nog niet naar laten kijken.. mijn mannetje was niet beschikbaar..quote:
Die eerste is een Triumph Street Triple uit 2009. Die eronder is de Street Triple zoals ie nu in 2012 in de showroom staat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oooooooh... Die eerste is wel echt een schoonheid. Welke is het
Die tweede lijkt op een insect.
Hij gaat in de topkofferquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vraagje trouwens.. Laat jij je helm eigenlijk ooit aan je motor of sleep je hem overal mee naartoe?
Ik zat er eerlijk gezegd ook aan te denken om eigenlijk alleen daarvoor een topkoffer te nemen... maar da's ook zo stom.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij gaat in de topkoffer
(of erop!)
[ afbeelding ]
Op de Alp zit achterop een slotje waarmee je je helm kan vastmaken aan je motor... lijkt me dat veel moderene fietsen dat ook wel hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik zat er eerlijk gezegd ook aan te denken om eigenlijk alleen daarvoor een topkoffer te nemen... maar da's ook zo stom.
Ik kwam toen ergens zo'n systeem tegen waarbij je je helm vast zet op je stuur, dat ze hem alleen maar mee kunne nemen als ze de kinband doorknippen -> dus niet meer te verkopen. (kan zo snel niet vinden wat het nou precies was..)
Geen idee of zoiets een oplossing is.
Er zit volgens mij wel ergens een haakje onder het zadel waar je hem aan vast kunt maken en dan het zadel er weer overheen kun leggen, op de Bandit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op de Alp zit achterop een slotje waarmee je je helm kan vastmaken aan je motor... lijkt me dat veel moderene fietsen dat ook wel hebben.
Ik neem echter naar m'n werk altijd m'n helm mee naar binnen.
Ze hebben allebei dubbele koplampenquote:Op maandag 6 augustus 2012 07:46 schreef Paxlie het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met allroads
Die Street Triple is wel geil inderdaad, maar dan wel die versie met dubbele koplamp.
Hier dus een typisch voorbeeld waar de apk NIET bij gaat helpen, tenzij je de volgende dag een apk zou hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
nog niet naar laten kijken.. mijn mannetje was niet beschikbaar..
Wel 100km gereden, ging top. Misschien is die apk toch niet zo´n heeeeeel slecht idee![]()
Oh. Zit je op Curacao? (of caribbean in het algemeen?)quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb hier vandaag een Busa met verlengde brug en NOS gespot
Op zich niet al te gek, maar als je daarbij in ogenschouw neemt dat ik hier met een pickup niet harder dan 30 Mph durf ivbm de gesteldheid van het wegdek is dat wel een beetje mongol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dát... valt nou wel weer mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:16 schreef Anne het volgende:
Dan willen we niet weten hoe je huis eruit ziet!
daar heb ik serieus een keer op zondag een hap zand mijn kant op gekregen, LOLquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je opheusden eens proberen, als blikken konden doden was je 10x dood als je daar doorheen rijd
globeriders silk road adventure van Istanbul turkije naar Xian china via Turkey, Georgia, Azerbaijan, Turkmenistan, Uzbekistan, Kyrgyzstan, Kazakhstan, China 12,800 km. was hele poos terug op discovery HD dus zal vast ook wel een torrent van bestaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:54 schreef Daantke het volgende:
[..]
Toevallig dit weekend Long Way Round en Long Way Down in z'n geheel () gekeken, die gasten rijden dus 2x 20.000 mijl op een 1150/1200 GS
Kent iemand trouwens dergelijke documentaires of series?
Startpunt van de volgende rit is bekendquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:53 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
daar heb ik serieus een keer op zondag een hap zand mijn kant op gekregen, LOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |