Vooral als we samen zijn tochquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind mijzelf er wel een stuk beter in dan jullie maar ik ben er wel weer klaar mee.
Wat een jankerd is dat zeg. Wel jammer dat het brons uiteindelijk naar een Fransman ging.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft net een Nederlandse zeiler brons verspeeld toen hij alles op alles zette voor goud
Die had toevallig even tijd om te zeilen tussen het staken door.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een jankerd is dat zeg. Wel jammer dat het brons uiteindelijk naar een Fransman ging.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had toevallig even tijd om te zeilen tussen het staken door.
je bent niet bij mij gaan studeren, dus nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij jij mij uitlegt waar en hoe ik mijn OV studentenkaart aanvraag
Jojoortje zorgt voor veel relletjes in de OS-topicsquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik mis de Tour toch wel een beetje maar mijn vrienden kijken momenteel dus ook de OS?
twitter:dries_mertens14 twitterde op zondag 05-08-2012 om 21:37:39Het zijn maar kut JODEN kut JODEN!! #HAHA reageer retweet
Dan had je mij maar een kamer op je boot moeten aanbieden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
je bent niet bij mij gaan studeren, dus nee.
Hij verpest echt alles.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Doublepain het volgende:
twitter:dries_mertens14 twitterde op zondag 05-08-2012 om 21:37:39Het zijn maar kut JODEN kut JODEN!! #HAHA reageer retweet
Je krijgt bij aanvraag van je studiefinanciering een brief daarover thuis gestuurd. Moet je even wat invullen + een pasfoto erop plakken en terug sturen. Dan sturen hun je weer een kaart terug en moet je alleen nog even je abonnement erop laden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij jij mij uitlegt waar en hoe ik mijn OV studentenkaart aanvraag
Mooie tweetedit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Doublepain het volgende:
twitter:dries_mertens14 twitterde op zondag 05-08-2012 om 21:37:39Het zijn maar kut JODEN kut JODEN!! #HAHA reageer retweet
Er is ruimte voor je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had je mij maar een kamer op je boot moeten aanbieden.
Precies dezelfde figuren, toen kon je niet zeggen dat Rabo faalde, nu kan je niet zeggen dat Nederland faalt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik mis de Tour toch wel een beetje maar mijn vrienden kijken momenteel dus ook de OS?
Hmm zijn ze dan lekker snel mee ik heb mijn studiefinanciering al tijden aangevraagd. Naja het zal wel en bedankt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je krijgt bij aanvraag van je studiefinanciering een brief daarover thuis gestuurd. Moet je even wat invullen + een pasfoto erop plakken en terug sturen. Dan sturen hun je weer een kaart terug en moet je alleen nog even je abonnement erop laden.
Vooral voor die sportkennertjes teh-art en sisura ofz komt het hard aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies dezelfde figuren, toen kon je niet zeggen dat Rabo faalde, nu kan je niet zeggen dat Nederland faalt.
Allemaal ja. Zodra je het woord falen in de mond neemt bij Nederlanders worden ze kwaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik mis de Tour toch wel een beetje maar mijn vrienden kijken momenteel dus ook de OS?
(Gaat over tt)quote:Verander het gewoon ff, Churandy verdient het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |