deden ook de speren bij het speerwerpen en wellicht ook nog discussen en andere wegwerpartikelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:14 schreef trabant het volgende:
Tijdens het kogelslingeren rijden er twee kleine karretjes over het gras, uit zichzelf of radiografisch bestuurd. Brengen die de kogels terug?
je moet nog wel iemand hebben die het erin zet hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:47 schreef trabant het volgende:
Dank. Ik zal de boswachter hier eens vragen of die er ook eentje aanschaft. D'r ligt nogal wat in de berm.
Of zelf, voor binnenshuis gebruik, drankjes brengen en zo. De katten krijg ik toch niet gedresseerd.
Het is wel een specialere prijs natuurlijk. Bij de meeste sporten kun je ieder jaar wereldkampioen worden maar Olympisch kampioen kan maar eens in de 4 jaar. Er zijn best veel goede sporters en team die wel wereldkampioen zijn geworden maar nooit Olympisch kampioen omdat je daar in een gemiddelde sportcarriere maar 2 tot 3 keer goed genoeg voor bent.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Thomas-sama het volgende:
Is een Olympische titel (afgezien van voetbal) echt zoveel waardevoller dan een wereldtitel?
Ik bedoel, het zijn nog steeds dezelfde tegenstanders tegen wie je het op moet nemen.
Ja. Bij zowel een WK als de OS mogen alle landen (al dan niet via een kwalificatie) meedoen: het ligt dus niet aan de tegenstanders. Het verschil zit 'm denk ik in het feit dat de OS maar eens in de vier jaar zijn en er jaarlijks een WK gehouden wordt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Thomas-sama het volgende:
Is een Olympische titel (afgezien van voetbal) echt zoveel waardevoller dan een wereldtitel?
Ik bedoel, het zijn nog steeds dezelfde tegenstanders tegen wie je het op moet nemen.
Wist jij voor de spelen dat Dorian wereldkampioen was ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Thomas-sama het volgende:
Je krijgt voor een OT aardig wat centenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:31 schreef Thomas-sama het volgende:
Beetje hetzelfde idee als 'Knoop in je Zakdoek'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:14 schreef henkde_j het volgende:
Wat is het idee van snelwandelen? Hoe de fuck is het ook ontstaan
Om ervoor te zorgen dat je de beste rijders in de finale hebt, waar ze het dan in 1 run uit mogen vechtenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Waarom doen ze bij het BMX in de halve finale drie heats maar raffelen ze finale in één heat af?
Waarom kun je dan niet in één heat uitmaken wie er in de finale hoort?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat je de beste rijders in de finale hebt, waar ze het dan in 1 run uit mogen vechten
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom heet het eigenlijk het Heineken Holland House? De link tussen paarden en Heineken kan ik nog wel leggen, maar als er nou twee provincies zijn waar geen medaillewinnaars vandaan komen dan zijn het wel de Hollanden. Het is dat dat zo'n hockeyselectie nogal groot is en er negen plekken in zo'n roeiboot gevuld moeten worden dat er überhaupt nog Hollanders onder de medaillewinnaars zijn, die konden zich lekker optrekken aan het niveau.
Wat is er daar aan de hand? Wonen er gewoon meer losers, zijn het bleekneusjes die niet naar buiten durven? Of leggen ze zich daar al van jongs af aan toe op met een grote bek claimen van andermans successen?
Ben je nou aan het trollen of gewoon wereldvreemd. Not sure if..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom heet het eigenlijk het Heineken Holland House? De link tussen paarden en Heineken kan ik nog wel leggen, maar als er nou twee provincies zijn waar geen medaillewinnaars vandaan komen dan zijn het wel de Hollanden. Het is dat dat zo'n hockeyselectie nogal groot is en er negen plekken in zo'n roeiboot gevuld moeten worden dat er überhaupt nog Hollanders onder de medaillewinnaars zijn, die konden zich lekker optrekken aan het niveau.
Wat is er daar aan de hand? Wonen er gewoon meer losers, zijn het bleekneusjes die niet naar buiten durven? Of leggen ze zich daar al van jongs af aan toe op met een grote bek claimen van andermans successen?
Zo heet het niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom heet het eigenlijk het Heineken Holland House?
Het zijn juist altijd buitenlanders die het verschil ooit geleerd hebben die daar bijdehand over doen. Nederlanders zelf interesseert het niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:08 schreef heywoodu het volgende:
Het buitenland is Holland natuurlijk gewoon synoniem voor The Netherlands.
Maar de meeste buitenlanders die ik ken hebben het gewoon over Hollandquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:14 schreef Saysem het volgende:
[..]
Het zijn juist altijd buitenlanders die het verschil ooit geleerd hebben die daar bijdehand over doen. Nederlanders zelf interesseert het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |