quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon dat ik smelt als ik aan aarbeienijs..daarom weeg je waarschijnlijk 180 kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar die hoor je ook niet dag in, dag uit klagenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende: [..] Niet iedereen heeft altijd de luxe van werk doen wat ze erg leuk vinden.
Ik heb ook gewoon mn baan opgezegd een aantal maanden terug.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft altijd de luxe van werk doen wat ze erg leuk vinden.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
daarom weeg je waarschijnlijk 180 kiloEva weegt zoveel, dat ze mij zo optiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nou er moet wel af en toe wat klaar zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je productiviteit wordt dus niet gemeten
ga gewoon dat mechanische doen, laat zien aan de baas dat je er wat voor over hebt... zou misschien weleens in je voordeel kunnen werken...quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nou er moet wel af en toe wat klaar zijn.
Maar heb een beetje mazzel dat ik de enige hier nu ben die verstand heeft van elektro
Dus tsja makkelijk om de boel een beetje zo te verdraaien dat het lijkt alsof ik wel veel heb gedaan
Heb ik al gedaan, maar niet echt zin om me de tering te zweten in de straal kabine met mn duikerspak en zuurstof opquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
ga gewoon dat mechanische doen, laat zien aan de baas dat je er wat voor over hebt... zou misschien weleens in je voordeel kunnen werken...
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
daarom weeg je waarschijnlijk 180 kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet, maar heb geen enkele vrije dag gehad in mn vakantie tot nu toe om dat te regelen
180 kilo om van te houden
dus
Hihihi dat was echt leuk!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eva weegt zoveel, dat ze mij zo optilt
Ok zo makkelijk gaat dat niet hoor, zeker niet in deze periode. Maar het negatieve vind ik irritant, omdat ik WEL graag wil werken, snap je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:46 schreef rival het volgende:
als je geen leuk werk hebt zoek je toch verder, zodra mensen ergens werken blijven ze daar vaak hangen, ook al worden ze er ongelukkig.... waarom niet verder kijken?
quote:
ik voel me gekleineerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik ook wel een rondje met je rennen hahahaha
in de tijd dat je hier zit had je het al kunnen regelen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:48 schreef Evie het volgende:
[..]ik weet, maar heb geen enkele vrije dag gehad in mn vakantie tot nu toe om dat te regelen
180 kilo om van te houden
Ik snap je idee en volg je.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok zo makkelijk gaat dat niet hoor, zeker niet in deze periode. Maar het negatieve vind ik irritant, omdat ik WEL graag wil werken, snap je?
Maar goed, ik blijf vertrouwen hebbeneerst maar genieten van de vakantie straks
Daarom heb ik meer respect voor jou dan voor kree. Jij haalt het positieve eruit, ook al is het niet jouw droombaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn werk is soms heel vervelend en ik dit is gewoon niet mijn wereld. Gelukkig is het soms ook weer hartstikke leuk. Maar als je geen opleiding hebt gedaan dan moet je blij zijn dat je een goede baan hebt. Ik kan niet zomaar van baan wisselen, ze willen me nergens hebben
nu is dat natuurlijk in elke sector en regio anders,....quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok zo makkelijk gaat dat niet hoor, zeker niet in deze periode.
zo klopt iequote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef kree het volgende:
En het is een willekeurige dag, dus mss dat ik vandaar beetje klaag
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
ja nou.. een vrouw kan je optillen...
wats het probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ok ik zal wel ff positief doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom heb ik meer respect voor jou dan voor kree. Jij haalt het positieve eruit, ook al is het niet jouw droombaan
Daarom zeg ik, je moet blij zijn dat je werk hebt
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:53 schreef Evie het volgende:
[..]ik zeg niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan gaat ze gillen en schoppen hahahahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben aan het trainen zodat ik Evie ooit op kan tillen.
dat is een ander uiterste...quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:54 schreef kree het volgende:
Denk dat er maar weinig mensen zijn die zo genieten van hun werk dat ze er altijd oprecht postief over praten.
Nou dat doe ik toch ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
dat is een ander uiterste...
ik zit hier ook niet voor mijn plezier, maar ik zit hier toch. maak ik er maar het beste van
welke sportschool heeft zoveel gewichten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben aan het trainen zodat ik Evie ooit op kan tillen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan gaat ze gillen en schoppen hahahaha![]()
Ik til mezelf gewoon 2 keer op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
welke sportschool heeft zoveel gewichten?
Kijk het is hier gewoon rustig nu.quote:
Hahahahaha hij mag wel een keertje komen trainen hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
welke sportschool heeft zoveel gewichten?
Haha ik heb hoogtevrees.. met name wanneer mannen me tillenquote:
nou kaneel, waar wacht je opquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahahaha hij mag wel een keertje komen trainen hoor
Ik ben maar klein.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahahaha hij mag wel een keertje komen trainen hoor
[..]
Haha ik heb hoogtevrees.. met name wanneer mannen me tillen(echt ziet er niet uit zo'n krijzend speenvarken op je schouders
)
whahaha
Niet toen ik het deedquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan gaat ze gillen en schoppen hahahaha![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Als ze zo zwaar is als dat ze zegt dat ze is zal ze een eigen zwaartekrachtveld hebben. Dus je zult op een natuurlijke manier tot haar aangetrokken worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze woont. Utrecht toch ergens?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet toen ik het deed
Hahahahaha grapjas.. jij hebt die 180 kilo niet kunnen tillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahaha omg lachbuien 's morgens
dus
Hihihihiquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ze zo zwaar is als dat ze zegt dat ze is zal ze een eigen zwaartekrachtveld hebben. Dus je zult op een natuurlijke manier tot haar aangetrokken worden.
het is elke dag rustig bij jullie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
Kijk het is hier gewoon rustig nu.
Als het druk was geweest dan was ik gewoon hard aan het werk geweest.
Als jij naar het strand gaat raken de getijden in de warquote:
Dan komt green-peace aangerent om haar de zee in te rollenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij naar het strand gaat raken de getijden in de war
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij naar het strand gaat raken de getijden in de war
De laatste maand wel, kan amper de weken vullen (met mn elektro werk dan)quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is elke dag rustig bij jullie?
Als jij een vliegreis maakt raakt het ISS uit haar koersquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:08 schreef Evie het volgende:
[..]als je nog even doorgaat wil ik daten hoor
![]()
whahaha
Hihihihihiquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij een vliegreis maakt raakt het ISS uit haar koers
Pas bij een date wel op dat je niet in haar gravitatieveld gevangen raakt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij een vliegreis maakt raakt het ISS uit haar koers
Dan kan ik als een satteliet rondjes om je draaienquote:
Hoe romantischquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan kan ik als een satteliet rondjes om je draaien
Door de wrijving met jouw eigen atmosfeer zal ik opgebrand zijn voordat je me aanraaktquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe romantisch.. als ik het zat ben ga ik gewoon bovenop je zitten
![]()
beter dat het drukker wordt, anders zou ik als bedrijf echt wel gaan kijken naar een reorganisatiequote:Op maandag 6 augustus 2012 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
De laatste maand wel, kan amper de weken vullen (met mn elektro werk dan)
Maar geen nood nieuwe order is binnen dus het zal wel weer drukker worden.
Don't worrie hebben ze allemaal last vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door de wrijving met jouw eigen atmosfeer zal ik opgebrand zijn voordat je me aanraakt![]()
Onder die hoge druk kan ik me wel voorstellen dat alle vloeistoffen naar buiten gedrukt worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Don't worrie hebben ze allemaal last vanzijn klaar voor ik begonnen ben
![]()
whahahaha
Zo veel als er in me passenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef muhahaha het volgende:
Evie, hoeveel Big Tasties kan jij op?
Klopt ze zaten beetje in nood al wel denk ik, dus ja ok iedereen kon makkelijk dagen vrij krijgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beter dat het drukker wordt, anders zou ik als bedrijf echt wel gaan kijken naar een reorganisatie
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Onder die hoge druk kan ik me wel voorstellen dat alle vloeistoffen naar buiten gedrukt worden.
Makkelijke manier om af te vallen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Onder die hoge druk kan ik me wel voorstellen dat alle vloeistoffen naar buiten gedrukt worden.
Dat is voor ons niet nodig, maar voor Evie blijkbaar wel. Wellicht dat de planeet Jupiter bij haar hetzelfde effect heeft.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is voor ons niet nodig, maar voor Evie blijkbaar wel. Wellicht dat de planeet Jupiter bij haar hetzelfde effect heeft.
Er is niets goed aan de Wiiquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De 180 euro die ik kreeg toen ik hem doorverkocht kort na de aankoop was wel goed.
Ik ben bang dat je dan eerder richting VY Canis Majoris moet gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is voor ons niet nodig, maar voor Evie blijkbaar wel. Wellicht dat de planeet Jupiter bij haar hetzelfde effect heeft.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan eerder richting VY Canis Majoris moet gaan.
Niet zo vreemd lijkt mequote:Op maandag 6 augustus 2012 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
Nerdhumor heeft wel het topic gekilled.
"One small step for man...."quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het stapje van dikke mensen naar nerdgrapjes is altijd zo gemaakt
One Giant leap for Jofu..quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
One Giant leap for Jofu..
Ik zal al die haters maar even voor zijn
Ik geloof dat het dieptepunt dan wel bereikt isquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dikke mensen grappen -> nerdgrappen -> kleine mensen grappen -> ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Het nieuwe Suske & Wiske album is uit!quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:07 schreef PeuRac het volgende:
maak er dan ook 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
hoezo niet geslapen? dan meld je ziek?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pff.. Na niet geslapen te hebben ben ik niks waard op het werk.. Ik heb al wel 4 mensen geholpen.. Wat een drukte, wat een drukte.. Ik kan het niet meer aan
Dat deed hij toch? Na kleinemensengrappen krijg je de Peugrappen.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:49 schreef dawg het volgende:
hoezo niet geslapen? dan meld je ziek? dan vraag je of je een paar uurtjes verlof kan nemen.
Lijkt mij niet meer dan normaal.quote:
Je moet het ook niet zo laat maken johquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pff.. Na niet geslapen te hebben ben ik niks waard op het werk.. Ik heb al wel 4 mensen geholpen.. Wat een drukte, wat een drukte.. Ik kan het niet meer aan
Die backup zal het dus wel druk krijgen deze zomer met zulke gedegen voorbereiding van de collega'squote:Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik kon gewoon met geen mogelijkheid slapen, en ziekmelden/vrijvragen is geen optie want we staan met zn tweeën deze vakantie en van de back up hebben we allebei geen nummer
heb je al wat gevonde?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik kon gewoon met geen mogelijkheid slapen, en ziekmelden/vrijvragen is geen optie want we staan met zn tweeën deze vakantie en van de back up hebben we allebei geen nummer
ja, want je ziekmelden is cimineel en je baas god die je ten allen tijden moet aanbidden en volgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
goed bezig!
al die "zieke" mensen altijd
Nouja, er zijn wel vaak mensen die vlak voor een deadline heel toevallig even ziek zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, want je ziekmelden is cimineel en je baas god die je ten allen tijden moet aanbidden en volgen.
al die werkaanbidders altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, er zijn wel vaak mensen die vlak voor een deadline heel toevallig even ziek zijn.ik overdreef ook een beetje hoor. maar altijd naar de werknemer kijken is belachelijk, het is hier geen noord-korea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schandaligquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef kree het volgende:
even denken wat heb ik vandaag gedaan.
slijptol gerepareerd.
2 gaten geboord
oja en fokfacebook en whatsappen.
oepssssss
heb jij al gesolliciteerd vandaag, jongedame?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
schandalig
En dat in je baas zijn tijd
Ik ben het met je eens hoor, maar in sommige gevallen zijn de werknemers zelf heel belachelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ik overdreef ook een beetje hoor. maar altijd naar de werknemer kijken is belachelijk, het is hier geen noord-korea.
Uiteraardquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:21 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij al gesolliciteerd vandaag, jongedame?
true that. zouden het allemaal mensen zijn denk je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar in sommige gevallen zijn de werknemers zelf heel belachelijk.
vrouwen & voetbal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik doe niks anders![]()
Ik hoop zo dat ik uitgenodigd wordt voor die baan bij Feyenoord
hahahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
schandalig
En dat in je baas zijn tijd
je altijd maar ziekmelden is je collega's naaien!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, want je ziekmelden is cimineel en je baas god die je ten allen tijden moet aanbidden en volgen.
al die werkaanbidders altijd.
Ben jij eigenlijk bekend met dat concept?quote:
Een heel klein beetjequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk bekend met dat concept?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
je altijd maar ziekmelden is je collega's naaien!
heb je niks aan want je moet kei- en keihard werken voor de baas uiteraard. koffie halen mag nog net, en schijten ook. voor de rest, werkwerkwerkwerkwerk en hard ook ja!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niet erg als je lekkere collegae hebt![]()
Ik ben een voorbeeldige werknemer jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Jij leeft zeker volgens de tien Antilliaanse geboden
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je niks aan want je moet kei- en keihard werken voor de baas uiteraard. koffie halen mag nog net, en schijten ook. voor de rest, werkwerkwerkwerkwerk en hard ook ja!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je niks aan want je moet kei- en keihard werken voor de baas uiteraard. koffie halen mag nog net, en schijten ook. voor de rest, werkwerkwerkwerkwerk en hard ook ja!
Administratie, ticket service, en seizoenskaarten etc....quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:25 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen & voetbal.don't get you hopes up.
wat voor baan is het?
Erg volwassenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha
Hij naaide mij met m'n loon ik hem met m'n productiviteit
Zo lang mijn baas doet alsof hij me goed betaalt, doe ik net of ik hard werk!quote:
geen tik op de billen voor jou dus. jij workaholic.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat doe ik altijd. En denk maar niet dat ik me snel ziek meld, dan voel ik me schuldig tegenover collega's echt
(elke werkgever die mij niet aan wil nemen straks is gek! )
heb je het weer over de baas ik zeg net toch dat je je collega's ermee naait.... nerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
guiltyquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef dawg het volgende:
[..]
geen tik op de billen voor jou dus. jij workaholic.
misschien nog net op tijd omdat het seizoen deze week begint. of eigenlijk net begonnen is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Administratie, ticket service, en seizoenskaarten etc....
You sure about that?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een voorbeeldige werknemer ja![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
heb je het weer over de baas ik zeg net toch dat je je collega's ermee naait.... nerd
ja dat is zegmaar ook de bedoeling, dat je het doet als je daadwerkelijk ziek bentquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
Ik meld me ziek als ik me ziek voel en koorts heb.
nou, gefeliciteerd. ga nu maar weer verder werken, dit is wel weer genoeg afleiding heh. werken voor je geld verdomme.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
dat zag ik jou inderdaad doen, nerd!
in mijn herinnering was je minder triestquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:39 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, gefeliciteerd. ga nu maar weer verder werken, dit is wel weer genoeg afleiding heh. werken voor je geld verdomme.
Dat is niet waarquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erg volwassen
(dat eerste heb je aan jezelf te danken)
Ik verdien veel meer dan dat ik krijgquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo lang mijn baas doet alsof hij me goed betaalt, doe ik net of ik hard werk!
i couldn't care less wat jij in je herinnering hebt rival.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn herinnering was je minder triest
Dat geldt voor iedereenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik verdien veel meer dan dat ik krijg
neequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij krijgt meer dan je verdient?
zat mensen die dat krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij krijgt meer dan je verdient?
Je krijgt veel meer dan dat je verdiend als je de hele dag zit te fokken/whatsappen/facebookenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik verdien veel meer dan dat ik krijg
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je krijgt veel meer dan dat je verdiend als je de hele dag zit te fokken/whatsappen/facebooken
Genereren die niet enorme reclame inkomsten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik noem een beroep als Prof voetballer..
doen er zoveel, kijk hier maar eens wat rond op fok.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je krijgt veel meer dan dat je verdiend als je de hele dag zit te fokken/whatsappen/facebooken
ik heb geen afgunst hoor. misschien af en toe naar mensen die gezond zijn, maar zeker niet naar workaholics.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Evie het volgende:
Afgunst siert de mens weer! Wat een liefde wat een liefde!
FOK ontleent er grotendeels haar bestaansrecht aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef dawg het volgende:
doen er zoveel, kijk hier maar eens wat rond op fok.
Nou.....quote:
Daar gaat het toch niet om.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef dawg het volgende:
[..]
doen er zoveel, kijk hier maar eens wat rond op fok.
eens!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.
Ik vind dat als je 70% van je werkdag door brengt met dingen doen voor jezelf je niet mag zeuren over dat je te weinig betaald krijgt.
Ik ben wel jaloers op die voetballers ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Evie het volgende:
Afgunst siert de mens weer! Wat een liefde wat een liefde!
vind ik ook hoor. maar goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat als je 70% van je werkdag door brengt met dingen doen voor jezelf je niet mag zeuren over dat je te weinig betaald krijgt.
Uiteraard met het argument "Als ze me meer gaan betalen ga ik meer werken!"quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er wordt gewerkt alleen niet zoveel voor wie het zou moetenquote:
Wat voor een werk doe je dat ze zoveel zorg in het bijhouden van het personeelsbestand steken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nah, niet dat ik me ziek had gemeld omdat ik een nachtje niet heb geslapen hoor
En voorbereiding ligt niet aan ons, er hangt altijd een lijst met nummers van medewerkers, maar hij staat er dus niet op en mij hebben een heel andere achternaam gegeven
Natuurlijk, maar jij zit hier vaker, ik zit hier vaker.. dus wat onverwachtse halloquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef muhahaha het volgende:
Hoi, ik dacht, je zal me nog wel herkennen
Een gericht hallo op zijn tijdquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar jij zit hier vaker, ik zit hier vaker.. dus wat onverwachtse hallo
Ok beetje waar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe mij maar een uitsmijterquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
normaal sta ik in de kroeg, maar nu omdat t vakantie is in de kantine
Kutkroeg..quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee! Die bakken we alleen in de kroeg.. En dan liever ook niet
Waarom zou je voor die tijd dan open gaan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
klopt, alcohol pas vanaf 15.00 uur
En koffie zit de meeste marge opquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
koffie.. Goede koffie![]()
De rest van de koffie in het gebouw mag dan wel goedkoop zijn, maar t is ook gewoon echt slap.. Slootwater kwaliteit enzo
Dus als iedereen koffie drinkt, ben jij het meest blij?quote:
Dit vind ik niet leukquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
true.. Alhoewel ik zeker weet dat ze op de wijn de meeste winst vatten. Goedkoop huismerk wijn, voor 2,50 per glas
Kinderpannekoek bij het restaurant hier in Rosmalen kost 4,50quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had het er laatst met een vriend over dat het hebben van een pannenkoekenrestaurant volgens ons heel rendabel zou moeten zijn. Wat kost een pannenkoek per stuk, met een paar leuke ingrediënten? Je kan ze wel voor ¤10 per stuk verkopen, en zo'n restaurant is áltijd vol.
Het meerendeel gaat ook zitten in de huur en de lonen, lijkt me.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had het er laatst met een vriend over dat het hebben van een pannenkoekenrestaurant volgens ons heel rendabel zou moeten zijn. Wat kost een pannenkoek per stuk, met een paar leuke ingrediënten? Je kan ze wel voor ¤10 per stuk verkopen, en zo'n restaurant is áltijd vol.
snackbar doet het ook altijd goed!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Hier in de buurt zitten er heel veel (Veluwe, dus campings, dus veel kinderen) en daar werken alleen maar 16- of 17-jarigen. Panden zijn vaak van de eigenaar zelf, opgeknapte boerderij o.i.d. Volgens mij moet je een fikse investering er best snel uit kunnen halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het meerendeel gaat ook zitten in de huur en de lonen, lijkt me.
Dat is niet duur.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het bier is gelukkig wel goedkoop![]()
Fluitje 1,20, vaasje 1,30, pitcher 7,50 en uit de fles (corona dus ook) 2,20
Ik heb er hier 3 in de buurt en zit altijd aardig gevuld. Dus je zou zeggen dat het wel gunstig is. Waarom heb je het nog niet gedaan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier in de buurt zitten er heel veel (Veluwe, dus campings, dus veel kinderen) en daar werken alleen maar 16- of 17-jarigen. Panden zijn vaak van de eigenaar zelf, opgeknapte boerderij o.i.d. Volgens mij moet je een fikse investering er best snel uit kunnen halen.
Omdat het hebben van een horecazaak betekent dat ik 80 uur per week moet werken. Dan kan ik wel kruiwagens geld binnenhalen, maar dan ben ik toch liever loonslaaf. Pannenkoeken bakken is namelijk ook niet mijn grootste hobby.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er hier 3 in de buurt en zit altijd aardig gevuld. Dus je zou zeggen dat het wel gunstig is. Waarom heb je het nog niet gedaan?
Helaas willen banken voor horeca niet zo snel geld lenen als je zelf niet al een aardig startkapitaal hebt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier in de buurt zitten er heel veel (Veluwe, dus campings, dus veel kinderen) en daar werken alleen maar 16- of 17-jarigen. Panden zijn vaak van de eigenaar zelf, opgeknapte boerderij o.i.d. Volgens mij moet je een fikse investering er best snel uit kunnen halen.
Sowieso!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en toch roy, zouden ze het mij moeten geven. Ik zou een toptent neerzetten
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en toch roy, zouden ze het mij moeten geven. Ik zou een toptent neerzetten
Mag een bekende FOK!ker ook?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Ken je geen bekende nederlander ofzo?
Zo heeft de librije ook zijn financiering rond gekregen, puur door Rene Froger mee te nemen naar het gesprek
/fixedquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon tong80 meenemen. Kunnen ze niet weigeren.
Ik zat meer aan Remlof te denken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon twi meenemen. Kunnen ze niet weigeren.
Personeel nodig?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het zit zelfs al in mn hoofd.. En dan als werkkleding die vintage stijl jurken
nu tijdens de crisis nog minder, met meer voorwaarden/kritischer blik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas willen banken voor horeca niet zo snel geld lenen als je zelf niet al een aardig startkapitaal hebt.
Dit is tong80. Hij maakt kutgrappen en heeft topicdiarree.quote:
Dit is remlof en hij drinkt bier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat meer aan Remlof te denken.
Redelijk jaquote:
tong80 is altijd aanwezig en zal op zichzelf al voor rendement zorgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is tong80. Hij maakt kutgrappen en heeft topicdiarree.
[..]
Dit is remlof en hij drinkt bier.
Succes gegarandeerd. Als je een bar opent.
Ze wil een goed lopende kroeg!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef dawg het volgende:
of je trouwt met roy in gemeenschap, en dan na een half jaar verzin je iets waardoor je kunt scheiden, en dan maak je gewoon aanspraak op zijn kroeg.
Heyquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wil een goed lopende kroeg!!
Geen veredeld buurthuis!
met vintage stijljurken? mwa, ik weet het niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maakt niet uit dawg, mijn tent zou gaan lopen omdat het zo über isik weet het zeker..
Hoiquote:
Poolenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
idd, van die 3 gasten kan ik niet leven en ik wil ook geen bruine kroeg en ik wil al helemaal geen biljart tafels ipv pooltafels
jij doet de koffie, afspraken, en de zaak runnen. gewoon elvis inhuren, en nog een paar artists. heb je meteen je sleeve, gratis nog wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee dawg, ik heb te bibberhandjes daarvoor
Ik ben goed in mannen afleiden tijdens het poolen zodat ik alsnog zal winnen!quote:
Je vergeet dat die 3 gasten er al voor 12 uur 's morgens zaten he, en dat het tegen 1 uur alweer wat drukker word.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
idd, van die 3 gasten kan ik niet leven en ik wil ook geen bruine kroeg en ik wil al helemaal geen biljart tafels ipv pooltafels
Gaat je met biljarten niet lukkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben goed in mannen afleiden tijdens het poolen zodat ik alsnog zal winnen!
je tieten mogen de tafel niet raken heh.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben goed in mannen afleiden tijdens het poolen zodat ik alsnog zal winnen!
Eerst een zaakquote:
Alleen de pussies die toch niet kunnen zuipen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bijt en krabt. Daar jaag je de klanten juist mee weg
Maar ik wil bier, en glazen flessen cola enzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:44 schreef dawg het volgende:
[..]
jij doet de koffie, afspraken, en de zaak runnen. gewoon elvis inhuren, en nog een paar artists. heb je meteen je sleeve, gratis nog wel.
Jij wil het mij niet lerenquote:
Doen ze ook nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:49 schreef dawg het volgende:
[..]
je tieten mogen de tafel niet raken heh.
Je ex was een pussy?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Alleen de pussies die toch niet kunnen zuipen.
Ja oke, maar dan nog word ik er niet rijk mee door in bovenleeuwen een kroeg te hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je vergeet dat die 3 gasten er al voor 12 uur 's morgens zaten he, en dat het tegen 1 uur alweer wat drukker word.
En die gasten zuipen de man voor zo'n 25 euro weg in een uurtje of 3, ik zou willen dat ik alleen maar van dat soort gasten had.
bijna alle mannen zijn pussiesquote:
Nee dat niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog word ik er niet rijk mee door in bovenleeuwen een kroeg te hebben
True, het bloeden mag jij blijven doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bijna alle mannen zijn pussies![]()
Omdat man.![]()
Bloed maar eens een week zonder dood te gaan, dan krijg je iets meer respect
Maar als ik mijn kroeg open, komen daar duizenden mensen op af natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar door de hoge kosten in de stad tegenwoordig ook niet meer hoor.
Horeca in Nijmegen bijvoorbeeld is voor 60% van hun jaaromzet afhankelijk van een goede vierdaagse.
Hebben die 2 jaar achter elkaar een slechte vierdaagse kunnen er heel veel sluiten
serieus? dat moet je ook maar willen dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar door de hoge kosten in de stad tegenwoordig ook niet meer hoor.
Horeca in Nijmegen bijvoorbeeld is voor 60% van hun jaaromzet afhankelijk van een goede vierdaagse.
Hebben die 2 jaar achter elkaar een slechte vierdaagse kunnen er heel veel sluiten
maar ik wil dat nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, het bloeden mag jij blijven doen
Uiteraardquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar als ik mijn kroeg open, komen daar duizenden mensen op af natuurlijk
Dat wat ik wil, is in de verre omgeving nergens te vindenquote:
Ja serieus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef dawg het volgende:
[..]
serieus? dat moet je ook maar willen dan.
Wat wil je dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat wat ik wil, is in de verre omgeving nergens te vinden
Dat ga ik hier niet neerzetten, straks pikt iemand mijn ideequote:
PM me maar danquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerzetten, straks pikt iemand mijn idee
ja dat wist ik wel, maar dat in nijmegen 60% van de omzet afhangt van de 4-daagse niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja serieus.
Horeca is sowieso de sector waar harde klappen vallen op het moment.
Kosten blijven stijgen, maar prijsstijgingen accepteert de klant niet meer.
* STING knijpt GvsE nog even snelquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar lieve menschen, ik ben er vantussen.. inpakken enzo![]()
als je me nodig hebt, whapp me maar
je moet mij nog appen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar lieve menschen, ik ben er vantussen.. inpakken enzo![]()
als je me nodig hebt, whapp me maar
Inmiddels is het zeker dat ik dan kom!!quote:
Gezellig, en like mijn pagina eensquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inmiddels is het zeker dat ik dan kom!!
Je doet het voor een speciaal doel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond weer plasma afstaan
En daarna nog dansen, ze raden het niet aan, maarja
Het dansen of het plasma?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je doet het voor een speciaal doel?
plasma afstaan, dansen doe je vast omdat je het zelf leuk vindtquote:
Ik weiger een pagina voor senioren te likenquote:
Neuken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:27 schreef Evie het volgende:
grr Wie heeft er een afreageertip voor mensen die stoppen met roken?
je niet aanstellen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:27 schreef Evie het volgende:
Moet je mij maar eens tegenkomen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet ik er eerst een tegenkomen metwie ik dat ook wil
je zit nog in de ontkenningsfase?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weiger een pagina voor senioren te liken
veel snoepen, op naar die 190quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:27 schreef Evie het volgende:
Nouja iets met goed doel he. Schijnen sommige mensen / onderzoeken wel fijn te vinden om wat te krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
plasma afstaan, dansen doe je vast omdat je het zelf leuk vindt
Stommerd, als ik voor mijn 30e geen miljonair ben is dat jouw schuld.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weiger een pagina voor senioren te liken
Boksbal ophangenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:27 schreef Evie het volgende:
Werd eens tijd..quote:
Ook jij kan te ver gaan hequote:
zeg je nu wat ik denk dat je zegt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Werd eens tijd..![]()
Had mijn post al gerelativeerd voor je..
Maargoed liever tijdelijk labiel en lekker met een toekomst dan zonder![]()
Ik kan niet in je hoofd kijken dus ik weet niet wat jij denktquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, en mijn stoel is bij deze echt naar zijn grootje.. Evie, ik kom je achterna qua gewicht zo te merken aan mn stoelen.
tuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik kan niet in je hoofd kijken dus ik weet niet wat jij denkt
Chunky Monkey, my B&J favoritequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:42 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een emmer Ben n Jerry ijsChuncky Monkey
Lots of love!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:34 schreef Evie het volgende:
meer om van te houden snuitje
Meer om van te houden
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |