Wie niet?quote:
vind k ook.. mja, geld enzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt, ik zou het zwaar klote vinden
Grow some ballsquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja iig een collega om mee te praten.
Ik zit weer alleen, en saai en niks te doen.
Zal blij zijn als ie dinsdag terug is.
Ik ga middag vrij vragen denk. kan het niet aan gelijk maandag weer van 7 tot 4
zijn wij hier nu de enige die vroeg op moeten om centjes te verdienen?quote:
Ja de andere die vroeg op moeten liggen al op bed zodat ze niet elke maandag de middag vrij hoeven te vragenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
zijn wij hier nu de enige die vroeg op moeten om centjes te verdienen?
geen idee. Ik voel me ook niet nu speciaal met je verbonden ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik werk bijna alleen late diensten. Ook niet altijd even fijn, maar beter dan vroeg opstaan. Ik ben geen ochtendmensquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik vraag de middag niet vrijquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja de andere die vroeg op moeten liggen al op bed zodat ze niet elke maandag de middag vrij hoeven te vragen
Ik ook niet maar moet wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik werk bijna alleen late diensten. Ook niet altijd even fijn, maar beter dan vroeg opstaan. Ik ben geen ochtendmens
ik ben gewoon al om 14.00 uur klaarquote:
Teken ogen op je oogledenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet maar moet wel.
Maak het eigenlijk alweer te laat nu.
Maar gewoon nog geen zin om te slapen. Slaap wel met mn ogen open morgen terwijl ik doe alsof ik druk bezig ben
Goed bezigquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben gewoon al om 14.00 uur klaar
om verder te gaan met meubels uit elkaar te schroeven en spullen in te pakken
Ik wel (denk ik als er niks anders is wat haast heeft denk ik)quote:
en dan zeggen geen middag vrij vragenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben gewoon al om 14.00 uur klaar
om verder te gaan met meubels uit elkaar te schroeven en spullen in te pakken
kzal er vast wel niet te wakker uitzien morgen haha tis nu al weer 1 uur.quote:
Nou geloof mij, smiddags werk ik harder dan ik sochtends op het werk hoef te doen hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
en dan zeggen geen middag vrij vragen
Je bent de middag al gewoon vrij. ik jaloers
ik werk sowieso harder 's middags 's ochtends kan ik het niet opbrengenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou geloof mij, smiddags werk ik harder dan ik sochtends op het werk hoef te doen hoor
slaap lekker,lkkr dingquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, ik ga nog even two pints kijken en dan slapen. Ofzo. Adios
Weltrustequote:Op maandag 6 augustus 2012 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, ik ga nog even two pints kijken en dan slapen. Ofzo. Adios
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
Iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja de andere die vroeg op moeten liggen al op bed zodat ze niet elke maandag de middag vrij hoeven te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |