Hmjaquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:35 schreef Salatrel het volgende:
niet gedaan maar ik zou het op de motor doen en tijdig remmen (voor consequenties van niet tijdig remmen moet je het reisverslag van Dekatria maar ff lezen)
ja daar zat ik net nog aan te denkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja"dat je overal 100 mág wil niet zeggen dat het ook kán', enzo
Stelvio kom ik waarschijnlijk volgend jaar langs, al schijnt het 's zomers echt een drukte van jewelste te zijn daar.
Heen met de boot, terug over de Balkan waarschijnlijk. Iedereen die in de Balkan is geweest raadt het van harte aan, en daarnaast hoef ik me dan ook niet in Griekenland te haasten om een evt. ferry terug te halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja daar zat ik net nog aan te denkenga je via de balkan of pak je de boot in italië?
Eiffel mag ik niet komen met die blèèèrpijp (open uitlaat, circuit ding geloof ik)quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:52 schreef Salatrel het volgende:
persoonlijk zou ik juist het eerste stuk tot Oostenrijk (en het laatste stuk terug naar nederland) alleen maar snelweg pakken. die tijd die je daarmee overhoud kun je beter gebruiken want er is daar in de omgeving zoveel meer dan alleen stelvio. en de Eifel kun je altijd nog een keer apart een paar dagen voor uittrekken.
maar dat is mijn mening
dan zou ik helemaal doorboeken... met die blerpijp zou ik oostenrijk ook maar oppassenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:42 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Eiffel mag ik niet komen met die blèèèrpijp (open uitlaat, circuit ding geloof ik)
Waarschijnlijk uitgebreidere film ja, ik zat voor GB alleen al aan 15 gig aan materiaal, dus dat wordt leuk met een reis die meer dan 2 keer zo lang isquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:41 schreef Salatrel het volgende:
nicekan nu al niet wachten op verslag
komt er trouwens nog een uitgebreide film of is die greatest hits het? en is die oude man aan het eind die opa waar je het voor deed?
mooi stukje wel zo met de familie?
nog een leuk zijweggetje van de stelviopass https://maps.google.nl/ma(...)ft&mrsp=0&sz=15&z=14quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:42 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Eiffel mag ik niet komen met die blèèèrpijp (open uitlaat, circuit ding geloof ik)
Ouwe CBR met Pilot Roads...wordt pittigquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog een leuk zijweggetje van de stelviopass https://maps.google.nl/ma(...)ft&mrsp=0&sz=15&z=14
schijnt wel gedeeltelijk onverhard te zijnweet niet wat voor bike je hebt
Afstelling kan bagger worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:55 schreef stinkie het volgende:
Moet ik trouwens nog rekeninghouden met zaken als ik de originele dempers terug wil plaatsen? Of is het echt een kwestie van oude eraf draaien en nieuwe erop?
Buiten de knippers en gaasjes zijn dat de enige niet originele zaken op de motor
moet kunnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:04 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ouwe CBR met Pilot Roads...wordt pittig
Heb al verscheidene grindpaden gepakt met mijn GS500, denk dat een AT een stuk comfortabeler rijdquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet kunnenbij de laatste mc rit heb ik met de GSR ook een stukkie over het gras gemoeten
zon AT is nerges voor nodig
Daar heb je een puntquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tenzij die nooit was aangepast aan de nieuwe dempers
quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:45 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oh. Zit je op Curacao? (of caribbean in het algemeen?)Statia, net naast St.MaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Daarom kom ik vanzelf achter.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tenzij die nooit was aangepast aan de nieuwe dempers
Dunno wat SXM means, maar dat zal dan welquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:22 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nice! Dan ben via SXM gekomen dus. ;-)
Sint Maartenquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dunno wat SXM means, maar dat zal dan wel
Moet aan het werk nu, latex
Helm vind ik niet zo´n probleem, het pak is erger..quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Er zit volgens mij wel ergens een haakje onder het zadel waar je hem aan vast kunt maken en dan het zadel er weer overheen kun leggen, op de Bandit.
Ik wil uiteindelijk wel naar colleges etc gaan met de motor.. dat ding de hele tijd meeslepen is dan nogal irritant.
Edit: zo'n soort ding was het - http://www.helmetsecure.com/gallery.html
"NEE IK WIL NIET"quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef WhiteJoker het volgende:
Meneer u moet nu echt van die motor afkomen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:10 schreef Dekatria het volgende:
Ik
[ afbeelding ]
snap
[ afbeelding ]
niet
[ afbeelding ]
wat
[ afbeelding ]
je
[ afbeelding ]
bedoelt?
Werken komt hier niet voor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Zijn hier ook mensen die werken met Mapsource?
Not that serieus i hope?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je snap wat ik bedoel hoop ik?
Ik heb namelijk een vraag er over.
Zo af en toe gebruik ik het wel jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Zijn hier ook mensen die werken met Mapsource?
Mijn ouwe gebruikt het best vaak eigenlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:41 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Zo af en toe gebruik ik het wel ja![]()
Blij dat ik gisteren niet met de motor naar het werk ben gegaan, maar een keer de auto mee kon. Ik heb een ree aangereden namelijk. ¤1100 schade aan de auto, voorbumper doormidden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |