ging over dat mailtje dus.quote:
Sja, ik weet niet, heb nog nooit op paiq gekeken. Maar succes dan ermeequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
ging over dat mailtje dus.
gratis credits en dingen blaaaa.
Heb er niet echt hoop meer op, tijd terug echt mn best gedaan maar kwam niks uit behalve paar gezellige chat dingen en moest altijd vanaf de man uit komen.
Dus laten gaan en nu kreeg ik mailtje.
En jaja 2 gratis meiden erbij
Nou heb tegen m'n gratis meiden alleen hoi getypt haha eens kijken of ze wat terug sturen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik weet niet, heb nog nooit op paiq gekeken. Maar succes dan ermee
verwacht er niet te veel van dan iigquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
Ruim 7 duizend gewillige dames dus, ff inschrijven hoor
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nou heb tegen m'n gratis meiden alleen hoi getypt haha eens kijken of ze wat terug sturen.
Ben het zo zat heej om steeds maar mn best te doen om aardig en leuk over te komen.
Ik ga me nu gewoon voordoen als een lul die keuze te over heeft aan meiden
Kijken of ze erin trappen lol
herkenbaarquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:54 schreef Rafeiro het volgende:
M'n zus en ma etc beginnen ook op me in te praten om zo'n site te gaan gebruiken omdat ik al zo lang allenig ben
welnee ik steek er beetje de gek mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]hij heeft een heel plan gemaakt
achja, mijn ma vroeg of ik pot was.. ik had echt even iets van wtfquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:54 schreef Rafeiro het volgende:
M'n zus en ma etc beginnen ook op me in te praten om zo'n site te gaan gebruiken omdat ik al zo lang allenig ben
ja, van mij hoeven die sites sowieso niet zo. Niemand is ooit zichzelfquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
welnee ik steek er beetje de gek mee.
Wie weet krijg ik een leuk berichtje terug maar verwacht het niet eigenlijk
En het boeit me ook niet meer gewoon.
Gelukkig heeft mijn zus al koters, kan ze die kleinkinderen kaart niet meer spelenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
achja, mijn ma vroeg of ik pot was.. ik had echt even iets van wtf
Ja, omdat ik al zo lang geen relatie had, maar of ik dan wel ooit aan kleinkinderen zou beginnen..![]()
Euhm mam, ik val niet op vrouwen en ik heb nog geen relatie omdat ik niet wil.![]()
The akwardness of that moment
hahaha ik ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, omdat ik al zo lang geen relatie had, maar of ik dan wel ooit aan kleinkinderen zou beginnen..![]()
Euhm mam, ik val niet op vrouwen en ik heb nog geen relatie omdat ik niet wil.![]()
probeer het gewoon, tis gratis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo niet, misschien ben ik wel een eckte adonis en moet ik de dames van me afslaan
Herkenbaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, nee, ik denk dat mn ma bij mij meer hoop heeft dan bij mn zusquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn zus al koters, kan ze die kleinkinderen kaart niet meer spelen
precies dat jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ik ook.
M'n ma: "het maakt mij niet uit of je met een vent of een meid aankomt"x100
Ze kunnen er niet tegen dat hun kinderen geen relaties hebben.. Ik hoop niet dat ik dat later ook heb hoorquote:
je kleed jezelf slecht?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Kreeg voor m'n verjaardag ook allemaal kleding, lol.
Mooi meegenomen hoor, maar lekker subtiel
hahaha grappig wel om te lezen dat het blijkbaar toch overal hetzelfde gaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Kreeg voor m'n verjaardag ook allemaal kleding, lol.
Mooi meegenomen hoor, maar lekker subtiel
Bij mijn weten niet, maar ik koop zelf geen bickenberg ofzo, gewoon leuk spul.quote:
Ja mam. Maar op een glas niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha grappig wel om te lezen dat het blijkbaar toch overal hetzelfde gaat.
Jaja op ieder potje past een dekseltje
oh noes.. bickenbergquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet, maar ik koop zelf geen bickenberg ofzo, gewoon leuk spul.
Ze heeft het zelf nooit zo gezegd. Maar ik hoorde wel eens wat als haar vriendinnen er waren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze kunnen er niet tegen dat hun kinderen geen relaties hebben.. Ik hoop niet dat ik dat later ook heb hoor
lol ik ga speeddaten nu ff kijken wat eruit komt, jullie horen het zoquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja mam. Maar op een glas niet.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf nooit zo gezegd. Maar ik hoorde wel eens wat als haar vriendinnen er waren.
"En, heeft Kaneel al een vriendinnetje?"
"Nee, nog niet."
"Tss, zeker homo."
Die polo die ik kreeg was wel tof though, en je ziet nergens bickenbergquote:
Nee, mijn ma vroeg het me recht op de man af.. En als ik nou een butch zou zijn, zou ik het nog geloven.. maar ma, KOM OP!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf nooit zo gezegd. Maar ik hoorde wel eens wat als haar vriendinnen er waren.
"En, heeft Kaneel al een vriendinnetje?"
"Nee, nog niet."
"Tss, zeker homo."
Polo'squote:Op maandag 6 augustus 2012 00:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die polo die ik kreeg was wel tof though, en je ziet nergens bickenberg
Alleen op het label aan de binnenkant.
Rustig maar ik draag er geen 3 over elkaarquote:
Chat en dan vragen of ze lesbisch isquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:08 schreef kree het volgende:
help is ff
Een SpeedDate is een 5 minuten durende chat met iemand die nú online is. Hierna krijgen jullie beiden de keuze om door te praten voor nog eens 10 minuten, en uiteindelijk ook om Paiq-contacten te worden. Bij een BattleDate vechten twee kandidaten om jouw gunst; na 5 minuten kies jij met wie je verder gaat in een SpeedDate.
Wat zal ik doen?
bij optie 2 heb je toch ook een speeddate?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:08 schreef kree het volgende:
help is ff
Een SpeedDate is een 5 minuten durende chat met iemand die nú online is. Hierna krijgen jullie beiden de keuze om door te praten voor nog eens 10 minuten, en uiteindelijk ook om Paiq-contacten te worden. Bij een BattleDate vechten twee kandidaten om jouw gunst; na 5 minuten kies jij met wie je verder gaat in een SpeedDate.
Wat zal ik doen?
"Ja, hij is zo'n leuke knappe slimme jongen, die moet wel gay zijn."quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
Erg is dat heej of altijd mensen die maar vragen.
Nou regel leuke meid voor me dan
Moedersquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, mijn ma vroeg het me recht op de man af.. En als ik nou een butch zou zijn, zou ik het nog geloven.. maar ma, KOM OP!!
ja maar dan moet ik vechtenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij optie 2 heb je toch ook een speeddate?
Ik draag alleen een polo op het werk omdat het moet, maar dan wel het liefst oversized, als een pyjama ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Rustig maar ik draag er geen 3 over elkaar
Ik zie het als t-shirts.
al sinds donderdagmiddagquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Ja, hij is zo'n leuke knappe slimme jongen, die moet wel gay zijn."Stelletje ouwe wijven.
[..]
Moeders
Maar hoe lang sta je al droog dan?
Owh die is ook erg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Ja, hij is zo'n leuke knappe slimme jongen, die moet wel gay zijn."Stelletje ouwe wijven.
[..]
Moeders
Maar hoe lang sta je al droog dan?
ze vechten toch voor jou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik vechten
Haha doe optie 1 wel eens kijken.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
Owh die is ook erg.
"je bent zo'n leuke jongen, waarom nog geen vriendinnetje"
Meerdere keren gehoord en van zowel meiden als familie
Er staat dat er om JOUW gunst wordt gebattledquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
denk dat het meer is dat 2 jongens vechten voor een meid
hmmm nou probeer het wel ffquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er staat dat er om JOUW gunst wordt gebattled
lief zijn heeft niet altijd wat met friendzone te maken. Meestal zijn dat gewoon lelijke gozersquote:
Ow, vuige slet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al sinds donderdagmiddag![]()
Maar ma weet niks van seks zonder relaties. Want dat bestaat niet.
True story.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lief zijn heeft niet altijd wat met friendzone te maken. Meestal zijn dat gewoon lelijke gozers
wat, dat is al heul lang terug hoorquote:
ben jij niks voor me?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lief zijn heeft niet altijd wat met friendzone te maken. Meestal zijn dat gewoon lelijke gozers
Ik zet lelijke gozers ook in de friendzone.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
ben jij niks voor me?
probleem opgelost
ik lelijk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zet lelijke gozers ook in de friendzone.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat, dat is al heul lang terug hoor
L E Z E Nquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik lelijk?
Volgens mij valt het nog wel beetje mee
Sja, ik zie geen bewijs, En schuldig totdat onschuldig bewezen is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik lelijk?
Volgens mij valt het nog wel beetje mee
omdat lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zoveel mensen zo seksobsessed zijn.
facebook?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik zie geen bewijs, En schuldig totdat onschuldig bewezen is.
geef maar.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee dat lijkt wel op dat park waar ik laatst geweest ben
ding checkte 20 meiden ofzo., nouja ff die andere optie proberen nogquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
via dm dan maar verwacht wel ff 1 terug ook dan
Ook friendzone wordt lastigquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
zie dm als je het maar ff voor je zelf houd np.
zoietsquote:
Ja echt hequote:
Ziet er zo op het eerste oog een stuk minder kliekerig uitquote:
Misschien gaat het niet alleen om uiterlijk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt heHeel gezellig gehad enz, en nu radiostilte. Nog geprobeerd een gesprek te starten op FB, wat ik eigenlijk al niet had moeten doen maar oke ik ben zwak, maar ze reageert al niet meer
Echt wtf? En zij had mij in de eerste instantie uitgevraagd
Vrijdag ook gehoord dat ik fotogeniek ben etc, en meerdere keren dat ik een lekkere kerel ben enz (waarom kappen die vrouwen dan telkens de boel af?
Nu weer benaderd door eentje waar ik al bijna een half jaar geen contact meer mee had en die me ook gefriendzoned had
Ik word hier zo moe vanIk zal wel een enorm vreemde kerel zijn ofzo, ook al heb ik het zelf niet in de gaten
Zo ik ben weer klaar met gal spuien
SSSSSSSSSSSTquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, de link die jij geeft is voor de reguliere SC die eigenlijk al bestond.
Oh ja. Dat doe ik ook. Bindingsangst. Geweldig spul, zodra iemand te dicht in de buurt komt, rennenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt heHeel gezellig gehad enz, en nu radiostilte. Nog geprobeerd een gesprek te starten op FB, wat ik eigenlijk al niet had moeten doen maar oke ik ben zwak, maar ze reageert al niet meer
Vrijdag ook gehoord dat ik fotogeniek ben etc, en meerdere keren dat ik een lekkere kerel ben enz (waarom kappen die vrouwen dan telkens de boel af?
Nu weer benaderd door eentje waar ik al bijna een half jaar geen contact meer mee had en die me ook gefriendzoned had
Ik word hier zo moe vanIk zal wel een enorm vreemde kerel zijn ofzo, ook al heb ik het zelf niet in de gaten
Ah, ook goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee het nieuwe 'als versieren niet zo makkelijk gaat'
Denk dat het toch wel mee zal vallen, wij treffen gewoon niet de juiste ofzo??quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vertel ik mezelf ook steedsquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Misschien gaat het niet alleen om uiterlijk?
quote:Ik zal wel een enorm vreemde kerel zijn ofzo, ook al heb ik het zelf niet in de gaten
niks mis met kliekjes. Soms is het eten de volgende dag nog lekkerder.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ziet er zo op het eerste oog een stuk minder kliekerig uit
Beetje jammer dat 1 oude SC hier de overhand voertquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSST
ik kan niet nog meer nieuwe aan.
Ik heb nog restje staanquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks mis met kliekjes. Soms is het eten de volgende dag nog lekkerder.![]()
(fuck, ik heb honger)
ja die mis ik ook welquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje jammer dat 1 oude SC hier de overhand voert, ik mis mijn oude uit elkaar gedumpt kameraadjes
ik had net een broodje met gesmolten kaasquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks mis met kliekjes. Soms is het eten de volgende dag nog lekkerder.![]()
(fuck, ik heb honger)
ik vindt het meevallen eerlijk gezegd en ook wel leuk om andere mensen te zien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje jammer dat 1 oude SC hier de overhand voert, ik mis mijn oude uit elkaar gedumpt kameraadjes
beter ga je even squattenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter flikkeren jullie allemaal op met je wasmachinepraatjes en over hoe je boodschappen doet en de hond uitlaat
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter flikkeren jullie allemaal op met je wasmachinepraatjes en over hoe je boodschappen doet en de hond uitlaat
mijn hele pizza is op. En de 4 kitkat's die ik boven had ook. En nu heb ik honger naar zout voedsel.quote:
Omdat jij al in de SC kwam misschien? Ik zie op Mur en Joysa na niemand van mijn oude SC posten, iig niet meerquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik vindt het meevallen eerlijk gezegd en ook wel leuk om andere mensen te zien.
Maargoed -> FB zou ik dat vertellen dan
oeh nee, dat vind ik niet lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik had net een broodje met gesmolten kaas![]()
en nu ga ik slapen
mohmi.. shifto.. cue..skvquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat jij al in de SC kwam misschien? Ik zie op Mur en Joysa na niemand van mijn oude SC posten, iig niet meer
Tubby.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn hele pizza is op. En de 4 kitkat's die ik boven had ook. En nu heb ik honger naar zout voedsel.
tja dat weet ik niet, maar stuur ze dm dan met linkjequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat jij al in de SC kwam misschien? Ik zie op Mur en Joysa na niemand van mijn oude SC posten, iig niet meer
Kree, als je de oude SC opent zie je de link daar staanquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
tja dat weet ik niet, maar stuur ze dm dan met linkje
probleem opgelost yeahhhh
vreetkick's.. got to love them. Ik ga zo tucjes pakken denk ik.quote:
Yea calorien vretenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vreetkick's.. got to love them. Ik ga zo tucjes pakken denk ik.of een noodlesoepje.
Ik haat vreetkicks. Ik wil dun zijn gvdquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vreetkick's.. got to love them. Ik ga zo tucjes pakken denk ik.of een noodlesoepje.
Ok nou dus waarom dan geklaag dat mensen niet meer komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kree, als je de oude SC opent zie je de link daar staan.
daar was kree niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kree, als je de oude SC opent zie je de link daar staan. En de ene SC is de andere niet. Er hing daar toch een iets andere sfeer dan hier
.
IK VIND is NOOIT met een t.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou dus waarom dan geklaag dat mensen niet meer komen.
Ik vindt het topic zo nog steeds wel gezellig.
Als mensen niet meer willen komen pech dan, beetje eenkennig dan mss.
vrouwen horen gelukkig rondingen te hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat vreetkicks. Ik wil dun zijn gvd
qft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrouwen horen gelukkig rondingen te hebben
Ik zeg dat ik ze mis, dat is geen klagen... zucht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou dus waarom dan geklaag dat mensen niet meer komen.
Ik vindt het topic zo nog steeds wel gezellig.
Als mensen niet meer willen komen pech dan, beetje eenkennig dan mss.
Ook in hun oude SCquote:
Teveel kan ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Rondingen en moddervet is niet hetzelfdequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan niet tellen gelukkigquote:
Dan heb je alleen maar meer rondingenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rondingen en moddervet is niet hetzelfde
"Rondingen".quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vind jij jezelf rondingen hebben?quote:
Die mensen squatten dan ook nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen ~4k calorieën per dag eten
Geil manquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan heb je alleen maar meer rondingen
Echt niet.quote:
Oe oe mag ik jou speknek masseren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt niet.
[ afbeelding ]
ik ben sexy
Ik vind dat ik veel te veel heb.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Rondingen".
[..]
Vind jij jezelf rondingen hebben?
Wat een mager ding zeg. Die kan ook wel een noodlesoepje gebruikenquote:
Noodlesoepje? Die gaat met een pan spaghetti naar bedquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat een mager ding zeg. Die kan ook wel een noodlesoepje gebruiken
jij bent toch heul niet dik?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind dat ik veel te veel heb.
Al is het sinds ik dit werk heb ongeveer 10x minder geworden
Nou, ik weet niet of ik daar nog wel tijd voor heb, tussen alle PM's die ik nu moet gaan beantwoorden door..quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oe oe mag ik jou speknek masseren?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan nog maar joy is er nuquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 minuten geleden was het nog vet gezellig
-geen commentaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter, dat is een vrouw met mooie rondingen!
BOH JE UIERS WORDEN GEWOON TEVEEL GEMOLKENquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ok. Strakke Joyquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij Yvonne, ik Brechtje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter, dat is een vrouw met mooie rondingen!
HALLO, MASSEREN. WEG DIE PM's VAN KREE!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik daar nog wel tijd voor heb, tussen alle PM's die ik nu moet gaan beantwoorden door..
Ik heb een vriendinquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. Strakke Joy
[..]
Jij Yvonne, ik Brechtje?
euh?????quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HALLO, MASSEREN. WEG DIE PM's VAN KREE!![]()
Oh nee, die is natuurlijk al op negeer gezetquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HALLO, MASSEREN. WEG DIE PM's VAN KREE!![]()
Het is zeker wel laat genoeg voor de bejaarde Eviequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is nog helemaal niet laat genoeg om te slapen.
Ik ga nu mijn weekend inluiden met bier
mwoah fikse ruzie gehad, waarna de troela me toch bedankte op een sneaky manier dat ik er toch was.....quote:
thnx!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaapze
[..]
Is Yvonne niet je vriendin?
Ik ben ouder geloof ik, maar weltruste dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is zeker wel laat genoeg voor de bejaarde Evie![]()
truste!
[..]
mwoah fikse ruzie gehad, waarna de troela me toch bedankte op een sneaky manier dat ik er toch was.....
[..]
thnx!
ruzie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is zeker wel laat genoeg voor de bejaarde Evie![]()
truste!
[..]
mwoah fikse ruzie gehad, waarna de troela me toch bedankte op een sneaky manier dat ik er toch was.....
[..]
thnx!
Jah iets met jaloers en me van dingen betichten.. en boos en hysterisch worden.. omdat mevrouw gestressed is. Toen noemde ze me een hoer. En toen noemde ik dr schele.. wat helemaal verkeerd vielquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
ruzie?
Maarja je wil slapen dus slaap lekker x
40 mannen? Vuige slet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah iets met jaloers en me van dingen betichten.. en boos en hysterisch worden.. omdat mevrouw gestressed is. Toen noemde ze me een hoer. En toen noemde ik dr schele.. wat helemaal verkeerd vielDus toen was ik ineens een hoer met 40 mannen.. En heb ik de rest van de dag maar geopperd dat ik hoop dat er een van die 40 kerels me dan wel een rugmassage kon geven als ik weer thuis zou zijn
En belde ze 4 uur later nadat ik weg was op om me te bedanken
(maargoed gekke zusjes)
eind goed al goed dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah iets met jaloers en me van dingen betichten.. en boos en hysterisch worden.. omdat mevrouw gestressed is. Toen noemde ze me een hoer. En toen noemde ik dr schele.. wat helemaal verkeerd vielDus toen was ik ineens een hoer met 40 mannen.. En heb ik de rest van de dag maar geopperd dat ik hoop dat er een van die 40 kerels me dan wel een rugmassage kon geven als ik weer thuis zou zijn
(maargoed gekke zusjes)
quote:
Jah alleen wel mn mooie trui verneukt met het grote verfroller in gezicht slaan evenement..quote:
Maar die rugmassage zat er dus weer niet inquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
(maargoed gekke zusjes)
Ik gok dat je te laat op de avond probeertquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef kree het volgende:
speeddate faalt alweer
Ik match niet denk ik
Misschien moet je wachten tot een christelijk tijdstip, dat er mensen online zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef kree het volgende:
speeddate faalt alweer
Ik match niet denk ik
Fuck de Christenenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je wachten tot een christelijk tijdstip, dat er mensen online zijn.
Ding zoekt wel maar vindt niksquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat je te laat op de avond probeert
Neequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar die rugmassage zat er dus weer niet in
0:45 is ook vrij laat om te datenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef kree het volgende:
speeddate faalt alweer
Ik match niet denk ik
Gewoon liegenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef kree het volgende:
speeddate faalt alweer
Ik match niet denk ik
De meeste mensen slapen op het momentquote:
En datquote:
toch zijn er meiden maar mss niet genoeg die aan mij criteria voldoenquote:
Je hebt haar weerbaar gemaakt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:49 schreef Evie het volgende:
[..]
NeeWant ik heb geen harem met 40 man.
O kwam er ook achter dat ik dr heel veel pijn heb gedaan in dr jeugd.. door dr een schele te noemen als ze me sloeg
Whaha jeeej een beetje verwerkende therapie zat er ook weer bij
![]()
Ademen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
toch zijn er meiden maar mss niet genoeg die aan mij criteria voldoen
Ik beledig wie ik wil.quote:
Je snapt dat ze geen net geoogste aardappel met de beste aardappelschijfjes ter wereld gaan matchen he.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie er 20 voorbij komen ofzo allemaal geen match
Ja hoor dat mag je denken, maar je beledigt mij een klein beetje wel want ik geloof wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik beledig wie ik wil.
En ik heb niks met welk geloof dan ook.
Religie is de reden voor heel veel geweld in de wereld
maar was het een internet-speeddate ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
toch zijn er meiden maar mss niet genoeg die aan mij criteria voldoen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je snapt dat ze geen net geoogste aardappel met de beste aardappelschijfjes ter wereld gaan matchen he.
Ja je hebt het niet gelezen denk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar was het een internet-speeddate ofzo?
ahhh, vandaar de TTquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja je hebt het niet gelezen denk.
Kreeg mailtje van paiq waar ik al maanden niet was.
Ok linkje en gratis credits blaaa dus ff proberen maar het faalt nu weer net zo hard als het al deed toen ik me daar aanmelde
daarom heb ik het al gedaan eerder.quote:
06.40quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
daarom heb ik het al gedaan eerder.
Hoe laat staat die van jou?
quote:
ik heb net 2 weken snachts geleefdquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet ik woensdag weer na 3 dagen geen wekker
ik 3 weken vakantie geveierdquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
ik heb net 2 weken snachts geleefd
Owhhh nou troost je die van mij 40 min eerder.quote:
Ik zal aan je denken morgen vroeg, als ik me nog een keer of 10 omdraaiquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
ik heb net 2 weken snachts geleefd
fuck youquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken morgen vroeg, als ik me nog een keer of 10 omdraai
Ja, best naarquote:
ik heb geen zin in die collega. Die denkt dat we best friends gaan worden ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
Owhhh nou troost je die van mij 40 min eerder.
En nee heb er geen donder zin in weer dat werk.
Helemaal niet op maandagen.![]()
hmmmmssss ja sterfquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken morgen vroeg, als ik me nog een keer of 10 omdraai
Ik ook van jouquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fuck you![]()
Ik neem een heggenschaar mee de 11e
Zacht uitgedrukt, ik zou het zwaar klote vindenquote:
Nouja iig een collega om mee te praten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen zin in die collega. Die denkt dat we best friends gaan worden ofzo
Wie niet?quote:
vind k ook.. mja, geld enzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt, ik zou het zwaar klote vinden
Grow some ballsquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja iig een collega om mee te praten.
Ik zit weer alleen, en saai en niks te doen.
Zal blij zijn als ie dinsdag terug is.
Ik ga middag vrij vragen denk. kan het niet aan gelijk maandag weer van 7 tot 4
zijn wij hier nu de enige die vroeg op moeten om centjes te verdienen?quote:
Ja de andere die vroeg op moeten liggen al op bed zodat ze niet elke maandag de middag vrij hoeven te vragenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
zijn wij hier nu de enige die vroeg op moeten om centjes te verdienen?
geen idee. Ik voel me ook niet nu speciaal met je verbonden ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik werk bijna alleen late diensten. Ook niet altijd even fijn, maar beter dan vroeg opstaan. Ik ben geen ochtendmensquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik vraag de middag niet vrijquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja de andere die vroeg op moeten liggen al op bed zodat ze niet elke maandag de middag vrij hoeven te vragen
Ik ook niet maar moet wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik werk bijna alleen late diensten. Ook niet altijd even fijn, maar beter dan vroeg opstaan. Ik ben geen ochtendmens
ik ben gewoon al om 14.00 uur klaarquote:
Teken ogen op je oogledenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet maar moet wel.
Maak het eigenlijk alweer te laat nu.
Maar gewoon nog geen zin om te slapen. Slaap wel met mn ogen open morgen terwijl ik doe alsof ik druk bezig ben
Goed bezigquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben gewoon al om 14.00 uur klaar
om verder te gaan met meubels uit elkaar te schroeven en spullen in te pakken
Ik wel (denk ik als er niks anders is wat haast heeft denk ik)quote:
en dan zeggen geen middag vrij vragenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben gewoon al om 14.00 uur klaar
om verder te gaan met meubels uit elkaar te schroeven en spullen in te pakken
kzal er vast wel niet te wakker uitzien morgen haha tis nu al weer 1 uur.quote:
Nou geloof mij, smiddags werk ik harder dan ik sochtends op het werk hoef te doen hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
en dan zeggen geen middag vrij vragen
Je bent de middag al gewoon vrij. ik jaloers
ik werk sowieso harder 's middags 's ochtends kan ik het niet opbrengenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou geloof mij, smiddags werk ik harder dan ik sochtends op het werk hoef te doen hoor
slaap lekker,lkkr dingquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, ik ga nog even two pints kijken en dan slapen. Ofzo. Adios
Weltrustequote:Op maandag 6 augustus 2012 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, ik ga nog even two pints kijken en dan slapen. Ofzo. Adios
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
Iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja de andere die vroeg op moeten liggen al op bed zodat ze niet elke maandag de middag vrij hoeven te vragen
Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:54 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen. Deze week nog twee dagen cursus geven, en dan even een lang weekend weg
Ben er wel aan toe
why?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:15 schreef kree het volgende:
morning Evie, helpen jullie me straks ff herinneren dat ik de geschiedenis moet wissenlol
Waar moet jij de geschiedenis voor wissen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:15 schreef kree het volgende:
morning Evie, helpen jullie me straks ff herinneren dat ik de geschiedenis moet wissenlol
Hoiquote:
Dit zijn teveel open deuren om in te trappenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar moet jij de geschiedenis voor wissen?
Het begint met een p ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit zijn teveel open deuren om in te trappen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
porno? dat heeft toch iedereen in de geschiedenis staan
ctrl + shift +n voor browsen zonder geschiedenis in chromequote:Op maandag 6 augustus 2012 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
Je loopt de magnetron mis, Eviequote:Op maandag 6 augustus 2012 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
preciesquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ctrl + shift +n voor browsen zonder geschiedenis in chrome
ik heb niks te verbergenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ctrl + shift +n voor browsen zonder geschiedenis in chrome
Heb ik al.. ik ging voor de magnetrondiepvriescombiquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Je loopt de magnetron mis, Evie
die had ik best voor de magnetron willen ruilen, maja die heb ik nu alquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb ik al.. ik ging voor de magnetrondiepvriescombi
Hey Peuquote:
Goede morgen!!quote:
Maar hoe moet ik nu aardbeienijs?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
die had ik best voor de magnetron willen ruilen, maja die heb ik nu al
Weet ik, maar dan moet ik steeds opnieuw inloggen als ik snel mn venstertje wegklikt als de chef binnenkomtquote:
Wat kijk jij voor n nare dingen dat je moet uitloggen als je baas binnenkomt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:37 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan moet ik steeds opnieuw inloggen als ik snel mn venstertje wegklikt als de chef binnenkomt
niks vreemds, maar het is niet echt de bedoeling dat ik hier achter fok hangquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat kijk jij voor n nare dingen dat je moet uitloggen als je baas binnenkomt?
Bij mijn laatste werk keek mn manager net zo vaak niet werk gerelateerde dingen als ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:38 schreef kree het volgende:
[..]
niks vreemds, maar het is niet echt de bedoeling dat ik hier achter fok hang
Maar geen zorgen ik heb een zooi pdf's open staan met schemas, dan ziet het er namelijk wel uit of ik wat zinnigs doe
dan kies je toch voor minimalizeren? of checken ze je taakbalk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:38 schreef kree het volgende:
[..]
Maar geen zorgen ik heb een zooi pdf's open staan met schemas, dan ziet het er namelijk wel uit of ik wat zinnigs doe
Nog 1 dag voor weten of huisjequote:Op maandag 6 augustus 2012 10:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat kijk jij voor n nare dingen dat je moet uitloggen als je baas binnenkomt?
Gewoon dat ik smelt als ik aan aarbeienijs..quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
koud houden? maken?
mensen die geen zinnen afma..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Bij mij niet, eigenlijk moet ik namelijk kasten bedraden. Maar het is rustig dus zit m'n tijd een beetje hiermee te vullen, anders verveel ik me dood namelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mijn laatste werk keek mn manager net zo vaak niet werk gerelateerde dingen als ik.
Denk het niet, maar neem maar het zekere voor het onzekerequote:Op maandag 6 augustus 2012 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
dan kies je toch voor minimalizeren? of checken ze je taakbalk?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Nog 1 dag voor weten of huisje![]()
pfff vrijgezellenfeesten en feesten voor vrienden organiseren is but!
Ik snap het niet hoor? Jij klaagt elke dag over het werk wat je doet. Waarom werk je daar in godsnaam, waarom doe je werk wat je niet leuk vindquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:38 schreef kree het volgende:
[..]
Je productiviteit wordt dus niet gemetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef kree het volgende:
[..]
Bij mij niet, eigenlijk moet ik namelijk kasten bedraden. Maar het is rustig dus zit m'n tijd een beetje hiermee te vullen, anders verveel ik me dood namelijk.
Maar als de chef dat weet dat ik het zo rustig heb dan stuurt ie me de hal in en krijg ik weer mechanisch kutwerk wat niemand wil doen
Niet iedereen heeft altijd de luxe van werk doen wat ze erg leuk vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor? Jij klaagt elke dag over het werk wat je doet. Waarom werk je daar in godsnaam, waarom doe je werk wat je niet leuk vind
maar factuur gaat naar ene E ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]can't wait!
Hoe moeilijk kan t zijn, strippers inhuren, alcohol fixxen, beetje taart en eventueel wat rare dingen laten doen
Die van mij wel, maar je moet gewoon weten hoe je de boel saboteertquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je productiviteit wordt dus niet gemeten
Het barst van de mensen die hun baan niet leuk vinden hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor? Jij klaagt elke dag over het werk wat je doet. Waarom werk je daar in godsnaam, waarom doe je werk wat je niet leuk vind
Dat is wel een issue ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef Evie het volgende:
[..]
maar factuur gaat naar ene E ...NOOOO en dan moet iedereen betalen of is er ene E heel hard aan het huilen
Het werk is niet onwijs kut wat ik normaal doe.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |