Pak voor ajb ook mee, anders wordt het een chopperquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kwestie van de schokbreker achter aanpakken
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
Anne rijd op een transalp en die is ook een aardig eind verlaagd geloof ik, zij is 1,64m dacht ik gelezen te hebben
En daar betaal je vies veel geld voor volgens mij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef Salatrel het volgende:
geen idee wat de zithoogte van die alp standaard is maar die van de tiger is 84,5cm..
de nieuwe bmw 700 gs kun je verlagen tot 76,5 met die bmw set
Zoals met alles bij BMWquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
En daar betaal je vies veel geld voor volgens mij.
Ik zei goeie twins hequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Salatrel het volgende:
die 800gs is toch een 2 cilinder? of telt dat weer niet
de 800gs is ongeveer even duur als de tiger 800xc dus de 700 zal daar wel onder zittenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En daar betaal je vies veel geld voor volgens mij.
Rechtstreeks vanuit de OP van het lestopicquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat is überhaupt de handigste manier om zo'n motor weer omhoog te krijgen.. Ik viel een keer met m'n lesmotor en dat ding samen met de instructeur omhoog tillen voelde al erg zwaar..Kan me niet voorstellen hoe ik dat in m'n eentje zou moeten doen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat is überhaupt de handigste manier om zo'n motor weer omhoog te krijgen.. Ik viel een keer met m'n lesmotor en dat ding samen met de instructeur omhoog tillen voelde al erg zwaar..Kan me niet voorstellen hoe ik dat in m'n eentje zou moeten doen.
Eensquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
/edit: Oh en BMW's vind ik voor ouwe mensen
ok ik ben overstag ik ga voor de tigerquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
/edit: Oh en BMW's vind ik voor ouwe mensen
BMW's zijn daarnaast ook helemaal niet zo betrouwbaar als iedereen denkt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ok ik ben overstag ik ga voor de tiger
Nope en je maakt 1 flinke schuiver en je koppen/cilinders zijn naar de klote.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
BMW's zijn daarnaast ook helemaal niet zo betrouwbaar als iedereen denkt.
Zijn die niet dicht op maandag?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Salatrel het volgende:
morgen toch vrij dus even langs de dealert
Niet allemaal, veel wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zijn die niet dicht op maandag?
En waar is die dealer, kom ik wel ff mee
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]![]()
Welke dealer hebben we het over? En het Oostvoorns Meer, klinkt goed
Toevallig dit weekend Long Way Round en Long Way Down in z'n geheel (quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
BMW's zijn daarnaast ook helemaal niet zo betrouwbaar als iedereen denkt.
Ze moesten na afloop de motoren teruggeven aan BMW, wat je toch zou doen denken dat ze die krengen onderhand zou betrouwbaar als wat hebben gekregen. Maar ik lees toch teveel verhalen met problemen met die GS1200's. Als reclame heeft het z'n werk dus dubbel en dwars gedaan, maar of de daaruit gevolgde reputatie terecht is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:54 schreef Daantke het volgende:
[..]
Toevallig dit weekend Long Way Round en Long Way Down in z'n geheel () gekeken, die gasten rijden dus 2x 20.000 mijl op een 1150/1200 GS
Mondo Enduro natuurlijk, de Godfather van dat soort series. Road to Dakar is ook wel tof, gaat die Charley Boorman Dakar rijden met een teamquote:Kent iemand trouwens dergelijke documentaires of series?
Beauty is in the eye of the beholder za'k maar zeggenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
Die GS1200's zijn anders wel echt héééééél erg mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |