abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:36:57 #201
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115157248
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind mijzelf er wel een stuk beter in dan jullie maar ik ben er wel weer klaar mee.
Vooral als we samen zijn toch :{.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115157264
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Vanmiddag heeft net een Nederlandse zeiler brons verspeeld toen hij alles op alles zette voor goud :)
Wat een jankerd is dat zeg. Wel jammer dat het brons uiteindelijk naar een Fransman ging.
pi_115157274
Niemand hapt ;(
pi_115157288
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand hapt ;(
Mijn grap was beter.
Noot noot.
pi_115157304
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Vooral als we samen zijn toch :{.
Tenzij jij mij uitlegt waar en hoe ik mijn OV studentenkaart aanvraag
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:38:13 #206
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115157317
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wat een jankerd is dat zeg. Wel jammer dat het brons uiteindelijk naar een Fransman ging.
Die had toevallig even tijd om te zeilen tussen het staken door. :r
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115157324
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Mijn grap was beter.
oké :{
pi_115157348
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Die had toevallig even tijd om te zeilen tussen het staken door. :r
:D Ik mis de Tour toch wel een beetje maar mijn vrienden kijken momenteel dus ook de OS?
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:39:01 #209
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115157355
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Tenzij jij mij uitlegt waar en hoe ik mijn OV studentenkaart aanvraag
je bent niet bij mij gaan studeren, dus nee.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115157376
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

:D Ik mis de Tour toch wel een beetje maar mijn vrienden kijken momenteel dus ook de OS?
Jojoortje zorgt voor veel relletjes in de OS-topics _O_
pi_115157381
dries_mertens14 twitterde op zondag 05-08-2012 om 21:37:39 Het zijn maar kut JODEN kut JODEN!! #HAHA reageer retweet
pi_115157389
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

oké :{
Je kan het beter bij topics openen houden!
pi_115157403
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Smoofie het volgende:

[..]

je bent niet bij mij gaan studeren, dus nee.
Dan had je mij maar een kamer op je boot moeten aanbieden.
pi_115157428
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Doublepain het volgende:
dries_mertens14 twitterde op zondag 05-08-2012 om 21:37:39 Het zijn maar kut JODEN kut JODEN!! #HAHA reageer retweet
Hij verpest echt alles. :')
Mertens. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115157436
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Tenzij jij mij uitlegt waar en hoe ik mijn OV studentenkaart aanvraag
Je krijgt bij aanvraag van je studiefinanciering een brief daarover thuis gestuurd. Moet je even wat invullen + een pasfoto erop plakken en terug sturen. Dan sturen hun je weer een kaart terug en moet je alleen nog even je abonnement erop laden.
pi_115157437
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Doublepain het volgende:
dries_mertens14 twitterde op zondag 05-08-2012 om 21:37:39 Het zijn maar kut JODEN kut JODEN!! #HAHA reageer retweet
Mooie tweetedit.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:40:36 #217
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115157452
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dan had je mij maar een kamer op je boot moeten aanbieden.
Er is ruimte voor je.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115157458
Stylo, ik ga zo een mooie post neerzetten en doen alsof ik serieus moeite nam om het topic te openen ;(
pi_115157460
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mooie tweetedit.
Net verwijderd
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:40:54 #220
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115157468
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

:D Ik mis de Tour toch wel een beetje maar mijn vrienden kijken momenteel dus ook de OS?
Precies dezelfde figuren, toen kon je niet zeggen dat Rabo faalde, nu kan je niet zeggen dat Nederland faalt. _O-
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115157523
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Je krijgt bij aanvraag van je studiefinanciering een brief daarover thuis gestuurd. Moet je even wat invullen + een pasfoto erop plakken en terug sturen. Dan sturen hun je weer een kaart terug en moet je alleen nog even je abonnement erop laden.
Hmm zijn ze dan lekker snel mee ik heb mijn studiefinanciering al tijden aangevraagd. Naja het zal wel en bedankt.
pi_115157539
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:40 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Precies dezelfde figuren, toen kon je niet zeggen dat Rabo faalde, nu kan je niet zeggen dat Nederland faalt. _O-
Vooral voor die sportkennertjes teh-art en sisura ofz komt het hard aan
pi_115157550
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

:D Ik mis de Tour toch wel een beetje maar mijn vrienden kijken momenteel dus ook de OS?
Allemaal ja. Zodra je het woord falen in de mond neemt bij Nederlanders worden ze kwaad.
pi_115157579
quote:
Verander het gewoon ff, Churandy verdient het.
(Gaat over tt)

Paupers daar.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115157739
quote:
nu al nerveus voor de volgende 2 halve finales :X
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')