Dit, gewoon herhalen tot ze het snappen, nooit in discussie gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:20 schreef Kandijfijn het volgende:
Leer er maar mee omgaan,..
De rij is te lang
Ze werken zo hard mogelijk voor U mevrouw
Een ui kopen
Nee, sorry wij hebben ervoor gekozen om ze in netjes te verkopen.
Extra voetbalplaatjes opeisen
Dat mag ik niet doen mevrouw
Gewoon medelen en verder geen discussie direct de kiem insmoren door je eerste antwoord te herhalen. Goede leerschool voor je, je blijft zulke mensen de rest van je leven tegen kom. En jij bent afhankelijk van ook dat soort mensen voor je salaris.
Tenzij je daar plezier aan beleeft natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:22 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Dit, gewoon herhalen tot ze het snappen, nooit in discussie gaan.
Waar moet ik anders werken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:29 schreef ConnorKenway het volgende:
Werken
Werken in een supermarkt_!
Dan mag je dat doen. Ik zou dat alleen niet te vaak tijdens het werk doen, want het kost tijd en je werkgever zal je daarvoor niet aangenomen hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tenzij je daar plezier aan beleeft natuurlijk.
Denk je dat ik oude mensen ga wassen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bibliotheek... horeca... oppas..verpleeghuis....
Je mag mij ook wel wassen, maar ik betaal niet zo goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:36 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Denk je dat ik oude mensen ga wassen?
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel wassen, maar ik betaal niet zo goed.
Absoluut NOOIT maar dan ook NOOIT in discussie gaan met gasten/klanten in de dienstensector. Als je wint is je klant ontevreden als je verliest heb je de klant niet weten te overtuigen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tenzij je daar plezier aan beleeft natuurlijk.
Inderdaad. Het zal wel aan de buurt liggen maar hier zijn het altijd tokkies die los gaan op de werknemers...quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:38 schreef Faaluser het volgende:
Mee eens, TS. Sommige klanten eisen inderdaad de vreemdste dingen en bijwijlen wil men ook nog wel eens in discussie gaan. Nu is daar niets mis mee, maar helaas gebeurd dit het veelal bij de meest triviale zaken. Het is weleens voorgekomen dat ik in de supermarkt een boze klant kreeg simpelweg omdat we een bepaald product niet verkopen. Het meest ergerlijke daaraan vind ik wel dat zulke personen boos worden op de werknemers die daar vrij weinig aan kunnen doen, namelijk de onschuldige jongens en meisjes die louter het product in de schappen leggen.
Toch was vroeger alles beter.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:42 schreef kingtoppie het volgende:
Al dat gezeik over tegenwoordig..
Vroeger was alles beter, dat weten we nu wel weer... Dat was vroeger ook al zo.
Beter dan de Digros, AH heeft tenminste aircoquote:
En een kutloonquote:Op maandag 6 augustus 2012 02:59 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Beter dan de Digros, AH heeft tenminste airco
Valt best mee hoor, zeker voor die leeftijdscategorie verdient het best aardig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 03:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En een kutloonzelfs voor een supermarkt.
Zie edit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 03:05 schreef pimmerdt het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, zeker voor die leeftijdscategorie verdient het best aardig.
Werk er zelf ook en herken me helemaal in de beschrijving van TS
Een klant die zich misdraagt mag best aangepakt worden. Daarnaast is het natuurlijk onzin dat het 'winnen' van een discussie leidt leidt tot een ontevreden klant.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Absoluut NOOIT maar dan ook NOOIT in discussie gaan met gasten/klanten in de dienstensector. Als je wint is je klant ontevreden als je verliest heb je de klant niet weten te overtuigen.
Je deelt het mee, wanneer het vereist is biedt je je excuses aan en waar het mogelijk is verwijs je naar de alternatieven.
Maar veel pubertjes hebben tegenwoordig moeite hun eigen ego opzij te zetten omdat ze niet snappen hoe een dienstensector werkt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:26 schreef Nielsch het volgende:
Dit is letterlijk een koning:
[ afbeelding ]
Dit niet:
[ afbeelding ]
Gast... doe niet zo moeilijk...quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:26 schreef Nielsch het volgende:
Beste TS, leer eens de betekenis van 'letterlijk' begrijpen. Als je de klant letterlijk als koning moet beschouwen en behandelen, zou je hem dus moeten kronen, op een troon moeten zetten en laten regeren over bijvoorbeeld de supermarkt.
Letterlijk betekent dat iets daadwerkelijk zo is. Als je dus zegt dat de klant letterlijk een koning is, dan is die klant dus ook een echte koning.
Dit is letterlijk een koning:
[ afbeelding ]
Dit niet:
[ afbeelding ]
Het slaat gewoon nergens op om het woord letterlijk te gebruiken als iets niet daadwerkelijk zo is. Het is net zoiets als zeggen dat je echt naar Griekenland op vakantie gaat terwijl je in werkelijkheid naar een Nederlandse camping gaat en 's avonds Grieks gaat eten.quote:
Ik doe dat altijd als ik in een AH ben waar ik niet vaak kom. Ff het naambordje lezen en dan op zo'n hele kleinerende toon: Hey Rick waar staan de kruiden. En bij het volgende pad weer aan Mieke waar het broodbeleg staat. Handig die mensenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die het hele boodschappenlijstje afgaan om te vragen waar alles staat...
ER HANGEN BORDJES VOOR DE GANGEN DAN ZOU JE HET MEESTE MOETEN KUNNEN VINDEN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |