Dit, gewoon herhalen tot ze het snappen, nooit in discussie gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:20 schreef Kandijfijn het volgende:
Leer er maar mee omgaan,..
De rij is te lang
Ze werken zo hard mogelijk voor U mevrouw
Een ui kopen
Nee, sorry wij hebben ervoor gekozen om ze in netjes te verkopen.
Extra voetbalplaatjes opeisen
Dat mag ik niet doen mevrouw
Gewoon medelen en verder geen discussie direct de kiem insmoren door je eerste antwoord te herhalen. Goede leerschool voor je, je blijft zulke mensen de rest van je leven tegen kom. En jij bent afhankelijk van ook dat soort mensen voor je salaris.
Tenzij je daar plezier aan beleeft natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:22 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Dit, gewoon herhalen tot ze het snappen, nooit in discussie gaan.
Waar moet ik anders werken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:29 schreef ConnorKenway het volgende:
Werken
Werken in een supermarkt_!
Dan mag je dat doen. Ik zou dat alleen niet te vaak tijdens het werk doen, want het kost tijd en je werkgever zal je daarvoor niet aangenomen hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tenzij je daar plezier aan beleeft natuurlijk.
Denk je dat ik oude mensen ga wassen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bibliotheek... horeca... oppas..verpleeghuis....
Je mag mij ook wel wassen, maar ik betaal niet zo goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:36 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Denk je dat ik oude mensen ga wassen?
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel wassen, maar ik betaal niet zo goed.
Absoluut NOOIT maar dan ook NOOIT in discussie gaan met gasten/klanten in de dienstensector. Als je wint is je klant ontevreden als je verliest heb je de klant niet weten te overtuigen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tenzij je daar plezier aan beleeft natuurlijk.
Inderdaad. Het zal wel aan de buurt liggen maar hier zijn het altijd tokkies die los gaan op de werknemers...quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:38 schreef Faaluser het volgende:
Mee eens, TS. Sommige klanten eisen inderdaad de vreemdste dingen en bijwijlen wil men ook nog wel eens in discussie gaan. Nu is daar niets mis mee, maar helaas gebeurd dit het veelal bij de meest triviale zaken. Het is weleens voorgekomen dat ik in de supermarkt een boze klant kreeg simpelweg omdat we een bepaald product niet verkopen. Het meest ergerlijke daaraan vind ik wel dat zulke personen boos worden op de werknemers die daar vrij weinig aan kunnen doen, namelijk de onschuldige jongens en meisjes die louter het product in de schappen leggen.
Toch was vroeger alles beter.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:42 schreef kingtoppie het volgende:
Al dat gezeik over tegenwoordig..
Vroeger was alles beter, dat weten we nu wel weer... Dat was vroeger ook al zo.
Beter dan de Digros, AH heeft tenminste aircoquote:
En een kutloonquote:Op maandag 6 augustus 2012 02:59 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Beter dan de Digros, AH heeft tenminste airco
Valt best mee hoor, zeker voor die leeftijdscategorie verdient het best aardig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 03:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En een kutloonzelfs voor een supermarkt.
Zie edit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 03:05 schreef pimmerdt het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, zeker voor die leeftijdscategorie verdient het best aardig.
Werk er zelf ook en herken me helemaal in de beschrijving van TS
Een klant die zich misdraagt mag best aangepakt worden. Daarnaast is het natuurlijk onzin dat het 'winnen' van een discussie leidt leidt tot een ontevreden klant.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Absoluut NOOIT maar dan ook NOOIT in discussie gaan met gasten/klanten in de dienstensector. Als je wint is je klant ontevreden als je verliest heb je de klant niet weten te overtuigen.
Je deelt het mee, wanneer het vereist is biedt je je excuses aan en waar het mogelijk is verwijs je naar de alternatieven.
Maar veel pubertjes hebben tegenwoordig moeite hun eigen ego opzij te zetten omdat ze niet snappen hoe een dienstensector werkt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:26 schreef Nielsch het volgende:
Dit is letterlijk een koning:
[ afbeelding ]
Dit niet:
[ afbeelding ]
Gast... doe niet zo moeilijk...quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:26 schreef Nielsch het volgende:
Beste TS, leer eens de betekenis van 'letterlijk' begrijpen. Als je de klant letterlijk als koning moet beschouwen en behandelen, zou je hem dus moeten kronen, op een troon moeten zetten en laten regeren over bijvoorbeeld de supermarkt.
Letterlijk betekent dat iets daadwerkelijk zo is. Als je dus zegt dat de klant letterlijk een koning is, dan is die klant dus ook een echte koning.
[ afbeelding ]
Dit niet:
[ afbeelding ]
Het slaat gewoon nergens op om het woord letterlijk te gebruiken als iets niet daadwerkelijk zo is. Het is net zoiets als zeggen dat je echt naar Griekenland op vakantie gaat terwijl je in werkelijkheid naar een Nederlandse camping gaat en 's avonds Grieks gaat eten.quote:
Ik doe dat altijd als ik in een AH ben waar ik niet vaak kom. Ff het naambordje lezen en dan op zo'n hele kleinerende toon: Hey Rick waar staan de kruiden. En bij het volgende pad weer aan Mieke waar het broodbeleg staat. Handig die mensenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die het hele boodschappenlijstje afgaan om te vragen waar alles staat...
ER HANGEN BORDJES VOOR DE GANGEN DAN ZOU JE HET MEESTE MOETEN KUNNEN VINDEN.
Wat was er mis met die schoen en boek?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op om het woord letterlijk te gebruiken als iets niet daadwerkelijk zo is. Het is net zoiets als zeggen dat je echt naar Griekenland op vakantie gaat terwijl je in werkelijkheid naar een Nederlandse camping gaat en 's avonds Grieks gaat eten.
Dat doen mensen helemaal nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En mensen die aan de kassa gaan afdingen
Fooi gevenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En mensen die aan de kassa gaan afdingen
+1 qftquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:23 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon niet moeilijk doen, wilt een klant een ui, geef je die gratis mee, schijt aan.
Een ui kost per stuk inkoop nog geen 2 cent ofzo
Ik maakte door dat soort kleine dingen de grootste vrienden met klanten. Die kwamen ook voor feestjes speciaal naar ons, en die kochten dan voor zo'n 300,- aan bier en hapjes etc. Gewoon kleine dingetjes, niet te moeilijk om doen.
Mensen die aan de kassa komen en om hun tweede ''gratis'' net sinaasappels vragen. En dan moeten uitleggen dat die automatisch van het bedrag afgetrokken wordt. En dat is lastig als ze maar 25 nederlandse woorden kent.quote:
Werkte je zeker niet als vakkenvuller of als cassiere bij de grote grootgruttersquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:23 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon niet moeilijk doen, wilt een klant een ui, geef je die gratis mee, schijt aan.
Ik maakte door dat soort kleine dingen de grootste vrienden met klanten. Die kwamen ook voor feestjes speciaal naar ons, en die kochten dan voor zo'n 300,- aan bier en hapjes etc. Gewoon kleine dingetjes, niet te moeilijk om doen.
Waarheid, als je in de avond een ah binnenloopt moet je tetrissen met vulkarrenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:07 schreef OeJ het volgende:
Mij ergert het dat die 17-jarige puistenkoppen, ook wel vakkenvullers niet begrijpen dat jij klant bent, en zij zodoende aan de kant moeten met hun kutkar, in plaats van dat ze je het liefst van je sokken rijden.
Dan juist doen, ahold fraudeerde dus waarom moet jij moeilijk doen over 1 uitjequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:00 schreef antfukker het volgende:
[..]
Werkte je zeker niet als vakkenvuller of als cassiere bij de grote grootgrutters
Ja, en dan kijken ze er ook zo verveeld bij van: hoe durf je in de weg te lopen! Wanneer maken die bedrijfsleiders ze daar eens attent op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waarheid, als je in de avond een ah binnenloopt moet je tetrissen met vulkarren
nooit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, en dan kijken ze er ook zo verveeld bij van: hoe durf je in de weg te lopen! Wanneer maken die bedrijfsleiders ze daar eens attent op.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:26 schreef Rezania het volgende:
TS, niet iedere 17-jarige werkt in een supermarkt.
Terechte klacht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:26 schreef Nielsch het volgende:
Beste TS, leer eens de betekenis van 'letterlijk' begrijpen. Als je de klant letterlijk als koning moet beschouwen en behandelen, zou je hem dus moeten kronen, op een troon moeten zetten en laten regeren over bijvoorbeeld de supermarkt.
Letterlijk betekent dat iets daadwerkelijk zo is. Als je dus zegt dat de klant letterlijk een koning is, dan is die klant dus ook een echte koning.
[ afbeelding ]
Dit niet:
[ afbeelding ]
Er staat ''te letterlijk''quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Mensen die niet snappen wat 'letterlijk' betekent.
Jij bent gewoon een slappe zak.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Absoluut NOOIT maar dan ook NOOIT in discussie gaan met gasten/klanten in de dienstensector. Als je wint is je klant ontevreden als je verliest heb je de klant niet weten te overtuigen.
Je deelt het mee, wanneer het vereist is biedt je je excuses aan en waar het mogelijk is verwijs je naar de alternatieven.
Maar veel pubertjes hebben tegenwoordig moeite hun eigen ego opzij te zetten omdat ze niet snappen hoe een dienstensector werkt.
Ik vind dat je "Klant is Koning" te serieus neemt..quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:26 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet:
[ afbeelding ]
Dat ook idd..quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:44 schreef raptorix het volgende:
Mag ik even terugklagen?
[/B]-Ik sta regelmatig bij de AH (en dat is een grote met 7 kassa's). Dan is het 8 uur, en dan zijn er maar 2 kassa's open, en rijen van 10 personen of meer.[B]
-En waarom zou je een ui niet los verkopen? Dat is gewoon suffigheid, bij mijn groenteboer kan ik gewoon 1 ui krijgen.
-Voetbalplaatjes, kreeg ik laatst ook, weet je wie er op stond? Ruud Gullit!!! WTF die is al 20 jaar gestopt meid.
Jij woont geloof ik ook in Oud-West he? Ook opgevallen dat de laatste tijd gewoon heel veel schappen leeg zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:47 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dat ook idd..
Vooral bij die AH's in amsterdam.. Dan sta je daar echt met een rij helemaal tot in het gangpad, maar niemand die er even bij wordt geroepen..
Ook oud west idd..quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij woont geloof ik ook in Oud-West he? Ook opgevallen dat de laatste tijd gewoon heel veel schappen leeg zijn?
Dit was vroeger bij de Vomar ook zo. Ik vraag me echter af of dit in de praktijk ooit voorkomt (het gratis boodschappen verhaal dan, de situatie zal vaak genoeg voorkomen). De winkel zal het toch zeker niet bijhouden en al helemaal niet uit zichzelf gratis boodschappen gaan uitdelen. Dus zal de klant er zelf om moeten vragen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens is het motto bij de lokale Jumbo, 4e wachtende in de rij is gratis boodschappen.
[ afbeelding ]
Dit dus. Omdat een losse ui "niet in het systeem staat" wil dat nog niet zeggen dat je iemand die ui niet kunt meegeven of kunt aanslaan voor een paar cent.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb het wel mensen een keer zien doen, dat ze gewoon echt wachten met aansluiten, zodat ze een tray'tje blikbier gratis mee kunnen krijgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit was vroeger bij de Vomar ook zo. Ik vraag me echter af of dit in de praktijk ooit voorkomt (het gratis boodschappen verhaal dan, de situatie zal vaak genoeg voorkomen). De winkel zal het toch zeker niet bijhouden en al helemaal niet uit zichzelf gratis boodschappen gaan uitdelen. Dus zal de klant er zelf om moeten vragen.
Bonus-aanbiedingen van de week erop worden op een zaterdag al bij de artikelen geplaatst. Ook enigzins vervelend. Al een paar keer gehad dat ik een artikel gekocht heb en vervolgens bij de servicebalie sta om te concluderen dat ze niet van deze week zijn. Zet dan ook meteen even de actiedatum erbij...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:04 schreef raptorix het volgende:
Laatst wel bij Vomar meegemaakt dat er verkeerde prijs bij product stond (wat biertjes), ik vroeg of de prijs wel klopte, en nadat het bij het schap gechecked was kreeg ik netjes de prijs zoals bij het vak stond, bij de AH ontbreekt bij de helft de prijs, nog maar niet te spreken over dat het vaak nog verkeerd staat ook.
Dat is hier wel anders :Squote:Op maandag 6 augustus 2012 15:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aan de andere kant werken bij de AH wel de mooiste kassa-meisjes..
ik zat meer te denken aan een campagne van amnestyquote:Op maandag 6 augustus 2012 02:17 schreef x-Lily het volgende:
Wanneer komt er een sirecampagne voor netjes gedrag in de Supermarkt?
Wij hebben er ook last van als jij een rekenmachine gebruikt om het wisselgeld te berekenen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:17 schreef x-Lily het volgende:
Ik werk in een supermarkt als iedere 17-jarige. De meeste klanten zijn heel aardig en gezellig, maar sommige eisen de gekste dingen.
De rij is te lang
Er waren twee kassa's open, beiden met een rij van twee mensen. Een mevrouw komt even eisen of we speciaal voor haar een kassa openen omdat ze de rij te lang vindt. Mevrouw blijft ook wachten of er een kassa voor haar open gaat of niet in plaats van zich aan te sluiten in de rij.
Een ui kopen
Wij verkopen uien in netjes. Een klant wil een ui los kopen, desnoods moeten "wij" het rekenen als een appel of een tomaat. Uitgelegd dat het niet kan, klant vertelt nooit meer terug te komen wegens "slechte service".
Geen commentaar.
Dat klopt. Ik was teamleider in een middelgrote keten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:00 schreef antfukker het volgende:
[..]
Werkte je zeker niet als vakkenvuller of als cassiere bij de grote grootgrutters
Als 22 jarige student verdien ik toch meer dan mijn lotgenoten in bijvoorbeeld de horeca en zorg. Beetje vakken vullen, met andere studenten lullen en mooie vaste werktijden. Aankomend jaar met mijn master zoek ik een baan die bij de opleiding pastquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef Khaleesi het volgende:
Net nog bij de Appie geweest.
Volgens mij hebben ze het daar zo slecht nog niet. (afgezien van schamel loon)
Ja kassawerk echter daar zal ik nooit jaloers op worden....
ja echt he? daarom werken als assassin full timequote:Op maandag 6 augustus 2012 02:29 schreef ConnorKenway het volgende:
Werken
Werken in een supermarkt_!
dan ga je daar toch lekker heen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:44 schreef raptorix het volgende:
Mag ik even terugklagen?
[..]
-En waarom zou je een ui niet los verkopen? Dat is gewoon suffigheid, bij mijn groenteboer kan ik gewoon 1 ui krijgen.
Ach, niet zo zeuren. Hij zat toch zeker ook in de voetballerij? Nou dan! Bovendien kan de kassiere daar ook niks aan doenquote:-Voetbalplaatjes, kreeg ik laatst ook, weet je wie er op stond? Ruud Gullit!!! WTF die is al 20 jaar gestopt meid.
Meer personeel aannemen zou daar een prima oplossing voor zijn, maar 90% kans dat er dan een topic hier in KLB komt te staan over hoeveel duurder de boodschappen wel niet zijn geworden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:44 schreef raptorix het volgende:
Mag ik even terugklagen?
-Ik sta regelmatig bij de AH (en dat is een grote met 7 kassa's). Dan is het 8 uur, en dan zijn er maar 2 kassa's open, en rijen van 10 personen of meer.
Ze worden nou eenmaal per netje verkocht, is het soms ook suffigheid dat je melk niet per glas kan kopen?quote:-En waarom zou je een ui niet los verkopen? Dat is gewoon suffigheid, bij mijn groenteboer kan ik gewoon 1 ui krijgen.
Meer dan terechte klacht.quote:-Voetbalplaatjes, kreeg ik laatst ook, weet je wie er op stond? Ruud Gullit!!! WTF die is al 20 jaar gestopt meid.
Exact dit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:20 schreef Kandijfijn het volgende:
De rij is te lang
Een ui kopen
Gewoon medelen en verder geen discussie direct de kiem insmoren door je eerste antwoord te herhalen. Goede leerschool voor je, je blijft zulke mensen de rest van je leven tegen kom. En jij bent afhankelijk van ook dat soort mensen voor je salaris.
Meid, welkom in de wereld van volwassen waarin u zult merken dat de wereld niet is zoals u altijd gedacht had.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:17 schreef x-Lily het volgende:
Ik werk in een supermarkt als iedere 17-jarige. De meeste klanten zijn heel aardig en gezellig, maar sommige eisen de gekste dingen.
De rij is te lang
Er waren twee kassa's open, beiden met een rij van twee mensen. Een mevrouw komt even eisen of we speciaal voor haar een kassa openen omdat ze de rij te lang vindt. Mevrouw blijft ook wachten of er een kassa voor haar open gaat of niet in plaats van zich aan te sluiten in de rij.
Een ui kopen
Wij verkopen uien in netjes. Een klant wil een ui los kopen, desnoods moeten "wij" het rekenen als een appel of een tomaat. Uitgelegd dat het niet kan, klant vertelt nooit meer terug te komen wegens "slechte service".
Geen commentaar.
Ik werk al jaren in de Horeca en al jarenlang is er geen gast geweest die over mijn grenzen is geweest. Dat is omdat ik heel erg meewillend en en meedenken ben maar zodra de stem slechts naar mij of mijn collega's verheft word maak ik (non)-verbaal direct duidelijk dat ze een grens passeren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een slappe zak.
Het voorbeeld wat je nu aanhaalt is ook typerend. Het gaat hier niet om een lastige klant zoals in topic-start omschreven maar om een agressieve klant.quote:Als je in een supermarkt werkt ligt de klantvriendelijkheid op een bepaald niveau, en niet verder..
Heb ook ooit een klant gehad toen ik nog bij de AH werkte die helemaal uit zijn dak stond te gaan tegen een 16 jarig kassameisje omdat ze iets verkeerd deed.
Toen ben ik er met een collega naartoe gegaan (caissiere was echt bang ) en hebben verteld dat meneer zijn pinpas uit het apparaat mocht halen, de caissiere de transactie mocht annuleren en dat meneer zonder boodschappen het pand kon verlaten en hij voorlopig niet meer terug hoefde te komen..
Goed, het heeft ons 1 klant gekost die redelijk vaak bij ons kwam, maar soms zijn dingen belangrijker dan geld, zoals opkomen voor je collega's.
En voor die kerel was het al helemaal kut, want ik wist dat hij geen rijbewijs had en wij waren de enige supermarkt in 10 km omtrek
Om een ui moet je overigens gewoon heel droog blijven doen '' Nee mag helaas niet, nee echt niet, jammer maar helaas. Ja begrijp ik mevrouw, ik kan er niets aan doen. Prettige dag verder'' Alleen je gaat toch geen sorry zeggen![]()
![]()
Hahaha, in de bibliotheek werken. De tering zeg in de zomer zou ik er echt absoluut niet aan moeten denken om daar te werken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bibliotheek... horeca... oppas..verpleeghuis....
als legaal, persoonlijke voorkeur voor uiers.quote:
Ik voel ook wel eens kontjes, niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:33 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Dat je in je kont wordt geknepen gebeurt je ook gewoon in de supermarkt![]()
Bij ons duurde het ontzettend lang totdat er weegschalen bij de kassa's kwamen omdat de ah daarmee was begonnen waardoor wij de hele tijd naar de groente afdeling konden lopen om die groentes af te wegen.![]()
Mensen die boos werden als je niet binnen een halve minuut bij de krattenautomaat stond als die vol was en dan maar een halve minuut de bel ingedrukt houden
(dekamarkt)
zo'n topicsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:06 schreef Micson het volgende:
Valt me op dat TS allemaal zo'n irritante pubertopics maakt.
Je irriteert mij, TS.
je irriteert mij?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:06 schreef Micson het volgende:
Valt me op dat TS allemaal zo'n irritante pubertopics maakt.
Je irriteert mij, TS.
Iets irriteert je, of je ergert je aan iets. Mensen zeggen vaak "Ik irriteer me aan". Dit is fout.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:10 schreef OeJ het volgende:
[..]
je irriteert mij?
Je bedoelt 'je ergert je aan.'
In jouw zin is mij wederkerend gebruikt, en dan mag het niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Iets irriteert je, of je ergert je aan iets. Mensen zeggen vaak "Ik irriteer me aan". Dit is fout.
In mijn zin is hier echter geen sprake van, dus je faalt jammerlijk.
Nee, want "mij" slaat niet op "je". Onderwerp A irriteert onderwerp B -> correct.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
In jouw zin is mij wederkerend gebruikt, en dan mag het niet.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/431/
Cker weten van wel:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:40 schreef AppleOcean het volgende:
Wie keurt er nog meer wel eens kontjes in de supermarkt?
Hallo Jumbo!quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:17 schreef x-Lily het volgende:
De rij is te lang
Een ui kopen
Ga wegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:17 schreef LovingMe het volgende:
Sommige users hadden klaagbaak nooit mogen ontdekken, wat een schraal geneuzel zeg
deze man snapt nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
In jouw zin is mij wederkerend gebruikt, en dan mag het niet.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/431/
Je kan ook meisje van plezier worden, als je een beetje ok bent om te zien wil ik je eerste klant wel zijn.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:52 schreef Casino.Bob het volgende:
ik ga ook nooit meer naar de supermarkt vanwege de slechte service, ik leef tegenwoordig alleen nog van plankton.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:20 schreef Kandijfijn het volgende:
De rij is te lang
Een ui kopen
Koffie willen drinken in de supermarktquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
En die gratis koffie automaat is ook alijd leeg net als ik een kopje wil tappen.
Ja lekker man. En gratis hè!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Koffie willen drinken in de supermarkt
Lijkt me nou niks midden in die supermarkt zitten om koffie te drinkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja lekker man. En gratis hè!
Die oudjes hebben vaak prachtige verhalen....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Lijkt me nou niks midden in die supermarkt zitten om koffie te drinkenMaar wie weet ga ik het een keer doen. Gezellig tussen de oudjes. Lekker gek en gewaagd.
Het idee achter groente of fruit verpakt verkopen ipv los, is dat ze er dan een paar rotte of slechte exemplaren bij kunnen doen. Die zouden ze anders niet kwijt raken. Let maar eens op, als je een netje uien of citroenen koopt zit er vrijwel altijd eentje bij die na een paar dagen helemaal beschimmeld is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:44 schreef raptorix het volgende:
Dat is toch helemaal jouw probleem niet. Wees blij dat er eindelijk iets gebeurt tijdens je saaie werkdag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:38 schreef Faaluser het volgende:
Mee eens, TS. Sommige klanten eisen inderdaad de vreemdste dingen en bijwijlen wil men ook nog wel eens in discussie gaan. Nu is daar niets mis mee, maar helaas gebeurd dit het veelal bij de meest triviale zaken. Het is weleens voorgekomen dat ik in de supermarkt een boze klant kreeg simpelweg omdat we een bepaald product niet verkopen. Het meest ergerlijke daaraan vind ik wel dat zulke personen boos worden op de werknemers die daar vrij weinig aan kunnen doen, namelijk de onschuldige jongens en meisjes die louter het product in de schappen leggen.
Voor de TS zijn het kutklanten. Maar zonder die kutklanten heeft de supermarkt waar TS werkt geen inkomsten en gaat de boel failliet, en zit TS maar mooi zonder werk en dus zonder geld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:57 schreef Pap89 het volgende:
Verwacht een topic met echte serieuze kut klanten.
Krijg een topic met onbenulligheden
Het leven is hard als pubertje he?
Bij de aldi werken de slimsten, ongeacht uiterlijk. Daar worden ze namelijk wel fatsoenlijk betaald. Je komt kan er qua uiterlijk vanalles tegen komen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
Bij de AH werken de lekkerste,
Gevolgd door de Jan Linders en C100
Jumbo worden ze al wat minder
Medewerkers van de Lidle zijn lelijk
Medewerkers van de Aldi unaniem het lelijkste. Met hun piercings en rooklucht.
Je zou eens moeten weten waar wij moe van worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:22 schreef x-Lily het volgende:
Mensen die een zak chips kopen en die gelijk terugbrengen en andere eisen, daar word ik toch een beetje moe van.
Dan ga je naar bed en een dutje doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten waar wij moe van worden.
helemaalnietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:50 schreef bereboot3 het volgende:
klant is ook koning, onterechte klacht
Kom op, geneer je niet en spreek je gedachten eens eerlijk uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten waar wij moe van worden.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:02 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Als jij doelt op de user die ik denk dat je bedoelt houd je bijna geen klaagbaak meer over.
Dat staat er. Links onderin.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bonus-aanbiedingen van de week erop worden op een zaterdag al bij de artikelen geplaatst. Ook enigzins vervelend. Al een paar keer gehad dat ik een artikel gekocht heb en vervolgens bij de servicebalie sta om te concluderen dat ze niet van deze week zijn. Zet dan ook meteen even de actiedatum erbij...
Een klant die zich koning waant, hoort zich ook koninklijk te gedragen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:50 schreef bereboot3 het volgende:
klant is ook koning, onterechte klacht
Waarom?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:22 schreef x-Lily het volgende:
Mensen die een zak chips kopen en die gelijk terugbrengen en andere eisen, daar word ik toch een beetje moe van.
Laten we het hopen... maar ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:46 schreef Tchock het volgende:
Zou er iets in de wereld zijn waar TS geen klacht over kan verzinnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |