mijn hele pizza is op. En de 4 kitkat's die ik boven had ook. En nu heb ik honger naar zout voedsel.quote:
Omdat jij al in de SC kwam misschien? Ik zie op Mur en Joysa na niemand van mijn oude SC posten, iig niet meerquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik vindt het meevallen eerlijk gezegd en ook wel leuk om andere mensen te zien.
Maargoed -> FB zou ik dat vertellen dan
oeh nee, dat vind ik niet lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik had net een broodje met gesmolten kaas![]()
en nu ga ik slapen
mohmi.. shifto.. cue..skvquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat jij al in de SC kwam misschien? Ik zie op Mur en Joysa na niemand van mijn oude SC posten, iig niet meer
Tubby.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn hele pizza is op. En de 4 kitkat's die ik boven had ook. En nu heb ik honger naar zout voedsel.
tja dat weet ik niet, maar stuur ze dm dan met linkjequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat jij al in de SC kwam misschien? Ik zie op Mur en Joysa na niemand van mijn oude SC posten, iig niet meer
Kree, als je de oude SC opent zie je de link daar staanquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
tja dat weet ik niet, maar stuur ze dm dan met linkje
probleem opgelost yeahhhh
vreetkick's.. got to love them. Ik ga zo tucjes pakken denk ik.quote:
Yea calorien vretenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vreetkick's.. got to love them. Ik ga zo tucjes pakken denk ik.of een noodlesoepje.
Ik haat vreetkicks. Ik wil dun zijn gvdquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vreetkick's.. got to love them. Ik ga zo tucjes pakken denk ik.of een noodlesoepje.
Ok nou dus waarom dan geklaag dat mensen niet meer komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kree, als je de oude SC opent zie je de link daar staan.
daar was kree niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kree, als je de oude SC opent zie je de link daar staan. En de ene SC is de andere niet. Er hing daar toch een iets andere sfeer dan hier
.
IK VIND is NOOIT met een t.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou dus waarom dan geklaag dat mensen niet meer komen.
Ik vindt het topic zo nog steeds wel gezellig.
Als mensen niet meer willen komen pech dan, beetje eenkennig dan mss.
vrouwen horen gelukkig rondingen te hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat vreetkicks. Ik wil dun zijn gvd
qft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrouwen horen gelukkig rondingen te hebben
Ik zeg dat ik ze mis, dat is geen klagen... zucht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou dus waarom dan geklaag dat mensen niet meer komen.
Ik vindt het topic zo nog steeds wel gezellig.
Als mensen niet meer willen komen pech dan, beetje eenkennig dan mss.
Ook in hun oude SCquote:
Teveel kan ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Rondingen en moddervet is niet hetzelfdequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan niet tellen gelukkigquote:
Dan heb je alleen maar meer rondingenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rondingen en moddervet is niet hetzelfde
"Rondingen".quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vind jij jezelf rondingen hebben?quote:
Die mensen squatten dan ook nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen ~4k calorieën per dag eten
Geil manquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan heb je alleen maar meer rondingen
Echt niet.quote:
Oe oe mag ik jou speknek masseren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt niet.
[ afbeelding ]
ik ben sexy
Ik vind dat ik veel te veel heb.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Rondingen".
[..]
Vind jij jezelf rondingen hebben?
Wat een mager ding zeg. Die kan ook wel een noodlesoepje gebruikenquote:
Noodlesoepje? Die gaat met een pan spaghetti naar bedquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat een mager ding zeg. Die kan ook wel een noodlesoepje gebruiken
jij bent toch heul niet dik?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind dat ik veel te veel heb.
Al is het sinds ik dit werk heb ongeveer 10x minder geworden
Nou, ik weet niet of ik daar nog wel tijd voor heb, tussen alle PM's die ik nu moet gaan beantwoorden door..quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oe oe mag ik jou speknek masseren?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan nog maar joy is er nuquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 minuten geleden was het nog vet gezellig
-geen commentaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter, dat is een vrouw met mooie rondingen!
BOH JE UIERS WORDEN GEWOON TEVEEL GEMOLKENquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ok. Strakke Joyquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij Yvonne, ik Brechtje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter, dat is een vrouw met mooie rondingen!
HALLO, MASSEREN. WEG DIE PM's VAN KREE!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik daar nog wel tijd voor heb, tussen alle PM's die ik nu moet gaan beantwoorden door..
Ik heb een vriendinquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. Strakke Joy
[..]
Jij Yvonne, ik Brechtje?
euh?????quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HALLO, MASSEREN. WEG DIE PM's VAN KREE!![]()
Oh nee, die is natuurlijk al op negeer gezetquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HALLO, MASSEREN. WEG DIE PM's VAN KREE!![]()
Het is zeker wel laat genoeg voor de bejaarde Eviequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is nog helemaal niet laat genoeg om te slapen.
Ik ga nu mijn weekend inluiden met bier
mwoah fikse ruzie gehad, waarna de troela me toch bedankte op een sneaky manier dat ik er toch was.....quote:
thnx!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaapze
[..]
Is Yvonne niet je vriendin?
Ik ben ouder geloof ik, maar weltruste dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is zeker wel laat genoeg voor de bejaarde Evie![]()
truste!
[..]
mwoah fikse ruzie gehad, waarna de troela me toch bedankte op een sneaky manier dat ik er toch was.....
[..]
thnx!
ruzie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is zeker wel laat genoeg voor de bejaarde Evie![]()
truste!
[..]
mwoah fikse ruzie gehad, waarna de troela me toch bedankte op een sneaky manier dat ik er toch was.....
[..]
thnx!
Jah iets met jaloers en me van dingen betichten.. en boos en hysterisch worden.. omdat mevrouw gestressed is. Toen noemde ze me een hoer. En toen noemde ik dr schele.. wat helemaal verkeerd vielquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
ruzie?
Maarja je wil slapen dus slaap lekker x
40 mannen? Vuige slet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah iets met jaloers en me van dingen betichten.. en boos en hysterisch worden.. omdat mevrouw gestressed is. Toen noemde ze me een hoer. En toen noemde ik dr schele.. wat helemaal verkeerd vielDus toen was ik ineens een hoer met 40 mannen.. En heb ik de rest van de dag maar geopperd dat ik hoop dat er een van die 40 kerels me dan wel een rugmassage kon geven als ik weer thuis zou zijn
En belde ze 4 uur later nadat ik weg was op om me te bedanken
(maargoed gekke zusjes)
eind goed al goed dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah iets met jaloers en me van dingen betichten.. en boos en hysterisch worden.. omdat mevrouw gestressed is. Toen noemde ze me een hoer. En toen noemde ik dr schele.. wat helemaal verkeerd vielDus toen was ik ineens een hoer met 40 mannen.. En heb ik de rest van de dag maar geopperd dat ik hoop dat er een van die 40 kerels me dan wel een rugmassage kon geven als ik weer thuis zou zijn
(maargoed gekke zusjes)
quote:
Jah alleen wel mn mooie trui verneukt met het grote verfroller in gezicht slaan evenement..quote:
Maar die rugmassage zat er dus weer niet inquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
(maargoed gekke zusjes)
Ik gok dat je te laat op de avond probeertquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef kree het volgende:
speeddate faalt alweer
Ik match niet denk ik
Misschien moet je wachten tot een christelijk tijdstip, dat er mensen online zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef kree het volgende:
speeddate faalt alweer
Ik match niet denk ik
Fuck de Christenenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je wachten tot een christelijk tijdstip, dat er mensen online zijn.
Ding zoekt wel maar vindt niksquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat je te laat op de avond probeert
Neequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar die rugmassage zat er dus weer niet in
0:45 is ook vrij laat om te datenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef kree het volgende:
speeddate faalt alweer
Ik match niet denk ik
Gewoon liegenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef kree het volgende:
speeddate faalt alweer
Ik match niet denk ik
De meeste mensen slapen op het momentquote:
En datquote:
toch zijn er meiden maar mss niet genoeg die aan mij criteria voldoenquote:
Je hebt haar weerbaar gemaakt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:49 schreef Evie het volgende:
[..]
NeeWant ik heb geen harem met 40 man.
O kwam er ook achter dat ik dr heel veel pijn heb gedaan in dr jeugd.. door dr een schele te noemen als ze me sloeg
Whaha jeeej een beetje verwerkende therapie zat er ook weer bij
![]()
Ademen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
toch zijn er meiden maar mss niet genoeg die aan mij criteria voldoen
Ik beledig wie ik wil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |