en die van Alberda.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen kan het bloed van Van der Geest wel drinken.
Ik denk dat ze doof/slechthorend is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:35 schreef FredVleespet het volgende:
Wat is er mis met haar ?
Aah splaakgeblek
Ze heeft een hersenbloeding gehad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:35 schreef FredVleespet het volgende:
Wat is er mis met haar ?
Aah splaakgeblek
Aha dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ze heeft een hersenbloeding gehad.
ik niet meer, ik trek die Nellie Kooman niet, wat een verschrikkelijk irritante vrouw is dat. Hoe kan je nou zeggen dat Bolt geen fenomeen is.quote:
Zal wel iets met zwarte trots te maken hebben omdat Bolt donkerder is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
ik niet meer, ik trek die Nellie Kooman niet, wat een verschrikkelijk irritante vrouw is dat. Hoe kan je nou zeggen dat Bolt geen fenomeen is.
Ja dat is nog zwakker, dan heb je dus gewoon geen argument. Beetje in het rijtje : Waarom vind je Bolt geen fenomeen? Daarom.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel iets met zwarte trots te maken hebben omdat Bolt donkerder is.
Gaat ze natuurlijk niet zeggen dus houdt ze het maar op 'het is mijn type niet'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |