quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik hoef niet te sparen maar ik wil gewoon geen 500+ euro uitgeven aan een fiets waar ik 3x per jaar op zit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kan je beter nog iets meer doorsparen en een leuke Bulls of Focus kopen voor 700,- mety minimaal Deore spul.
Ik gok zomaar van wel, zit ook geen blok meer in, en de vooras is half geplunderd. Zo staan er zonder dollen honderden over het eiland verspreidquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:53 schreef densmee het volgende:
Super OP een van de beste van de feeks, kut typefoutje ik bedoelde natuurlijk reeks.
En goeie plate SD, zou die pick up geschorst zijn?
als je hier zo je auto achterlaat heb je binnen een jaar 1000 euro aan boetes denkquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik gok zomaar van wel, zit ook geen blok meer in, en de vooras is half geplunderd. Zo staan er zonder dollen honderden over het eiland verspreid
In nl heb je sloperijen; hier niet. Het schijnt dat er hier eens in de 5 jaar een oud-ijzerboot langs komt, en dat die meuk dan verplicht wordt afgevoerd op straffe van een boete van 10K, dus tot die tijd mag je die rommel blijkbaar gewoon zo neerflikkeren bij je huis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef densmee het volgende:
[..]
als je hier zo je auto achterlaat heb je binnen een jaar 1000 euro aan boetes denk
Waarom is dat alleen voor de Yanken? die dingen stammen uit de tijd dat het een handelskolonie was, en volgens mij toen al reeds in nederlandse handen. Het is een belangrijk deel van de eilandhistoriequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Paladijn het volgende:
Die kannonen zijn vooral interessant voor onze USA medemensch volgens mij
Eiland komt inderdaad best pauper over als je de foto's zo ziet
Zo lang de wegen belasting betaald word mag de auto blijven staan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:15 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij valt dat wel wat mee Densmee, er stond hier op fok of op DF een keer een 'klacht' dat een auto zonder apk al anderhalf jaar in de weg stond. Paar bekeuringen erop, maar ding bleef maar staan
Politie mocht'm niet wegslepen oid...
Dat van die saluutschoten is idd waar, hoe het precies zat weet ik niet, wel ergens gelezen. Maar die dingen stonden daar natuurlijk niet alleen om saluutschoten mee af te vuren. Die dingen waren gewoon deel van de verdedigingswal die rondom het eiland liep, en volgens mij was dat wel nodig in die tijden, hence die picca's van die piraatquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:09 schreef Paladijn het volgende:
Voor zover me bijstaat zijn die kannonen gebruikt om salutschoten af te vuren op wat amerikaanse schepen waarmee ' Nederland' de rebellen in de USA erkende en daarmee meteen het eerste land was wat de latere VS dus erkende. Ik weet alleen niet zeker of het st. Eustatius was of een van de andere Antillen, maar gezien de naam van het vliegveld op je eerdere foto's vermoed ik het eerste
Overigens heeft Nederland via de Antillen bakken met geld verdiend aan het verkopen van oorlogswaar aan de VS nadat de slavenhandel instortte
Want? Ruilen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:33 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Ik zou wel willen dat mijn vakantie over was.
^^ en dat dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Paladijn het volgende:
Eiland komt inderdaad best pauper over als je de foto's zo ziet
Aangezien ik nog een maand vakantie heb. School he.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Want? Ruilen?
Ik moet wel zeggen dat het lekker rustig is op mijn werken dat sommige mensen al een deel van mijn werk hebben overgenomen, waardoor ik mij op nieuwe dingen kan richten (en daar is het dus ff lekker rustig!) Kan ik even rustig wakker worden.
Het nederlandse nog niet, maar wel mijn meissie om tegen aan te kruipen 's avondsquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:05 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen meisjes
[..]
^^ en dat dus
Mis je het Nederlandse weer al een beetje?![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het nederlandse nog niet, maar wel mijn meissie om tegen aan te kruipen 's avonds![]()
Is nog genoeg te zien en beleven, maar ik denk dat ik me na verloop van tijd wel een beetje ga vervelen; het enige wat je hier 's avonds kunt is in een kroegje of bar hangen; maar die worden standaard bevolkt door een kudde zich nogal misdragend personeel van het bedrijf waar ik voor werk; not my kind of amusement, ik zuip niet, en die gasten hangen hier serieus de beest uit.. dus daar blijf ik lekker vandaan, ik hoef geen problemen; ik ben hier om te werken, en niet om mijn doekoe over de balk te pleuren.
Er is maar één gehucht hier.. check G-earth maarquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:15 schreef M5 het volgende:
Mogguh!
Weer een serie mooie pics SD, aardig impressie van het eilandje.
Hoop dat er ergens ook nog een niet pauper dorpje is?
Kijk voor de grap eens op buienradar bij Frieslandquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Plaatselijke buitjes dan
. Hier schijnt de zon alleen maar.
Nog geen lAlfa's gezien, bijna alles hier is US made; veel pickups, Vitara's zijn hier popi, er rijden ook kleinere autootjes, en anderhalve dikke nieuwere Benz, een paar Misdebusnie's en een verdwaalde Niksan.. Als ik iets Italiaans zie zal ik het op de foto slingerenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
![]()
Meest belangrijke van het eiland: sjezen er ook nog wat fijneAlfa's
rond?
D'r valt hier niks te zagen voor densmee; hij kan wel een carriëre als klimoprukker beginnen, daar heb je hier zat vanquote:
Truequote:
Zegt het genoeg dat ik tijdens mijn trip 0 Italianen tegen ben gekomen in een Italiaanse auto?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
![]()
Meest belangrijke van het eiland: sjezen er ook nog wat fijneAlfa's
rond?
die gast op 4:03 wel ja...quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
Bazen![]()
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=36229
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |