hmmm nou probeer het wel ffquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er staat dat er om JOUW gunst wordt gebattled
lief zijn heeft niet altijd wat met friendzone te maken. Meestal zijn dat gewoon lelijke gozersquote:
Ow, vuige slet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al sinds donderdagmiddag![]()
Maar ma weet niks van seks zonder relaties. Want dat bestaat niet.
True story.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lief zijn heeft niet altijd wat met friendzone te maken. Meestal zijn dat gewoon lelijke gozers
wat, dat is al heul lang terug hoorquote:
ben jij niks voor me?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lief zijn heeft niet altijd wat met friendzone te maken. Meestal zijn dat gewoon lelijke gozers
Ik zet lelijke gozers ook in de friendzone.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
ben jij niks voor me?
probleem opgelost
ik lelijk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zet lelijke gozers ook in de friendzone.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat, dat is al heul lang terug hoor
L E Z E Nquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik lelijk?
Volgens mij valt het nog wel beetje mee
Sja, ik zie geen bewijs, En schuldig totdat onschuldig bewezen is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik lelijk?
Volgens mij valt het nog wel beetje mee
omdat lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zoveel mensen zo seksobsessed zijn.
facebook?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik zie geen bewijs, En schuldig totdat onschuldig bewezen is.
geef maar.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee dat lijkt wel op dat park waar ik laatst geweest ben
ding checkte 20 meiden ofzo., nouja ff die andere optie proberen nogquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
via dm dan maar verwacht wel ff 1 terug ook dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |