Heyquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wil een goed lopende kroeg!!
Geen veredeld buurthuis!
met vintage stijljurken? mwa, ik weet het niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maakt niet uit dawg, mijn tent zou gaan lopen omdat het zo über isik weet het zeker..
Hoiquote:
Poolenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
idd, van die 3 gasten kan ik niet leven en ik wil ook geen bruine kroeg en ik wil al helemaal geen biljart tafels ipv pooltafels
jij doet de koffie, afspraken, en de zaak runnen. gewoon elvis inhuren, en nog een paar artists. heb je meteen je sleeve, gratis nog wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee dawg, ik heb te bibberhandjes daarvoor
Ik ben goed in mannen afleiden tijdens het poolen zodat ik alsnog zal winnen!quote:
Je vergeet dat die 3 gasten er al voor 12 uur 's morgens zaten he, en dat het tegen 1 uur alweer wat drukker word.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
idd, van die 3 gasten kan ik niet leven en ik wil ook geen bruine kroeg en ik wil al helemaal geen biljart tafels ipv pooltafels
Gaat je met biljarten niet lukkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben goed in mannen afleiden tijdens het poolen zodat ik alsnog zal winnen!
je tieten mogen de tafel niet raken heh.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben goed in mannen afleiden tijdens het poolen zodat ik alsnog zal winnen!
Eerst een zaakquote:
Alleen de pussies die toch niet kunnen zuipen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bijt en krabt. Daar jaag je de klanten juist mee weg
Maar ik wil bier, en glazen flessen cola enzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:44 schreef dawg het volgende:
[..]
jij doet de koffie, afspraken, en de zaak runnen. gewoon elvis inhuren, en nog een paar artists. heb je meteen je sleeve, gratis nog wel.
Jij wil het mij niet lerenquote:
Doen ze ook nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:49 schreef dawg het volgende:
[..]
je tieten mogen de tafel niet raken heh.
Je ex was een pussy?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Alleen de pussies die toch niet kunnen zuipen.
Ja oke, maar dan nog word ik er niet rijk mee door in bovenleeuwen een kroeg te hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je vergeet dat die 3 gasten er al voor 12 uur 's morgens zaten he, en dat het tegen 1 uur alweer wat drukker word.
En die gasten zuipen de man voor zo'n 25 euro weg in een uurtje of 3, ik zou willen dat ik alleen maar van dat soort gasten had.
bijna alle mannen zijn pussiesquote:
Nee dat niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog word ik er niet rijk mee door in bovenleeuwen een kroeg te hebben
True, het bloeden mag jij blijven doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bijna alle mannen zijn pussies![]()
Omdat man.![]()
Bloed maar eens een week zonder dood te gaan, dan krijg je iets meer respect
Maar als ik mijn kroeg open, komen daar duizenden mensen op af natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar door de hoge kosten in de stad tegenwoordig ook niet meer hoor.
Horeca in Nijmegen bijvoorbeeld is voor 60% van hun jaaromzet afhankelijk van een goede vierdaagse.
Hebben die 2 jaar achter elkaar een slechte vierdaagse kunnen er heel veel sluiten
serieus? dat moet je ook maar willen dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar door de hoge kosten in de stad tegenwoordig ook niet meer hoor.
Horeca in Nijmegen bijvoorbeeld is voor 60% van hun jaaromzet afhankelijk van een goede vierdaagse.
Hebben die 2 jaar achter elkaar een slechte vierdaagse kunnen er heel veel sluiten
maar ik wil dat nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, het bloeden mag jij blijven doen
Uiteraardquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar als ik mijn kroeg open, komen daar duizenden mensen op af natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |