Dit, gewoon herhalen tot ze het snappen, nooit in discussie gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:20 schreef Kandijfijn het volgende:
Leer er maar mee omgaan,..
De rij is te lang
Ze werken zo hard mogelijk voor U mevrouw
Een ui kopen
Nee, sorry wij hebben ervoor gekozen om ze in netjes te verkopen.
Extra voetbalplaatjes opeisen
Dat mag ik niet doen mevrouw
Gewoon medelen en verder geen discussie direct de kiem insmoren door je eerste antwoord te herhalen. Goede leerschool voor je, je blijft zulke mensen de rest van je leven tegen kom. En jij bent afhankelijk van ook dat soort mensen voor je salaris.
Tenzij je daar plezier aan beleeft natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:22 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Dit, gewoon herhalen tot ze het snappen, nooit in discussie gaan.
Waar moet ik anders werken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:29 schreef ConnorKenway het volgende:
Werken
Werken in een supermarkt_!
Dan mag je dat doen. Ik zou dat alleen niet te vaak tijdens het werk doen, want het kost tijd en je werkgever zal je daarvoor niet aangenomen hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tenzij je daar plezier aan beleeft natuurlijk.
Denk je dat ik oude mensen ga wassen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bibliotheek... horeca... oppas..verpleeghuis....
Je mag mij ook wel wassen, maar ik betaal niet zo goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:36 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Denk je dat ik oude mensen ga wassen?
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel wassen, maar ik betaal niet zo goed.
Absoluut NOOIT maar dan ook NOOIT in discussie gaan met gasten/klanten in de dienstensector. Als je wint is je klant ontevreden als je verliest heb je de klant niet weten te overtuigen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tenzij je daar plezier aan beleeft natuurlijk.
Inderdaad. Het zal wel aan de buurt liggen maar hier zijn het altijd tokkies die los gaan op de werknemers...quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:38 schreef Faaluser het volgende:
Mee eens, TS. Sommige klanten eisen inderdaad de vreemdste dingen en bijwijlen wil men ook nog wel eens in discussie gaan. Nu is daar niets mis mee, maar helaas gebeurd dit het veelal bij de meest triviale zaken. Het is weleens voorgekomen dat ik in de supermarkt een boze klant kreeg simpelweg omdat we een bepaald product niet verkopen. Het meest ergerlijke daaraan vind ik wel dat zulke personen boos worden op de werknemers die daar vrij weinig aan kunnen doen, namelijk de onschuldige jongens en meisjes die louter het product in de schappen leggen.
Toch was vroeger alles beter.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:42 schreef kingtoppie het volgende:
Al dat gezeik over tegenwoordig..
Vroeger was alles beter, dat weten we nu wel weer... Dat was vroeger ook al zo.
Beter dan de Digros, AH heeft tenminste aircoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |