnen een soort van 'side stories' te zijn, dus misschien krijgen we nog het een en ander te zien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de eerste 2 afleveringen veelbelovend vond, maar dat ik nu de uitwerking toch wel jammerlijk vind.Ook doordat er niks van de echte wereld wordt laten zien. Had wat familieleden meer uitgediept, de dilemma's waar ze voor komen te staan, hoe de gamers in leven worden gehouden etc. Daar was de anime veel beter en veelzijdiger van geworden.
Waarom afwijken van de manga.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wordt dit wel in de novel gedaan. De afleveringen nu schijnen een soort van 'side stories' te zijn, dus misschien krijgen we nog het een en ander te zien.
Nogmaals. Ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom afwijken van de manga.Maak gewoon een kortere serie dan. Bleh side stories.
Maar wel iets om naar uit te kijken dan.
Okay ik pin je er niet op vast hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik weet het niet zeker
Ah, ik zal het missenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:25 schreef .Cake. het volgende:
Anime op vakantie is treurnis. Blijf dan thuis.
Ik ga donderdagavond weg, twee weken Italië! Dus ook twee weken geen Animees van mijn kant, hoewel ik misschien nog wel een post laat plaatsen. Als ik er zin in heb de komende twee dagen. Kleine kans.
Die backlog maak ik mij absoluut geen zorgen om. Komt wel goed, twee avonden dedicated kijken en ik ben weer bij
Tenks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, ik zal het missen
Alvast een fijne vakantie gewenst!
Niets mis met side stories.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom afwijken van de manga.Maak gewoon een kortere serie dan. Bleh side stories.
Maar wel iets om naar uit te kijken dan.
Met Maus naar Italiëquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:25 schreef .Cake. het volgende:
Anime op vakantie is treurnis. Blijf dan thuis.
Ik ga donderdagavond weg, twee weken Italië! Dus ook twee weken geen Animees van mijn kant, hoewel ik misschien nog wel een post laat plaatsen. Als ik er zin in heb de komende twee dagen. Kleine kans.
Die backlog maak ik mij absoluut geen zorgen om. Komt wel goed, twee avonden dedicated kijken en ik ben weer bij
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de eerste 2 afleveringen veelbelovend vond, maar dat ik nu de uitwerking toch wel jammerlijk vind.Ook doordat er niks van de echte wereld wordt laten zien. Had wat familieleden meer uitgediept, de dilemma's waar ze voor komen te staan, hoe de gamers in leven worden gehouden etc. Daar was de anime veel beter en veelzijdiger van geworden.
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Ik wist wel dat ze voor lagere resoluties hebben gekozen wegens de bandbreedte.
Pictures are compressed so they could be sent fast. Right now curiosity sends information through the mars orbiter, which has a really slow speed. As time move along they will raise the antenna on curiosity that will communicate directly with earth, thus sending packets far faster. Then it will take about 15 min to reach Earth. The camera supports up to 1600x1200 color with a 90 degree fov lens and 4 frames per second.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wacht het heeft wel een kleurencamera
De beste ending vond ik wel Kuroi Namida. Of A Little Pain.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:07 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Die ending kijk ik dan ook helemaal af.
Er zijn toch wel veel anime's met een mooi waardevol einde...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De beste ending vond ik wel Kuroi Namida. Of A Little Pain.
Hmm.. Eigenlijk kan ik niet eens kiezen.
Ik vond alle endings wel nice, maar winter sleep vind ik wel het mooist.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De beste ending vond ik wel Kuroi Namida. Of A Little Pain.
Hmm.. Eigenlijk kan ik niet eens kiezen.
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]Tja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had Leapt Through Time een ED?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Er zijn toch wel veel anime's met een mooi waardevol einde...
trigun, cowboy bebop, tokyo magnetude 8.0, 5 cm per second, a girl who leapt trough time, enz, enz...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Qunix het volgende:
Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen.
Jup, en nog eentje waarbij ze de moeite namen om een goede ending te maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Had Leapt Through Time een ED?
Ik doel nu op alle NANA ED's
Ze zijn allemaal wel mooi. Alleen OP 1 vind ik wat minder.
En een Nederlander op de eerste plekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:
http://osu.ppy.sh/s/12507
Wie haalt het in zijn hoofd hier een beatmap van te maken
ik vond em erg bruut!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef Frag_adder het volgende:
overiges niet anime maar de phoenix wright film (live action naar aanleiding van manga style game) komt binnenkort uit op DVDik moet die zien!
Objection!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef Frag_adder het volgende:
overiges niet anime maar de phoenix wright film (live action naar aanleiding van manga style game) komt binnenkort uit op DVDik moet die zien!
ja dat was het!quote:
klopt maar had het vreselik drukquote:
Dat is wel 1 van de klootste steden in zuid-hollandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
nee,was in Zoetermeer!!
Ik heb daar 12 jaar gewoond(woon inmiddels 5 jaar en 7 maanden in Den Haag)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat is wel 1 van de klootste steden in zuid-holland
is dat een stad dan...? ik zou het eerder een bijelkaar geraapt zooitje wijken stapeltje bakstenen noemen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat is wel 1 van de klootste steden in zuid-holland
Dan toch liever Den Haag,met met mijn eigen plekkie(nu 5 maanden)!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat een stad dan...? ik zou het eerder een bijelkaar geraapt zooitje wijken stapeltje bakstenen noemen..
altijd den haag...ik zou er niet uit weg willen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dan toch liever Den Haag,met met mijn eigen plekkie(nu 5 maanden)!
Al 5 jaar en 7 maanden nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd den haag...ik zou er niet uit weg willen..
Ik in een klein stadje in Zeeland.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef blessed19 het volgende:
Smerige westerlingen met jullie smog! Ben ik ff blij dat ik in Apeldoorn woon.
Je bent een zeelander? HO, NEE WACHT! NU BEGRIJP IK HET! GIERIGAARD!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik in een klein stadje in Zeeland.
En van smog kun je in Nederland nauwelijks spreken. In België wel.
De randstad bedoel je? Met al die paupers, tokkies en carrierebitches? Ja, geef je groot gelijk.quote:
Zeeuws en ook nog joodse wortels. Kan bijna niet ergerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Je bent een zeelander? HO, NEE WACHT! NU BEGRIJP IK HET! GIERIGAARD!
Jij kniepert! Nu begrijp ik pas je beweegredenen.
Gigantische kromme neus stinkend naar vis... hoge hoed waarin geld zit verstopt...altijd zoeken naar nieuwe mensen die leeggezogen kunnen worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zeeuws en ook nog joodse wortels. Kan bijna niet erger![]()
Overigens is Amsterdam wel een leuke stad. In een dorp wonen lijkt me eigenlijk ook weer niets. Ik zou het toch wel leuk vinden als mijn kinderen wat meer van de wereld zouden zien dan alleen het dorp en dezelfde soort mensen.
Nouja, Apeldoorn kan je opzich ook wel een dorp noemen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zeeuws en ook nog joodse wortels. Kan bijna niet erger![]()
Overigens is Amsterdam wel een leuke stad. In een dorp wonen lijkt me eigenlijk ook weer niets. Ik zou het toch wel leuk vinden als mijn kinderen wat meer van de wereld zouden zien dan alleen het dorp en dezelfde soort mensen.
Ja, ja... Het plaatje is nu helemaal compleet geworden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gigantische kromme neus stinkend naar vis... hoge hoed waarin geld zit verstopt...altijd zoeken naar nieuwe mensen die leeggezogen kunnen worden.![]()
Jetzt ist aber schluss mit der Rumjuderei.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, ja... Het plaatje is nu helemaal compleet geworden.
Grote neus klopt welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gigantische kromme neus stinkend naar vis... hoge hoed waarin geld zit verstopt...altijd zoeken naar nieuwe mensen die leeggezogen kunnen worden.![]()
LOLquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, ja... Het plaatje is nu helemaal compleet geworden.
PIC'S VAN JE NEUS!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grote neus klopt wel
Verder durf ik eigenlijk te beweren dat ik socialer ben dan de meeste mensen, in het helpen van anderen, dingen geven.
jij snapt het niet... dat is bevolking uit achtergesteld gebied die denken zich aangepast te hebben aan de randstadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De randstad bedoel je? Met al die paupers, tokkies en carrierebitches? Ja, geef je groot gelijk.
Goed. Trusten.quote:
Welterusten man!quote:
Tja, dat heb je vaak met langlopende shonen/shoujo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:08 schreef Klipnap het volgende:
Wijze uit het Midden-Oosten hier
Wat heeft Ranma veel fillers trouwens. Ik kan bijna de helft wel skippen.
Goedzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
klopt maar had het vreselik drukinmiddels zelfs weer bij met de animes die ik volg
hoe is het hier en ben jij nog ooit gaan kendo-en?
ik ben te lui om even snel een lijst te zoeken zonder fillers.. maar aan de andere kant: tis eigenlijk wel uren cheaten op MALquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:08 schreef Klipnap het volgende:
Wijze uit het Midden-Oosten hier
Wat heeft Ranma veel fillers trouwens. Ik kan bijna de helft wel skippen.
Ik heb al een lijstquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben te lui om even snel een lijst te zoeken zonder fillers.. maar aan de andere kant: tis eigenlijk wel uren cheaten op MAL
ik heb tot nog toe vrij weinig gecheat op MALquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb al een lijst
En ik heb van mijn jeugdanime alleen Pokemon er in gezet, de rest geb ik half gezien. Dus eigenlijk cheat ik niet eens heel veel
SPOILER: awwwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: sunoharaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb tot nog toe vrij weinig gecheat op MAL
alleen series als Dragonball Z (als die er al tussen staat) heb ik wellicht niet allemaal gezien (wel veel)
ow en:SPOILER: awwwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SunoharemSPOILER: sunoharaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten iedereen.
[..]
alleen series als Dragonball Z (als die er al tussen staat) heb ik wellicht niet allemaal gezien (wel veel)
ow en:SPOILER: awwwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah shit, het plant zich nog voort ook!SPOILER: sunoharaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Episodes 3,4, van Space Battleship Yamato 2199 zijn uit op nyaaquote:
saraba chikyuu yo tabidatsu fune waquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Episodes 3,4, van Space Battleship Yamato 2199 zijn uit op nyaa
Dat openings lied van yamato![]()
[..]
ow en:SPOILER: awwwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: sunoharaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij gebruikt ook veel Engelse termen in je Nederlandse zinnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:36 schreef Arashimashou het volgende:
Bij series als dragonball Z? Mag je denk ik wel een multiplier van 1.4 geven, wat uren betreft.![]()
Wat dan... vermenigvuldiger? Mehquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij gebruikt ook veel Engelse termen in je Nederlandse zinnen.
Soms zeg ik zelfs 'interest' in plaats van rente.
gewoon eens gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Goedzo.
En nee, kan niet echt iets vinden hier in de buurt. Er zat er wel één vlak bij het Olympisch Stadion in Amsterdam maar die mensen reageerden niet ofzo. Site is ook al 2 jaar niet bijgewerkt.
Zat er laatst nog wel weer aan te denken overigens. Maar ga toch eerst op vakantie in twee dagen, daarna denk ik er wel weer over na
Afhankelijk van de context kan dat best verwarrend zijn. Het is tenslotte jargon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij gebruikt ook veel Engelse termen in je Nederlandse zinnen.
Soms zeg ik zelfs 'interest' in plaats van rente.
'Vermenigvuldigen met een factor X' kan maar multiplier is prima als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat dan... vermenigvuldiger? Meh
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Dus wanneer gaan we een in China gevestigde kloon van Youtube lanceren?
I'm dead serious. Bedrijven schijten in hun broek voor China. Zolang we belasting betalen is het misschien wel oke.quote:
Nee joh. Ik zal er niet te veel op ingaan, want dan krijgen we denk ik een discussie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
I'm dead serious. Bedrijven schijten in hun broek voor China. Zolang we belasting betalen is het misschien wel oke.
Nou wie hier kan mandarijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
MAOgnificent Glorious China Tube.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee joh. Ik zal er niet te veel op ingaan, want dan krijgen we denk ik een discussie.
Jij gaat het voor ons lerenquote:
Stom youtubequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Het is trouwens niet het volkslied van Noord-Korea waar copyright op zit, maar de beelden. Ik dacht al, Kadokawa is een Japanse uitgever. Die zou nooit het volkslied van Noord-Korea publiceren o.i.d.quote:
is dat een thread? ik zie alleen spam links..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Met succes een thread gederailed door middel van een Sora no woto gif
[ afbeelding ]
Heb Doubles gemaakt, die links wijzen naar mijn postquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat een thread? ik zie alleen spam links..
quote:
NEEE.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb Doubles gemaakt, die links wijzen naar mijn post
Hehe.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
Kokoro Connect episode 5
egf[aweriobvgnawergfnzeri\
enguiWNGIWNGIN
Echt mijn serie. Zo onverwacht allemaal.
beter slaapritme krijgenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
* Blue_Panther_Ninja is moe
De eerste aflevering van Kokoro Connect is echt slecht, maar daarna wordt het echt heel goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Easymodo het volgende:
Welke eerst? Kokoro Connect of SOA?
Meh, kijk van beide wel de eerste aflevering.
Ik weet het niet, misschien kunnen jullie het ontcijferen?quote:
Eerst See asses online.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Easymodo het volgende:
Welke eerst? Kokoro Connect of SOA?
Meh, kijk van beide wel de eerste aflevering.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Hmm..quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik was al wakker sinds 08:00,ik heb alleen te weinig gegeten sinds zondag!!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Niet dat
Ik heb over dat ik me slap voelt sinds zondag!!
Toch niet van mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
* Blue_Panther_Ninja word gek van iedereen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
* Blue_Panther_Ninja word gek van iedereen
LOLquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ onrelated pic:
[ afbeelding ]
"mate van gelijkheid 100%"quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ onrelated pic:
[ afbeelding ]
Ik wist het voor je edit ;Pquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
Animefilms reken ik daar niet bij. Anders was het uiteraard Evangelion 3.0
Is het niet een beetje vroeg daarvoor?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik durf zelfs te zeggen dat Kokoro Connect 'anime of the year' is.
Animefilms reken ik daar niet bij. Anders was het uiteraard Evangelion 3.0
Muhaha wat ben ik toch slechtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zoek zelf een gepast liedje
[ afbeelding ]
o godquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Muhaha wat ben ik toch slecht![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zoek zelf een gepast liedje
[ afbeelding ]
Voorlopig dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is het niet een beetje vroeg daarvoor?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voorlopig dan.
Ik denk dat alleen Robotics;Notes het nog kan overtreffen.
quote:
En ALTIJD kies je weer een Narutardquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach. Van iedere fanbase zijn er wel retards te vinden.
[ afbeelding ]
Overigens. Een trailer van de Robotics;Notes anime. Dit keer is de serie geanimeerd door Production I.G. Ik denk dat deze beter gaat worden dan Steins;Gate.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En ALTIJD kies je weer een Narutard..
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach. Van iedere fanbase zijn er wel retards te vinden.
[ afbeelding ]
Overigens. Een trailer van de Robotics;Notes anime. Dit keer is de serie geanimeerd door Production I.G. Ik denk dat deze beter gaat worden dan Steins;Gate.
quote:
Sorry. Ik heb daar namelijk een serie afbeeldingen van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En ALTIJD kies je weer een Narutard..
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Beste anime dit jaar is yamato 2199
Maar het zal natuurlijk wel 1 van de bekendere animees wordenquote:
Dat weet ik niet. Space opera's zijn (helaas) gericht op een niche.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar het zal natuurlijk wel 1 van de bekendere animees worden
'k.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:40 schreef Klipnap het volgende:
Misschien wordt K goed, maar het plot is nog niet bekend.
http://myanimelist.net/anime/14467/K/quote:
Het ziet er juist uit als een anime voor meisjes. Lijkt wel een soort van Durarara!. K-on is meer voor mannen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/anime/14467/K/
Het ziet er een beetje uit als de typische shonen en de producer of studio laat geen belletje bij mij rinkelen, maar je weet maar nooit. Er is eigenlijk te weinig info om te oordelen
Ben stiekem wel nieuwsgierig.
Hmm, bij nader inzien. De manga wordt ook geclassificeerd als shoujo en ziet er een beetje meisjesachtig uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:45 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Het ziet er juist uit als een anime voor meisjes. Lijkt wel een soort van Durarara!. K-on is meer voor mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |