Helm vind ik niet zo´n probleem, het pak is erger..quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Er zit volgens mij wel ergens een haakje onder het zadel waar je hem aan vast kunt maken en dan het zadel er weer overheen kun leggen, op de Bandit.
Ik wil uiteindelijk wel naar colleges etc gaan met de motor.. dat ding de hele tijd meeslepen is dan nogal irritant.
Edit: zo'n soort ding was het - http://www.helmetsecure.com/gallery.html
"NEE IK WIL NIET"quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef WhiteJoker het volgende:
Meneer u moet nu echt van die motor afkomen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:10 schreef Dekatria het volgende:
Ik
[ afbeelding ]
snap
[ afbeelding ]
niet
[ afbeelding ]
wat
[ afbeelding ]
je
[ afbeelding ]
bedoelt?
Werken komt hier niet voor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Zijn hier ook mensen die werken met Mapsource?
Not that serieus i hope?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je snap wat ik bedoel hoop ik?
Ik heb namelijk een vraag er over.
Zo af en toe gebruik ik het wel jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Zijn hier ook mensen die werken met Mapsource?
Mijn ouwe gebruikt het best vaak eigenlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:41 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Zo af en toe gebruik ik het wel ja![]()
Blij dat ik gisteren niet met de motor naar het werk ben gegaan, maar een keer de auto mee kon. Ik heb een ree aangereden namelijk. ¤1100 schade aan de auto, voorbumper doormidden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |