ik niet meer, ik trek die Nellie Kooman niet, wat een verschrikkelijk irritante vrouw is dat. Hoe kan je nou zeggen dat Bolt geen fenomeen is.quote:
Zal wel iets met zwarte trots te maken hebben omdat Bolt donkerder is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
ik niet meer, ik trek die Nellie Kooman niet, wat een verschrikkelijk irritante vrouw is dat. Hoe kan je nou zeggen dat Bolt geen fenomeen is.
Ja dat is nog zwakker, dan heb je dus gewoon geen argument. Beetje in het rijtje : Waarom vind je Bolt geen fenomeen? Daarom.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel iets met zwarte trots te maken hebben omdat Bolt donkerder is.
Gaat ze natuurlijk niet zeggen dus houdt ze het maar op 'het is mijn type niet'.
Pakken ze haar nog een beetje aan eigenlijk? Van der Geest had wel een grote mond gisteren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef kaputwiehund het volgende:
jezus, die Nellie Kooman is tijdens haar carriere iets te vaak met haar hoofd tegen een muur gelopen
een trut is het!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
ik niet meer, ik trek die Nellie Kooman niet, wat een verschrikkelijk irritante vrouw is dat. Hoe kan je nou zeggen dat Bolt geen fenomeen is.
Nee, van 'De Bloemenstal'.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is er gebeurd? Afleveringetje van Operation Repo ingestart?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |