Rondingen en moddervet is niet hetzelfdequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrouwen horen gelukkig rondingen te hebben
ik kan niet tellen gelukkigquote:
Dan heb je alleen maar meer rondingenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rondingen en moddervet is niet hetzelfde
"Rondingen".quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrouwen horen gelukkig rondingen te hebben
Vind jij jezelf rondingen hebben?quote:
Die mensen squatten dan ook nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen ~4k calorieën per dag eten
Geil manquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan heb je alleen maar meer rondingen
Echt niet.quote:
Oe oe mag ik jou speknek masseren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt niet.
[ afbeelding ]
ik ben sexy
Ik vind dat ik veel te veel heb.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Rondingen".
[..]
Vind jij jezelf rondingen hebben?
Wat een mager ding zeg. Die kan ook wel een noodlesoepje gebruikenquote:
Noodlesoepje? Die gaat met een pan spaghetti naar bedquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat een mager ding zeg. Die kan ook wel een noodlesoepje gebruiken
jij bent toch heul niet dik?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind dat ik veel te veel heb.
Al is het sinds ik dit werk heb ongeveer 10x minder geworden
Nou, ik weet niet of ik daar nog wel tijd voor heb, tussen alle PM's die ik nu moet gaan beantwoorden door..quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oe oe mag ik jou speknek masseren?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan nog maar joy is er nuquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 minuten geleden was het nog vet gezellig
-geen commentaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter, dat is een vrouw met mooie rondingen!
BOH JE UIERS WORDEN GEWOON TEVEEL GEMOLKENquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind dat ik veel te veel heb.
Al is het sinds ik dit werk heb ongeveer 10x minder geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |