quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef sinepedraap het volgende:
Volgens mij ziet TS die gast wel zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:31 schreef Chef_M het volgende:
Verkapte 'Kijk mij vallen op een baardaap die ik toch nooit kan krijgen' topique.
Gewoon een labieltje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef sinepedraap het volgende:
Volgens mij ziet TS die gast wel zitten
Ik heb wel eens de foto's van TS gezien. Gekke feesten met haar vriendinnen. Die korte pittige spontane lekker gekke dames hebben een slechte invloed op TS.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de foto's van TS gezien. Gekke feesten met haar vriendinnen. Die kortige spontane lekker gekke dames hebben een slechte invloed op TS.
Dat wel, alleen moeilijk te lozen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Die zijjn altijd wel makkelijk te scoren
Dat is niet eens het enige.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de foto's van TS gezien. Gekke feesten met haar vriendinnen. Die korte pittige spontane lekker gekke dames hebben een slechte invloed op TS.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wel, alleen moeilijk te lozen.
[..]
Dat is niet eens het enige.
Ach, gewoon slaan en blijven slaan, zo zijn ze het gewendquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wel, alleen moeilijk te lozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |