Het staat me niet vind ik, en ik rijd motor. Verre van ideaal dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef Snakey het volgende:
Ik wou net zeggen, waarom niet gewoon een bril? Is ook niet ideaal, maar beter dan vaag zien in de loop of de dag van laseren wat maar tijdelijk helpt.
Doe negatives voor je chinquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef Poppiholla het volgende:
Vandaag SQ + BP dagje (beginnend-SS, jwz). Ziet een dude met wie ik weleens sta te ouwehoeren hoeveel weight ik op m'n bar heb en zegt: "Hé Poppiholla...jij kan toch wel wat meer hebben dan dat, junge". And I was like:
[ afbeelding ]
Tevens vallen die BW chins-up zwaar tegen: 4/3/2.
/lief dagboek
Niet zo negatief: het feit dat je openstaat voor feedback maakt dat je snel kunt leren en progressie kunt maken. Persoonlijk maakt het mij geen fuck uit hoeveel kg iemand doet, zolang er maar serieus getraind wordt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
Toevallig iemand die in de buurt van Arnhem of Apeldoorn traint?
Zou wel eens mee willen trainen met iemand die er verstand van heeft. Moet je wel zin hebben om een slapjanus wat te leren
Ik zit er ook helemaal niet mee dat ik niet zoveel kg's doe hoor, maar ik kan me voorstellen dat mensen zich daar aan ergeren oid als je samen traint.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet zo negatief: het feit dat je openstaat voor feedback maakt dat je snel kunt leren en progressie kunt maken. Persoonlijk maakt het mij geen fuck uit hoeveel kg iemand doet, zolang er maar serieus getraind wordt.
Als dat al zo zou zijn: wiens probleem is dat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit er ook helemaal niet mee dat ik niet zoveel kg's doe hoor, maar ik kan me voorstellen dat mensen zich daar aan ergeren oid als je samen traint.
[..]
Degene die met mij wilt trainen, kijk ik niet van op. Ik kan toch niet meer trainen dan dat ik op dat moment doequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als dat al zo zou zijn: wiens probleem is dat?
Ik zat te denken om de assisted dip/chin te gebruiken. Ik zal negatives ook proberen, thx.quote:
Waar train je in Arnhem?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
Toevallig iemand die in de buurt van Arnhem of Apeldoorn traint?
Zou wel eens mee willen trainen met iemand die er verstand van heeft. Moet je wel zin hebben om een slapjanus wat te leren
Wat zijn je body stats?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
Niet. Ik train in Apeldoorn, maar werk in Arnhem, dus zou wel een keer vanuit mijn werk kunnen. Of niet vanuit mijn werk, is toch maar een half uurtje vanaf huis.
En hoe oud ben je? Je kunt ook advies vragen aan Panzermaus. In het begin zag hij eruit alsof hij net het concentratiekamp kwam uitwandelen, en heeft in 1 jaar een topfysiek uit de grond gestampt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bedoeld lengte/gewicht? Zoals ik al zei, slapjanus, oftewel: 1,82m @ 60kg
20. Zo zie ik er denk ik ook ongeveer uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef Bendoe het volgende:
[..]
En hoe oud ben je? Je kunt ook advies vragen aan Panzermaus. In het begin zag hij eruit alsof hij net het concentratiekamp kwam uitwandelen, en heeft in 1 jaar een topfysiek uit de grond gestampt.
ik vergelijk nergens bespoten appels met AAS hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
bespoten appels met AAS vergelijken is wel een beetje eeh... appels met peren vergelijken.
V.w.b. voeding: zelfs in bladen als de Muscle & Fitness wordt biologisch voedsel zo nu en dan als positief neergezet.
Ik ben er zelf net mee begonnen. Er zijn er hier een aantal die het al wat langer doen. Warum?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef BredeBradda het volgende:
Iemand ervaring met SS van Rippetoe?
Ik heb vorig jaar 3x5 en 5x5 gedaan van SS en toen ik een plateau behaalde ben ik andere oefeningen gaan doen (3x8 en isolatie).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:49 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Ik ben er zelf net mee begonnen. Er zijn er hier een aantal die het al wat langer doen. Warum?
Ben van plan om het te gaan doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:49 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Ik ben er zelf net mee begonnen. Er zijn er hier een aantal die het al wat langer doen. Warum?
Begin met alleen de stang tot je de techniek onder controle hebt en dan doe je er 20 kilo op (Moet kunnen 1e keer) en voeg je elke training 2.5kg toe en 5kg aan deadlift.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ben van plan om het te gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |