Vooral als we samen zijn tochquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind mijzelf er wel een stuk beter in dan jullie maar ik ben er wel weer klaar mee.
Wat een jankerd is dat zeg. Wel jammer dat het brons uiteindelijk naar een Fransman ging.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft net een Nederlandse zeiler brons verspeeld toen hij alles op alles zette voor goud
Die had toevallig even tijd om te zeilen tussen het staken door.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een jankerd is dat zeg. Wel jammer dat het brons uiteindelijk naar een Fransman ging.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had toevallig even tijd om te zeilen tussen het staken door.
je bent niet bij mij gaan studeren, dus nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij jij mij uitlegt waar en hoe ik mijn OV studentenkaart aanvraag
Jojoortje zorgt voor veel relletjes in de OS-topicsquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik mis de Tour toch wel een beetje maar mijn vrienden kijken momenteel dus ook de OS?
twitter:dries_mertens14 twitterde op zondag 05-08-2012 om 21:37:39Het zijn maar kut JODEN kut JODEN!! #HAHA reageer retweet
Dan had je mij maar een kamer op je boot moeten aanbieden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
je bent niet bij mij gaan studeren, dus nee.
Hij verpest echt alles.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Doublepain het volgende:
twitter:dries_mertens14 twitterde op zondag 05-08-2012 om 21:37:39Het zijn maar kut JODEN kut JODEN!! #HAHA reageer retweet
Je krijgt bij aanvraag van je studiefinanciering een brief daarover thuis gestuurd. Moet je even wat invullen + een pasfoto erop plakken en terug sturen. Dan sturen hun je weer een kaart terug en moet je alleen nog even je abonnement erop laden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij jij mij uitlegt waar en hoe ik mijn OV studentenkaart aanvraag
Mooie tweetedit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Doublepain het volgende:
Er is ruimte voor je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had je mij maar een kamer op je boot moeten aanbieden.
Precies dezelfde figuren, toen kon je niet zeggen dat Rabo faalde, nu kan je niet zeggen dat Nederland faalt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik mis de Tour toch wel een beetje maar mijn vrienden kijken momenteel dus ook de OS?
Hmm zijn ze dan lekker snel mee ik heb mijn studiefinanciering al tijden aangevraagd. Naja het zal wel en bedankt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je krijgt bij aanvraag van je studiefinanciering een brief daarover thuis gestuurd. Moet je even wat invullen + een pasfoto erop plakken en terug sturen. Dan sturen hun je weer een kaart terug en moet je alleen nog even je abonnement erop laden.
Vooral voor die sportkennertjes teh-art en sisura ofz komt het hard aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies dezelfde figuren, toen kon je niet zeggen dat Rabo faalde, nu kan je niet zeggen dat Nederland faalt.
Allemaal ja. Zodra je het woord falen in de mond neemt bij Nederlanders worden ze kwaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
(Gaat over tt)quote:Verander het gewoon ff, Churandy verdient het.
Het is inmiddels veranderd zie ik. Je moet het nu allemaal zelf regelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm zijn ze dan lekker snel mee ik heb mijn studiefinanciering al tijden aangevraagd. Naja het zal wel en bedankt.
quote:Wat moet je doen?
Om te kunnen reizen met het studentenreisproduct, moet je recht hebben op studiefinanciering. Heb je nog geen studiefinanciering, dan moet je dat eerst aanvragen. Daarna moet je drie dingen doen:
1. Regel zelf een persoonlijke OV-chipkaart
Het studentenreisproduct laad je op een persoonlijke OV-chipkaart. Als je nog geen persoonlijke OV-chipkaart hebt, kun je er een aanvragen bij een OV-bedrijf of via ov-chipkaart.nl. Een persoonlijke OV-chipkaart is te herkennen aan de pasfoto, naam en geboortedatum op de voorzijde.
2. Geef door op welke OV-chipkaart je jouw studentenreisproduct wilt laden
Nadat je recht op studiefinanciering is vastgesteld, krijg je binnen een week van de Klantenservice OV-chipkaart, afdeling Studentenreisproduct automatisch een bericht met uitleg over het koppelen van jouw studentenreisproduct aan jouw OV-chipkaart. In dit bericht staan ook je inloggegevens en een Aanvraagformulier Koppeling Studentenreisproduct. Volg de instructies in de brief. Binnen een week ontvang je bevestiging van je aanvraag. Hierin staat ook hoe je het studentenreisproduct op je kaart laadt. Heb je na drie weken nog geen bericht ontvangen of ben je de brief kwijt? Dan kun je de inloggegevens en het aanvraagformulier bestellen op www.studentenreisproduct.nl.
3. Laad het week- of weekendabonnement op je persoonlijke OV-chipkaart.
Laad je studentenreisproduct op de OV-chipkaart waarvan je het nummer hebt doorgegeven. Doe dit bij een ophaalautomaat. Kijk op ov-chipkaart.nl/adresvinder voor de dichtstbijzijnde ophaalautomaat.
Wat een paupers zijn dat, vooral die laatste.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral voor die sportkennertjes teh-art en sisura ofz komt het hard aan
idd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een paupers zijn dat, vooral die laatste.
Ja man dat was echt raar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Stylo wordt raar aangekeken als hij vraagt wie de baas is van het wr bij 400m
Aids verdediging, creëren helemaal niks.quote:
eensquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Aids verdediging, creëren helemaal niks.
én van Bommel mag zijn benen breken.
Ik reageer bij OS al niet meer op je omdat ik je ingeschat had als verstandelijk beperkte, ik zie dat ik gelijk had.quote:
Jij hebt dan ook mensenkennis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik reageer bij OS al niet meer op je omdat ik je ingeschat had als verstandelijk beperkte, ik zie dat ik gelijk had.
Voor tegenstander is hij een flikker, maar ben blij dat PSV eindelijk een slimme speler heeft.quote:
Jij moet de beurs op!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik reageer bij OS al niet meer op je omdat ik je ingeschat had als verstandelijk beperkte, ik zie dat ik gelijk had.
Niks aan de hand joh, komt nog een centrale verdediger bij en Janssen heeft zijn laatste wedstrijd voor Ajax gespeeld.quote:
Roly Bonevacia is allang een nederlanderquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef the eart het volgende:
BonevaciaKomt vanaf 2013 uit voor NL.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Aids verdediging, creëren helemaal niks.
én van Bommel mag zijn benen breken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |