Wat voor een werk doe je dat ze zoveel zorg in het bijhouden van het personeelsbestand steken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nah, niet dat ik me ziek had gemeld omdat ik een nachtje niet heb geslapen hoor
En voorbereiding ligt niet aan ons, er hangt altijd een lijst met nummers van medewerkers, maar hij staat er dus niet op en mij hebben een heel andere achternaam gegeven
Natuurlijk, maar jij zit hier vaker, ik zit hier vaker.. dus wat onverwachtse halloquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef muhahaha het volgende:
Hoi, ik dacht, je zal me nog wel herkennen
Een gericht hallo op zijn tijdquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar jij zit hier vaker, ik zit hier vaker.. dus wat onverwachtse hallo
Ok beetje waar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je krijgt veel meer dan dat je verdiend als je de hele dag zit te fokken/whatsappen/facebooken
Doe mij maar een uitsmijterquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
normaal sta ik in de kroeg, maar nu omdat t vakantie is in de kantine
Kutkroeg..quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee! Die bakken we alleen in de kroeg.. En dan liever ook niet
Waarom zou je voor die tijd dan open gaan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
klopt, alcohol pas vanaf 15.00 uur
En koffie zit de meeste marge opquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
koffie.. Goede koffie![]()
De rest van de koffie in het gebouw mag dan wel goedkoop zijn, maar t is ook gewoon echt slap.. Slootwater kwaliteit enzo
Dus als iedereen koffie drinkt, ben jij het meest blij?quote:
Dit vind ik niet leukquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
true.. Alhoewel ik zeker weet dat ze op de wijn de meeste winst vatten. Goedkoop huismerk wijn, voor 2,50 per glas
Kinderpannekoek bij het restaurant hier in Rosmalen kost 4,50quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had het er laatst met een vriend over dat het hebben van een pannenkoekenrestaurant volgens ons heel rendabel zou moeten zijn. Wat kost een pannenkoek per stuk, met een paar leuke ingrediënten? Je kan ze wel voor ¤10 per stuk verkopen, en zo'n restaurant is áltijd vol.
Het meerendeel gaat ook zitten in de huur en de lonen, lijkt me.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had het er laatst met een vriend over dat het hebben van een pannenkoekenrestaurant volgens ons heel rendabel zou moeten zijn. Wat kost een pannenkoek per stuk, met een paar leuke ingrediënten? Je kan ze wel voor ¤10 per stuk verkopen, en zo'n restaurant is áltijd vol.
snackbar doet het ook altijd goed!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |