quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik hoef niet te sparen maar ik wil gewoon geen 500+ euro uitgeven aan een fiets waar ik 3x per jaar op zit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kan je beter nog iets meer doorsparen en een leuke Bulls of Focus kopen voor 700,- mety minimaal Deore spul.
Ik gok zomaar van wel, zit ook geen blok meer in, en de vooras is half geplunderd. Zo staan er zonder dollen honderden over het eiland verspreidquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:53 schreef densmee het volgende:
Super OP een van de beste van de feeks, kut typefoutje ik bedoelde natuurlijk reeks.
En goeie plate SD, zou die pick up geschorst zijn?
als je hier zo je auto achterlaat heb je binnen een jaar 1000 euro aan boetes denkquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik gok zomaar van wel, zit ook geen blok meer in, en de vooras is half geplunderd. Zo staan er zonder dollen honderden over het eiland verspreid
In nl heb je sloperijen; hier niet. Het schijnt dat er hier eens in de 5 jaar een oud-ijzerboot langs komt, en dat die meuk dan verplicht wordt afgevoerd op straffe van een boete van 10K, dus tot die tijd mag je die rommel blijkbaar gewoon zo neerflikkeren bij je huis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef densmee het volgende:
[..]
als je hier zo je auto achterlaat heb je binnen een jaar 1000 euro aan boetes denk
Waarom is dat alleen voor de Yanken? die dingen stammen uit de tijd dat het een handelskolonie was, en volgens mij toen al reeds in nederlandse handen. Het is een belangrijk deel van de eilandhistoriequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Paladijn het volgende:
Die kannonen zijn vooral interessant voor onze USA medemensch volgens mij
Eiland komt inderdaad best pauper over als je de foto's zo ziet
Zo lang de wegen belasting betaald word mag de auto blijven staan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:15 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij valt dat wel wat mee Densmee, er stond hier op fok of op DF een keer een 'klacht' dat een auto zonder apk al anderhalf jaar in de weg stond. Paar bekeuringen erop, maar ding bleef maar staan
Politie mocht'm niet wegslepen oid...
Dat van die saluutschoten is idd waar, hoe het precies zat weet ik niet, wel ergens gelezen. Maar die dingen stonden daar natuurlijk niet alleen om saluutschoten mee af te vuren. Die dingen waren gewoon deel van de verdedigingswal die rondom het eiland liep, en volgens mij was dat wel nodig in die tijden, hence die picca's van die piraatquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:09 schreef Paladijn het volgende:
Voor zover me bijstaat zijn die kannonen gebruikt om salutschoten af te vuren op wat amerikaanse schepen waarmee ' Nederland' de rebellen in de USA erkende en daarmee meteen het eerste land was wat de latere VS dus erkende. Ik weet alleen niet zeker of het st. Eustatius was of een van de andere Antillen, maar gezien de naam van het vliegveld op je eerdere foto's vermoed ik het eerste
Overigens heeft Nederland via de Antillen bakken met geld verdiend aan het verkopen van oorlogswaar aan de VS nadat de slavenhandel instortte
Want? Ruilen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:33 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Ik zou wel willen dat mijn vakantie over was.
^^ en dat dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Paladijn het volgende:
Eiland komt inderdaad best pauper over als je de foto's zo ziet
Aangezien ik nog een maand vakantie heb. School he.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Want? Ruilen?
Ik moet wel zeggen dat het lekker rustig is op mijn werken dat sommige mensen al een deel van mijn werk hebben overgenomen, waardoor ik mij op nieuwe dingen kan richten (en daar is het dus ff lekker rustig!) Kan ik even rustig wakker worden.
Het nederlandse nog niet, maar wel mijn meissie om tegen aan te kruipen 's avondsquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:05 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen meisjes
[..]
^^ en dat dus
Mis je het Nederlandse weer al een beetje?![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het nederlandse nog niet, maar wel mijn meissie om tegen aan te kruipen 's avonds![]()
Is nog genoeg te zien en beleven, maar ik denk dat ik me na verloop van tijd wel een beetje ga vervelen; het enige wat je hier 's avonds kunt is in een kroegje of bar hangen; maar die worden standaard bevolkt door een kudde zich nogal misdragend personeel van het bedrijf waar ik voor werk; not my kind of amusement, ik zuip niet, en die gasten hangen hier serieus de beest uit.. dus daar blijf ik lekker vandaan, ik hoef geen problemen; ik ben hier om te werken, en niet om mijn doekoe over de balk te pleuren.
Er is maar één gehucht hier.. check G-earth maarquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:15 schreef M5 het volgende:
Mogguh!
Weer een serie mooie pics SD, aardig impressie van het eilandje.
Hoop dat er ergens ook nog een niet pauper dorpje is?
Kijk voor de grap eens op buienradar bij Frieslandquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Plaatselijke buitjes dan
. Hier schijnt de zon alleen maar.
Nog geen lAlfa's gezien, bijna alles hier is US made; veel pickups, Vitara's zijn hier popi, er rijden ook kleinere autootjes, en anderhalve dikke nieuwere Benz, een paar Misdebusnie's en een verdwaalde Niksan.. Als ik iets Italiaans zie zal ik het op de foto slingerenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
![]()
Meest belangrijke van het eiland: sjezen er ook nog wat fijneAlfa's
rond?
D'r valt hier niks te zagen voor densmee; hij kan wel een carriëre als klimoprukker beginnen, daar heb je hier zat vanquote:
Truequote:
Zegt het genoeg dat ik tijdens mijn trip 0 Italianen tegen ben gekomen in een Italiaanse auto?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
![]()
Meest belangrijke van het eiland: sjezen er ook nog wat fijneAlfa's
rond?
die gast op 4:03 wel ja...quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
Bazen![]()
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=36229
Voor zover ik heb kunnen vinden heeft iedere deelnemer de editie van dit jaar overleefd, wat niet erg vaak gebeurd.quote:
als ik op google earth kijk dan heb ik het idee dat die vulkaan nog wel voor een paar weekjes hout op staatquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r valt hier niks te zagen voor densmee; hij kan wel een carriëre als klimoprukker beginnen, daar heb je hier zat van
Volwassen ook, waar je kind bij staat enzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:06 schreef Paladijn het volgende:
lolfail
Anders ga je midden in de stad even moeilijk doen over zoiets
van de trap geslagen met de maaikorf van SDquote:
ik denk dat anne zich strontstierlijk verveelde en de kat het met zijn looks moest bekopen bij wijze van experimentquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef densmee het volgende:
[..]
van de trap geslagen met de maaikorf van SD
Nee hoor. SD en ik hebben hem nog samen weg gebracht en giechelend weer opgehaald.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk dat anne zich strontstierlijk verveelde en de kat het met zijn looks moest bekopen bij wijze van experiment
Jij hebt soms een aparte gedachtengang! Hoe kom je nou weer op de kat van de trap meppen met de maaikorf van SDquote:
ik vind het vachtje wel mooi. allen staat die kop er waarschijnlijk nogal apart bijquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor. SD en ik hebben hem nog samen weg gebracht en giechelend weer opgehaald.
Ik vergeet ook steeds dat we dat hebben laten doen, dus dan kom ik thuis, zie ik hem weer en moet ik weer even giechelen. Het is even ehhh wennen!
ik bedoelde natuurlijk een tondeusequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij hebt soms een aparte gedachtengang! Hoe kom je nou weer op de kat van de trap meppen met de maaikorf van SD![]()
?
ja inderdaad, bakkes houwe en afkomequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef Anne het volgende:
Wat lul je nou weer stom, zo vanuit het niets ook.
ja hallo, ik heb tenminste mijn arme kat niet gekortwiekt. je kunt wel kritiek hebben op wat ik zeg maar kijk dan ook even naar wat jij doetquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef Anne het volgende:
Wat lul je nou weer stom, zo vanuit het niets ook.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef densmee het volgende:
[..]
ja inderdaad, bakkes houwe en afkome
hee vuile flikker, mot ik dur us goed onder maaien of waquote:
praat nederlands gekkiequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:42 schreef densmee het volgende:
[..]
hee vuile flikker, mot ik dur us goed onder maaien of wa
ey homohaat en je spreekt mij aanquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:44 schreef Anne het volgende:
Het is wel weer even genoeg, FkTwkGs2012. Ga wat anders doen als je je verveelt.
dit is fokquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey homohaat en je spreekt mij aandas politiek incorrect man
Nee, lijkt niet op de persoon die ik voor me heb als je leontien v. moorsel zegt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef Anne het volgende:
Het is dat ik haar herkende aan d'r accent en stemgeluid, anders had ik d'r echt niet herkend
[ afbeelding ]
Jullie wel?
Blaat. Wist jij het ook toen je haar zo voor ´t eerst zag?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:35 schreef densmee het volgende:
leontien van moorsel, als je tour dur jour had gekeken dan had je het kunnen zien
nee denk het nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Blaat. Wist jij het ook toen je haar zo voor ´t eerst zag?
Ok, ik heb me nu wel lang genoeg uit mijn tent laten lokken, nu krijg je effe één keer je zin.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zeg sd had beloofd dat ie weg zou blijven van fok toch. hoe moet dat nou met ons antjenu hij steeds maar wanhopig online blijft komen.
ongeveer even vroegquote:
Mooi gezegd trouwens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, ik heb me nu wel lang genoeg uit mijn tent laten lokken, nu krijg je effe één keer je zin.
Het zou erg fijn zijn als je je uiteraard heel grappig bedoelde maar behoorlijk irritante 'avances' richting mijn meisje lekker voor je zou houden. Ik begin er inmiddels een klein beetje kotsneigingen van te krijgen, en ik weet heel erg zeker dat ik niet de enige ben.
Gaarne deze boodschap 2000 keer op het behang boven je bed schrijven, en elke avond allemaal doorlezen.
Bij voorbaat dank.
SD.
Collega's zijn van allerlei komaf; er lopen nederlanders, het is een US terminal dus ook Yanken, er zijn een aardig zwikkie locals aan de slag, die bestaan uit ékte locals, maar er zitten hier ook een heel zwikkie hispanics; ze hebben een stuk of 7, 8 lokale chickies afgricht als toezichthoudsters, heb je weinig last van zolang je je PBM's draagt of ze wakker maakt (quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:04 schreef densmee het volgende:
Hee SD zijn de collegas ook nederlanders of alleen amerikanen en goedkope slaven ergens uit zuid amerika
I am relaxed, tis hier 05.44quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:28 schreef Duvel het volgende:
Hoi zwaai zwaai, doe eens een beetje relaxt.
Goed bezig geweest zo te lezen, wel effe op zoek naar langere gordelsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:51 schreef daNpy het volgende:
Voor de geinteresseerden een klein verslagje van de trackday van gisteren
Ja zeker, het was erg gaaf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed bezig geweest zo te lezen, wel effe op zoek naar langere gordels
ik heb hem afgedrukt. het duurde wel lang voor je haptequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, ik heb me nu wel lang genoeg uit mijn tent laten lokken, nu krijg je effe één keer je zin.
Het zou erg fijn zijn als je je uiteraard heel grappig bedoelde maar behoorlijk irritante 'avances' richting mijn meisje lekker voor je zou houden. Ik begin er inmiddels een klein beetje kotsneigingen van te krijgen, en ik weet heel erg zeker dat ik niet de enige ben.
Gaarne deze boodschap 2000 keer op het behang boven je bed schrijven, en elke avond allemaal doorlezen.
Bij voorbaat dank.
SD.
Wacht.. Een Wired-redacteur die geen back-ups heeft gemaakt.. Erg snugger.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:31 schreef Paladijn het volgende:
Best lullig dat verhaal met de 'social engineering' hack trouwens: http://tweakers.net/nieuw(...)ineering-aanval.html
Volledige verhaal in het engels staat hier: http://www.wired.com/gadg(...)t-honan-hacking/all/
Tjahquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:32 schreef Paladijn het volgende:
Wel lullig dat je'm buitenom inhaalt danpy
Hehe, voorspelbaar...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef daNpy het volgende:
Auto begint achter te glijden, ik kan netjes corrigeren. Vervolgens laat ik een BMW voorbij die al een tijdje achter me reed.
En je weet wat BMWs doen....
Haha!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef daNpy het volgende:
Auto begint achter te glijden, ik kan netjes corrigeren. Vervolgens laat ik een BMW voorbij die al een tijdje achter me reed.
Bwehehe! Leuk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef daNpy het volgende:
nouja, ik heb dat mijn 1e keer op de Nordschleife gehad, reed heel lekker achter een E30 aan, die had en (net als ik) een lekker tempo in, maar op ten duur wou die dat ik voorbij ging. Ik dus er voorbij, maar was direct uit mijn ritme, waardoor ik in de 2e bocht bijna de bocht uitremde(nat weer, geen ABS, dus gleed rechtdoor)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:13 schreef daNpy het volgende:
Je ziet me al inhouden om hem voorbij te laten. Maar dan komt hij niet, dus een bocht later laat ik hem weer voorbij en dan haalt hij in. Mist de bocht, gaat dwars en schuift eruit. Wel lullig
Welke provider?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:19 schreef .Neovo. het volgende:
Vette filmpjes. Lijkt me leuk om te doen. Wil zelf ook weleens voor de lol op een circuit rijden.
Wat een incompetent kutbedrijf is PostNL![]()
Nu was de postbezorging sowieso al dramatisch hier. 2 x per week wordt de post bezorgd. Dus post van donderdag krijg je zaterdag. Rest op woensdag.
Zaterdag zou ik een nieuw modem krijgen. Niet dus![]()
Maandag: ook niet![]()
Dinsdag:![]()
Nou hopen dat ik em morgen krijg. T&T heb ik niet gekregen.
Jupquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:17 schreef Charged het volgende:
Haha,mooi..mooie pics ook.
Wat heb je erin..een kr?
http://www.autofans.nl/trackagenda/quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:19 schreef .Neovo. het volgende:
Vette filmpjes. Lijkt me leuk om te doen. Wil zelf ook weleens voor de lol op een circuit rijden.
Echt? lol, Bij glasvezel was het zo(toen ik er werkte) dat modem's e.d. via een extern koeriersbedrijf werd verzonden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:22 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
KPN
Internet is verder prima. 8 jaar adsl zonder storingen. Altijd internet.
Naja ik neem aan dat het via postnl gaat. M'n buren hebben hetzelfde als ons en dat ging via postnl.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Echt? lol, Bij glasvezel was het zo(toen ik er werkte) dat modem's e.d. via een extern koeriersbedrijf werd verzonden.
Ik denk dat je dan een ZTE krijgt, zijn prima dingetjes, alleen jammer dat je alleen met een speciaal trucje je PS3 ermee goed online kunt krijgen.. (en de helpdesk dat truucje niet mag vertellen/uitvoeren)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Naja ik neem aan dat het via postnl gaat. M'n buren hebben hetzelfde als ons en dat ging via postnl.
Krijg nu 40mbit down, en mijn huidige modem kan dat niet aan.
Aangepastquote:
Is hier al vaker genoemd en stond in mijn sigquote:
Weet niet. De buren hebben een Thomsom (TG789vn) gekregen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een ZTE krijgt, zijn prima dingetjes, alleen jammer dat je alleen met een speciaal trucje je PS3 ermee goed online kunt krijgen.. (en de helpdesk dat truucje niet mag vertellen/uitvoeren)
Oh, en dat de helpdeskmedewerkers gewoon heel eenvoudig achter je wachtwoord kunnen komen(is namelijk gewoon zichtbaar.)
Ah. Nou ze houden wel eens van die Italiaanse auto-dagen bij Assen/Zandvoort. Daar zou ik dus nog wel eens heen willen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is hier al vaker genoemd en stond in mijn sig
Ik bedoel niet die soort meetings.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:37 schreef daNpy het volgende:
Ja dat zijn van die sjonnie meetings. Veel plastic, weinig rijden
Verrek,ik was niet op aan het letten (sta aan het fornuis)quote:
Definieer pur sangquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:40 schreef Charged het volgende:
[..]
Verrek,ik was niet op aan het letten (sta aan het fornuis)
Klassieker liefhebber pur sang toch?
Old skool..originele looks met moderne upgrades om mee te komen,hoop ik...(nog steeds aan de kook)quote:
bwoh, die Siemens is antiek inmiddels, mag wel naar het museum..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Weet niet. De buren hebben een Thomsom (TG789vn) gekregen.
PS3 heb ik niet dus dat probleem heb ik niet. Wat bedoel je met dat wachtwoord?
Heb nu nog een siemens experia box. Ook een prima modem.
Nouja, originele looks heeft de vorige eigenaar al een beetje "verdaan" zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:43 schreef Charged het volgende:
[..]
Old skool..originele looks met moderne upgrades om mee te komen,hoop ik...(nog steeds aan de kook)
Leuk is datquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bwoh, die Siemens is antiek inmiddels, mag wel naar het museum..![]()
Wachtwoord voor mail e.d.
Ik kon, toen ik op de helpdesk glasvezel werkte, gewoon in een bepaald programma alle mail adressen en bijhorende wachtwoorden zien. die wachtwoorden mocht ik niet doorgeven aan de klant, maar de pincode(voor I-TV) wel..
Je mag ook meepraten over het waardeloze bedrijf PostNL. Mag van mij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef Barcaconia het volgende:
Heel de dag gewerkt en gelukkig had ik net zin om over modems te praten nu ik eindelijk thuis ben.
Als het niet mocht deed ik het lekker toch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Je mag ook meepraten over het waardeloze bedrijf PostNL. Mag van mij.
Hmzz,ziet er leuk uit,zit zelf ook met een dilemma..lichtgewicht met rotte body en een nog lichtergewicht met minder rotte body..verkoop of race..mja,zal moeilijk worden..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nouja, originele looks heeft de vorige eigenaar al een beetje "verdaan" zullen we maar zeggen
Hier kun je het opbouwen van de auto vinden, als je interesse hebt om wat te lezen/scrollen
nee ik heb geen idee hoe het komt dat hij gebroken is, het is er een van gietijzer en de breuk was helemaal vers. misschien door het heet worden van snijbrander en gasbranders maar anders weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:07 schreef Barcaconia het volgende:
Kwaad geworden in de schuur en dat ding door 2en geslagen?
Warmtespanning in combinatie met ouderdom? Kan best gebeuren. Gietijzer hoeft maar een klein breukje te vormen en het springt uit elkaar bij belasting.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:09 schreef densmee het volgende:
[..]
nee ik heb geen idee hoe het komt dat hij gebroken is, het is er een van gietijzer en de breuk was helemaal vers. misschien door het heet worden van snijbrander en gasbranders maar anders weet ik het ook niet.
ik draaide hem licht aan, en toen ging het in een bam en toen had ik twee stukken
nee is een grapjequote:
zo iets waarschijnlijk, de bekken zijn ook al een keer hard gesoldeerd de bouten die erin zaten waren allemaal afgebroken, en in gietijzer nieuwe tappen en alles had ik geen zin inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Warmtespanning in combinatie met ouderdom? Kan best gebeuren. Gietijzer hoeft maar een klein breukje te vormen en het springt uit elkaar bij belasting.
Dan kun je sowieso beter een nieuwe kopen, zo'n ding krijgt nooit zijn originele sterkte terug als je hem als eens gaat solderen enzo... Zeker daardoor komt er veel spanning in het materiaal en kan het makkelijk op een ander punt weer opnieuw breken bij de minste klap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:21 schreef densmee het volgende:
[..]
zo iets waarschijnlijk, de bekken zijn ook al een keer hard gesoldeerd de bouten die erin zaten waren allemaal afgebroken, en in gietijzer nieuwe tappen en alles had ik geen zin in
na het solderen heeft hij het toch nog een paar jaar volgehoudenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan kun je sowieso beter een nieuwe kopen, zo'n ding krijgt nooit zijn originele sterkte terug als je hem als eens gaat solderen enzo... Zeker daardoor komt er veel spanning in het materiaal en kan het makkelijk op een ander punt weer opnieuw breken bij de minste klap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:31 schreef .Neovo. het volgende:
Goed, gebeld met KPN over dat modem.
Die komt dus volgende week maandag.
Goed gesprek gehad en ze boden ook hun excuses aan dat er vertraging is bij het leveren. Mij hebben ze dus nog als klant.Alleen maar excuses?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Tsja, toen ik er heen belde vertelde ik dus dat we het modem nog niet ontvangen hadden. Ze ging het even intern bespreken en kwam toen weer bij me terug. Blijkt dus dat er nog technische aanpassingen gedaan moeten worden, daardoor kwam het modem dus ook later.quote:
was hij doorgeroest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:54 schreef Alfisti het volgende:
Hoi,
stervende hoeren knaken Alfa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hele avond naar zijn klote om een kut achterruitje te vervangen![]()
![]()
![]()
![]()
Nog even en ik koop een Dacia![]()
Trusten.
Wouldn't do that if I was youquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:54 schreef Alfisti het volgende:
Hoi,
stervende hoeren knaken Alfa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hele avond naar zijn klote om een kut achterruitje te vervangen![]()
![]()
![]()
![]()
Nog even en ik koop een Dacia![]()
Trusten.
edn dan nog blijf ik KPN ADSL hopelijk ouderwets vinden, vooral m.b.t klantenservice. Op Glasvezel konden we de klant altijd een dag+ tijdsperiode laten kiezen waarin de koerier langskwam(die dan ook direct de oude meenam) en werd er dan ook direct een track en trace code gegenereerd. kon zelfs al de volgende ochtend, mits geen zon- of feestdag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Tsja, toen ik er heen belde vertelde ik dus dat we het modem nog niet ontvangen hadden. Ze ging het even intern bespreken en kwam toen weer bij me terug. Blijkt dus dat er nog technische aanpassingen gedaan moeten worden, daardoor kwam het modem dus ook later.
Ze meldde wel dat het goed was dat ik even belde. Ze vonden het natuurlijk erg vervelend en ze boden dus hun excuses aan.
Aangezien we al zo lang bij KPN zitten en erg tevreden over de diensten zijn, heb ik het daarbij gelaten en haar vriendelijk bedankt. Werd ook redelijk snel geholpen.
Track & Trace nummer kon ze me niet geven. Maar dat maakt niet zoveel uit, ik weet nu wanneer dat modem er is.
Na 20 seconde vraagt die gast zich af of ze eigenlijk wel een brandblusser hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef densmee het volgende:
ook ginnen bang om er zo dicht bij te blijven staan filmen
Wacht de komende ENCAP resultaten maar afquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is er mis met een Dacia? Liever dat dan een alfa.
Ja de techniek is wel ouderwets, maar ik de verbinding is altijd wel stabiel en nooit last van uitval en storingen gehad. Klantenservice heb ik dus ook nooit hoeven bellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
edn dan nog blijf ik KPN ADSL hopelijk ouderwets vinden, vooral m.b.t klantenservice. Op Glasvezel konden we de klant altijd een dag+ tijdsperiode laten kiezen waarin de koerier langskwam(die dan ook direct de oude meenam) en werd er dan ook direct een track en trace code gegenereerd. kon zelfs al de volgende ochtend, mits geen zon- of feestdag.
Tja, wij zitten in de buitenring van de straat, die iets later gebouwd is als de (goedkopere) binnenring, waardoor we op een andere centrale van kpn zitten, wat als gevolg had dat zelfs het 30mbit abbo maar een werkelijke snelheid had van 300KB bij ons. Op ten duur wouden we ook graag I-TV, maar dat kon dus ook niet, omdat we 200 meter te ver bij de centrale afwonen, terwijl er in de binnenring diverse mensen KPN I-TV hebben met snel internet..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ja de techniek is wel ouderwets, maar ik de verbinding is altijd wel stabiel en nooit last van uitval en storingen gehad. Klantenservice heb ik dus ook nooit hoeven bellenUPC krijgt het maar niet voor elkaar om stabiel internet te kunnen leveren. Elke maand wel storingen. Ik ben niet de enige, de hele buurt heeft er last van. Dan blijft er nog de trouwe telefoonlijn over. En ik zit dichtbij de centrale, dus haal nu ook wel goede resultaten.
Aangezien onze gemeente geen zin heeft in innovatie zijn we dus nog aangewezen op betrouwbaar maar wat langzamer koper en onbetrouwbaar "snelle" koper.
Geloof me, je wil een Alfaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
EuroNCAP is een onzinonderzoek waar veiligheidsnormen op bepaalde fictieve opstellingen bepaald worden waar constructeurs hun auto's op kunnen ontwerpen. Dat zegt niets over de veiligheid van auto's in andere praktijksituaties. En ik kan me herinnen dat JUIST Renault daar een handje van had.
Geloof me, ik wil GEEN Alfaquote:
Daarom is Volvo ook zo geniaal. Jullie willen onze auto's testen? Koop er maar een bij de dealer, wij hebben ze zelf al getest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
EuroNCAP is een onzinonderzoek waar veiligheidsnormen op bepaalde fictieve opstellingen bepaald worden waar constructeurs hun auto's op kunnen ontwerpen. Dat zegt niets over de veiligheid van auto's in andere praktijksituaties. En ik kan me herinnen dat JUIST Renault daar een handje van had.
Dacia is echt afgrijselijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is er mis met een Dacia? Liever dat dan een alfa.
Ow daarom is Volvo geniaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Daarom is Volvo ook zo geniaal. Jullie willen onze auto's testen? Koop er maar een bij de dealer, wij hebben ze zelf al getest.
Ooit een volvo gezien die specifiek rondom het ENCAP gebeuren is opgebouwd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ow daarom is Volvo geniaal.
Ik kon er de vinger al niet op leggen, daar het niet waar is.
Wat een bende...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:31 schreef .Neovo. het volgende:
Dit is wel erg extreem
http://www.nu.nl/binnenla(...)den-ongeval-a12.html
Grappig, hier bezorgt PostNL wel vaak en kan ik maar 8MBit krijgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Krijg nu 40mbit down, en mijn huidige modem kan dat niet aan.
Verschillen zijn er.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Grappig, hier bezorgt PostNL wel vaak en kan ik maar 8MBit krijgen.
Enig idee waar ik werk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:36 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ooit een volvo gezien die specifiek rondom het ENCAP gebeuren is opgebouwd?
Wil ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef Paladijn het volgende:
Glasvezel
Sinds gisteren kun je zelfs interactieve tv online kijken op je mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Dat heb ik een keer tijdens het rijden gehad. Het lukte me net om in de 2e versnelling te rijden. Ik heb niet eens overwogen door te schakelen naar de 3.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef densmee het volgende:
ook ginnen bang om er zo dicht bij te blijven staan filmen
Gelukkig heb ik gewoon Facebook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef Paladijn het volgende:
oh, en..
Mensen zonder Facebook wellicht psychopaat
Is allemaal geld en er is daar toch niks andersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:37 schreef Sounddragon het volgende:
Bah! waarom betekent beton storten altijd overwerken?![]()
Net thuis, 12½ uur in deze temperaturen is niet tof, ik ben verrot.
Nu snel poedelen en een resto opzoeken.
Bis morgen
Ik heb wel tv over ADSL, en dat werkt ook nog, zelfs HD. Te ver van de centrale, rotte kabel, weet ik veel wat. En KPN schiet nog niet op met VDSL via straatkasten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Te ver van de centrale?Ik heb nu ook nog 8mbit.
Daar wel jaquote:
Tis hier hurricane-season, valt een beetje tegen.. tis voornamelijk achterlijk warm en vochtig.. geloof me; dat wil je niet; dan kun je 3 keer daags schone kleren aan trekken, of eigenlijk om het uurquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef Freezer het volgende:
Beetje lekker weer daar? Kan je wat opsturen?
Nee, ik heb alleen niet superveel vertrouwen in NCAP (en nog veel minder in Chinese auto's zonder NCAP), vanwege het feit dat bepaalde bedrijven een auto rondom die normen bouwen.quote:
het is genoeg 5 uur ik ga naar huisquote:
En wat is dan de genialiteit van Volvo?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen niet superveel vertrouwen in NCAP (en nog veel minder in Chinese auto's zonder NCAP), vanwege het feit dat bepaalde bedrijven een auto rondom die normen bouwen.
Je argumentatie klopt niet imo. Je bedoelt dat je geen vertrouwen hebt in de fabrikant omdat die z'n auto naar de eisen van NCAP bouwt. Met wat je nu schrijft beweer je dat NCAP niet deugt omdat de fabrikanten hun auto er op aanpassen. Misschien een kip en ei verhaal, maar feit is wel dat de fabrikant z'n auto niet zo hoeft aan te passen dat hij een max. score haalt bij NCAP. Daar kiest de fabrikant bewust voorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen niet superveel vertrouwen in NCAP (en nog veel minder in Chinese auto's zonder NCAP), vanwege het feit dat bepaalde bedrijven een auto rondom die normen bouwen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef Paladijn het volgende:
oh, en..
Mensen zonder Facebook wellicht psychopaat
. Goed onderbouwing.quote:....Der Tagesspiegel...
Voelt inderdaad veiliger. Ik heb het ook niet op kleine autootjes.. Maar met een oude volvo wil ik ook geen ongeluk hoor.. dan toch liever een moderne modus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
En toch zit ik liever in een doorsnee Volvo dan een Renault Modus (zegt hij die nu AX rijdt)
Sorry, niet helemaal scherp meer. Mja, met een stel josti's in de buurt die de halve nacht lopen schreeuwen en brullen en een wekker die om half 7 gaat, is dat wellicht ook niet zo gek? Je omschrijft iig goed wat ik bedoel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Je argumentatie klopt niet imo. Je bedoelt dat je geen vertrouwen hebt in de fabrikant omdat die z'n auto naar de eisen van NCAP bouwt. Met wat je nu schrijft beweer je dat NCAP niet deugt omdat de fabrikanten hun auto er op aanpassen. Misschien een kip en ei verhaal, maar feit is wel dat de fabrikant z'n auto niet zo hoeft aan te passen dat hij een max. score haalt bij NCAP. Daar kiest de fabrikant bewust voor
NCAP is wel een vorm van schijnveiligheid vind ik, het zijn voor opgezette situaties die misschien wel eens voorkomen in werkelijkheid, maar hoe veilig is een auto die de max score haalt bij NCAP en vervolgens een ongeluk krijgt met veel hogere snelheid?
Als ik nog steeds stage zou lopen bij de gemeente zou ik me aangesproken voelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef Paladijn het volgende:
Dan zijn ze beter bereikbaar dan de gemiddelde ambtenareninstelling
dat is zodat uitkeringstrekkers niet de hele dag in bed blijven liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef 2cv het volgende:
Het UWV is echt voor werklozenAlleen optijdens kantooruren kan je ze bellen.
Wil je beweren dat het niet zo is dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Als ik nog steeds stage zou lopen bij de gemeente zou ik me aangesproken voelen.
Welke keet? we hebben hier tenten, veel huizen hebben hier niet eens ramen, alleen luiken en stormshutters, restaurants ook niet trouwensquote:
er zitten een paar tussen die niks uitvreten. maar dat viel wel mee.bij de gemeente waar ik toen was.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Wil je beweren dat het niet zo is dan?
Het gaat er niet om wie wat uitvreet. Het ging om de bereikbaarheid van zulke instellingen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:07 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
er zitten een paar tussen die niks uitvreten. maar dat viel wel mee.bij de gemeente waar ik toen was.
Goedemorgen trouwens
Ow dat viel bij ons wel mee. was zelfs op zaterdagochtend open.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie wat uitvreet. Het ging om de bereikbaarheid van zulke instellingen.
Holle boutenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:36 schreef Dingest het volgende:
Er zitten van die holle bouten op en als daar lucht uit wordt gestoten lekt de pakking, dus dat zat sowieso niet goed.
Yups, die ringen die in de kop lopen horen normaal afgedicht te zijn, de koppakking sluit dat af. Gaat de pakking lekken dan wordt dus lucht in die ring geblazen. Links en rechts op de kop zie je vanuit de ring een tunneltje; die lopen naar een holle bout die een deel van de behuizing vastzet. Als de koppakking dus lek is, blaast/lekt hij via die ring en holle bout ook wat. Denk dat het een middel is om een lekke koppakking op te sporen aangezien je geen tekenen in je koeling/koelwater kan hebben.quote:
Duidelijk gevalletje van vragen om ongelukken zo te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 flessen per dag (alleen al onder werktijd), ijskoud geserveerd uit een cooler. soort ranja. De 'knikkers' zijn knippa's die groeien hier langs de weg aan de bomen; paar kilo in de week gaat er zomaar doorheen denk ik. Zijn elg lekkel, pitamientjes en vocht, plus dat het helpt om de volgende (rook)pauze te halen![]()
Het is hier zó vochtig dat het vocht van je dash afzeikt als je de airco aan hebt![]()
En tot slot een 'aktie' foto![]()
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Annie toch! Wat een ongehoorzaamheid!quote:
iets met. rommelmarkt en stampenquote:
Ooh, gezellig.. Kan SD straks z'n kraan uit de bosjes gaan rapenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:08 schreef Duvel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ribisch-gebied.dhtml
Gelukkig gaat SD z'n haar niet snel in de war.
iig lijkt met het vliegtuig me geen optie op dat momentquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:56 schreef Anne het volgende:
Zou SD, net zoals Gordon, dan gillend naar huis gaan?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:05 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de dikke neus fapperts, weer wat zwaar illegaal fotomateriaal![]()
Met op de achtergrond mijn speeltje:
[ afbeelding ]
Deze is buiten de poort genomen toen hij langsreed bij de rookplek, heb hem al een keertje of 10 leeggetrokken inmiddels, en daar gaat nog wel tig keer op volgen denk ik![]()
Beetje jammer van onze voorman die weer eens in de weg loopt, maja, daar zijn ze voor![]()
[ afbeelding ]
Op de plant bij de Yeti;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog 2 van die snoepjes![]()
[ afbeelding ]
Ik heb al geroggeld dat ik een rondje mag gassen in zo'n ding; die kans heb je niet vaak, en hier buiten het hek kan en mag alles; gaan we natuurlijk effe dik misbruik van maken
Deze troep hebben ze hier ook![]()
[ afbeelding ]
Efe een stukkie reebar op maat slijpen; dan moet er een firewatch bij staan die de vonkenstroom vakkundig in de gaten houdt, handen in d'r zak, anders worden ze misschien wel koud![]()
[ afbeelding ]
Firewatches zijn local fat ass chicks (da's serieus bijna standaard hier) die de hele dag in de weg lopen of ergens op een randje zitten te kijken of je niet toevallig een knoopie van je brandvrije overall of bloes los hebt en of je je bril en helm wel op hebt. Zelfs werken zonder handschoenen is ten strengste verboden. FYI; vandaag was het 43 graden zonder ook maar een zuchtje wind; héérlijk om in je cabine zonder airco te zitten met een brandvrij pakkie aan
nice pics vooral die met dat lokaal geplukte vruchtje vink leuke infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
4 flessen per dag (alleen al onder werktijd), ijskoud geserveerd uit een cooler. soort ranja. De 'knikkers' zijn knippa's die groeien hier langs de weg aan de bomen; paar kilo in de week gaat er zomaar doorheen denk ik. Zijn elg lekkel, pitamientjes en vocht, plus dat het helpt om de volgende (rook)pauze te halen![]()
Het is hier zó vochtig dat het vocht van je dash afzeikt als je de airco aan hebt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tot slot een 'aktie' foto![]()
[ afbeelding ]wat zijn dat ook weer voor tanks die daar staan voor olie toch?
![]()
Leuk voor Anne, maar ik zou daar dus alleen een zwarte balk in zienquote:
Gelijk 5pk kwijt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:10 schreef Anne het volgende:
Tskda's het eerste wat ik van de Rex heb verwijderd toen ik 'm in handen kreeg.
het is lomp en het rijd baggerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lache SD! Wat is eigenlijk de lol van het rijden in zo'n Mack?
weet ik niet maar, cabine is amper geveerd, dubbel klutsen, bladvering en dergelijkequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:08 schreef Duvel het volgende:
Is het gebruik niet anders: meer continugebruik dan hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |