Hoe moeten wij weten of je die gemist hebt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef reddevil1408 het volgende:
Kun je eerdere uitzendingen terug kijken? Heb die van gisteren met Marc Lammers gemist?
Hansquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:58 schreef megamandy het volgende:
Krijgen we nu Hans van Zetten te horen?
Boogschieten was ook plop plop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef Karina het volgende:
Zo ziet Mart trampolinespringen: boing boing
Trouwens, zei ie nou net Here i cum?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef PirE het volgende:
Op en neer, Op en neer dat doet Mart ook met Ria
Zeker, Chinezen die het verpestenquote:
Inderdaad zeg, sjongejongequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef marcodej het volgende:
Rechtenvrij ambient muziekje. Het mag niet teveel kosten menschen.
Ja. Ik denk dat Van der Ven blij is dat die niet gekomen is.quote:
Wij zijn nog meer verdorven dan grote Mart himself.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het wordt de laatste dagen leuker om dit topic te volgen tijdens de uitzending dan de uitzending zelf
Ik lees ook met veel plezier meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het wordt de laatste dagen leuker om dit topic te volgen tijdens de uitzending dan de uitzending zelf
Ligt op puntje van mn tongquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Maver24 het volgende:
Wel dikke muziek !!. Moet dit nummer hebben. Iemand een idee??
And i like itquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wij zijn nog meer verdorven dan grote Mart himself.
Maar Mart is niet in vorm, want hij weet niet wie hij nou echt moet pakken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
O jee, Smeets wil weer iemand aan het janken hebben
Je hebt er iig een donorcodicil aan overgehouden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Karina het volgende:
Je weet dat je niet de finale mag springen, 4 jaar voor niksDaar ga je dan met je rugzakje.
Mart heeft meer kwaliteiten, dat weten wij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Redefine het volgende:
Ze wil commentaar erbij geven, maar Mart zit er doorheen: dit is 1, 2 en 3.
Boeit toch ook niks als je geen medaille haalt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe kun je nou niet weten hoeveelste je bent geworden?
Die kan bij mature.comquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Sheepcidus het volgende:
Mart stuurt haar straks zo door naar verona
Als je je niet plaatst voor de finale, maakt het toch niet uit waar je uiteindelijk in het klassement eindigt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe kun je nou niet weten hoeveelste je bent geworden?
Dacht ik ook!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Mestras het volgende:
Ik dacht dat Mart eventjes ging uitleggen waarom het fout ging.
op-en-neer.nlquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Sheepcidus het volgende:
op-en-neer-here-I-cum.nlquote:
Connie zit vol bewondering naar het verlangen van Mart te luisterenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:02 schreef DeeBee het volgende:
Waarom zit die zwemster er trouwens, 2 woorden gezegd tot nu toe...
quote:
Je leven gaat op en neer en word zo nu en dan omgedraaid.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef iGiorni het volgende:
40 uur in de week op een trampolinespringen zou ook vrij bizar zijn..
Maar dan ook echt zo van, en Mart wat heb jij gepresteerd? Je was reserve bij de Spelen? Dus eigenlijk was je niet goed genoeg? Oh je was geblesseerd? Deed dat pijn? Dus al die jaren voor niets. Mag ik vragen hoe oud je bent? Je hebt niet goed afgetraind he.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]Oh zo leuk zou dat zijn, als iemand die tegenvraag zou stellen.
Celine, u weet wel dat meidske van turner, trainde 32u in de week.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef iGiorni het volgende:
40 uur in de week op een trampolinespringen zou ook vrij bizar zijn..
Eerst nog zelf even afwerkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Sheepcidus het volgende:
Gelukkig is ze 17.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Celine, u weet wel dat meidske van turner, trainde 32u in de week.
voor een 16e jarige is dat kinderarbeid.
Ik zou genietenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan ook echt zo van, en Mart wat heb jij gepresteerd? Je was reserve bij de Spelen? Dus eigenlijk was je niet goed genoeg? Oh je was geblesseerd? Deed dat pijn? Dus al die jaren voor niets. Mag ik vragen hoe oud je bent? Je hebt niet goed afgetraind he.
Ik denk dat Mart dan heel klein wordt.
Hehe ben nog bezig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
En, heb je er al over nagedacht?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:05 schreef debeterebob het volgende:
DUS HELEMAAL IN JE ZELF KEREN (Mart denkt dat ze een fokker is)
Dat is vroeg voor Mart.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:05 schreef Ambrosius het volgende:
Vroeg in de ochtend, 12.40 local time.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:05 schreef debeterebob het volgende:
DUS HELEMAAL IN JE ZELF KEREN (Mart denkt dat ze een fokker is)
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:06 schreef Redefine het volgende:
Ik eis eigenlijk dat bij de laatste uitzending Mart zegt: Usain wherez are zjou? Hij komt binnenlopen en zegt Here I am.
Hij blijft tenminste 'true to the game'.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:05 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Bolhuis lult als een dronken hockeybal
Die liep niet naast Bolt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
En Churandy Martina, Smeets? Churandy Martina? Ja, want die liep naast Bolt... en is NL-er. Maar die blijft altijd lachen, dus die krijgt Smeets nooit aan het janken, dus die wordt genegeerd door Smeets
En het is een neger met nederlands paspoort.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
En Churandy Martina, Smeets? Churandy Martina? Ja, want die liep naast Bolt... en is NL-er. Maar die blijft altijd lachen, dus die krijgt Smeets nooit aan het janken, dus die wordt genegeerd door Smeets
Liep naast Powell.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maaart, ik pak je in die bochtjequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ben nie bang voor die Martie, die Martie is bang voor mijquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:04 schreef Compliment het volgende:
Wat doet die Herma met dat pottenhaar? Met welk onderdeel doet zij mee?
In een column mag je alles beweren... het gaat om de essentiequote:
Moet wel, want niemand weet waar Londen is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:07 schreef reddevil1408 het volgende:
Krijgen we nu ook nog VVV Tips tijdens de grote Mart show?
10 meter verpoepen.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben nie bang voor die Martie, die Martie is bang voor mij
of wat een vliegtuig isquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet wel, want niemand weet waar Londen is.
Mart weet nieet meer dan dat hollanders normaalgesproken in frankrijk zitten tijdens de vakantie.quote:
Mwah, die vent zal het wel weten toch.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef Redefine het volgende:
In het noorden van Londen, het zal wel in het zuiden liggen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef Cee het volgende:
Mart doet een tevredenheidsonderzoek. Ik kom niet meer bij.
Misschien ligt het aan het feit dat ik moe ben en te lang tv heb zitten kijken, maar ik heb tranen van 't lachen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef Redefine het volgende:
In het noorden van Londen, het zal wel in het zuiden liggen.
Mart maakt een veroveringsplan natuurlijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef Karina het volgende:
Mart wil weer precies weten wat ze allemaal doen de hele dag.
Mart is op zoek naar nieuw werk. Hij probeert doping controleur uit (whereabouts: hoe laat at je etc.) en nu is hij enqeteur.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef Cee het volgende:
Mart doet een tevredenheidsonderzoek. Ik kom niet meer bij.
Minimaal zelfs.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef Karelnoord het volgende:
12 punten uit 3 wedstrijden.
Toch knap. Ik heb altijd gedacht dat daar maximaal 4 wedstrijden voor nodig waren.
Slap lullen met een jeneverneus op kosten van de belastingbetaler en er nog voor betaald krijgen ook. Ik zou wel met die hockeylullo willen ruilen.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef matthijst het volgende:
"Of is het kielekiele"
Nee vetkop, ze zijn als eerste gekwalificeerd, zit er weer een vetkwab voor je oortje?
Dan kan hij bij het eerste het beste dopinggerucht zeggen dat het niet waar is, omdat hij gevraagd heeft waar ze waren en wat ze deden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef Karina het volgende:
Mart wil weer precies weten wat ze allemaal doen de hele dag.
Dat cynisme in die opmerkingquote:
Wie niet he. Ben wel benieuwd naar zijn cv.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Slap lullen met een jeneverneus op kosten van de belastingbetaler en er nog voor betaald krijgen ook. Ik zou wel met die hockeylullo willen ruilen.
Moet je zelf maar googlen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahaha.
Het hele idee al... wat zijn de regels van dit onderdeel
wordt zeker een nieuwe progje bij Omroep Maxquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart is op zoek naar nieuw werk. Hij probeert doping controleur uit (whereabouts: hoe laat at je etc.) en nu is hij enqeteur.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef Compliment het volgende:
Mart aan manon: "mag ik jou na de uitzending geven?"
Manon:![]()
Mart: "ja ik mag jou geven"
Het waren de woorden van dé Mart. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef DeeBee het volgende:
'Een bijstands-partner.'
Nou, zo slecht zullen ze niet betalen aan Flier toch...
hHahahahahquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef Compliment het volgende:
NOS Troll Zomerquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Mart is uitgeroepen tot Troll van de dag
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef Compliment het volgende:
geven = nemenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef Compliment het volgende:
Ja, voordat zijn benen werden geamputeerd.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef reddevil1408 het volgende:
Mart heeft last van het omgekeerde: hij heeft wel nog de coordinatie maar weet niet wat ie doet.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef reddevil1408 het volgende:
Mart heeft last van het omgekeerde: hij heeft wel nog de coordinatie maar weet niet wat ie doet.
Het is de Chris Zegers van de babyboomers. Een beetje ginnegappend en grinnekend naar de verste uithoeken, nikszeggende lulverhalen ophangen en er ook nog voor cashen. Mooi man.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie niet he. Ben wel benieuwd naar zijn cv.
Go Kromo!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen dus Kromo en Marleen. Nu al top
Hou op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef reddevil1408 het volgende:
Ja maar het zag er echt naar uitquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was dus niks aan de hand, alleen spierverkramping.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef matthijst het volgende:
"Ik wens dat jij straks lekker met je zweterige lijf op me klimt Martje"
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
3x bingo maar, voor Damart een matige oogst.
Je hebt pas bingo bij een horizontale of verticale rij of heel de kaart.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
3x bingo maar, voor Damart een matige oogst.
Hij was ook nog tandarts toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is de Chris Zegers van de babyboomers. Een beetje ginnegappend en grinnekend naar de verste uithoeken, nikszeggende lulverhalen ophangen en er ook nog voor cashen. Mooi man.
in 1984 stond, wat vrouwen betreft, professioneel atletiek bedrijven nog gelijk aan wat je nu clubkampioensschappen noemt(tenzij je in het oostblok woonde).quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:12 schreef megamandy het volgende:
Moet je denken is ook nog een professionele atleteEn dan zijn er allemaal mensen die dit voor de lol lopen.
Aah, je dat heb ik dan ook niet echt bewust meegemaakt die tijdquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in 1984 stond, wat vrouwen betreft, professioneel atletiek bedrijven nog gelijk aan wat je nu clubkampioensschappen noemt(tenzij je in het oostblok woonde).
Klopt, maar dat moment was wel schijtlollig.quote:
Het probleem is dat hij 1,9 miljoen kijkers heeft.....quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef Karelnoord het volgende:
Zou er nou echt niemand zijn die tegen ONZE Mart zegt dat dit echt niet kan?
Heeft geen zin, Mart luistert toch niet. En als die dat wel doet zet hij er een streep onder.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef Karelnoord het volgende:
Zou er nou echt niemand zijn die tegen ONZE Mart zegt dat dit echt niet kan?
Ja vooral om het topicquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb in ieder geval weer gelachen, tot morgen
Dat heb ik gemistquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar dat moment was wel schijtlollig.
Bij Steenwijk? Sommige mensenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:15 schreef Leatherface het volgende:
Steenwijkerwold. Waar de fuck ligt dat dan?
We moeten toch wat hè. Van de NOS zelf gaan we dat niet doenquote:
Droom lekkerquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb in ieder geval weer gelachen, tot morgen
Zij geven wel de voorzetjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
We moeten toch wat hè. Van de NOS zelf gaan we dat niet doen
Ja.quote:
Dat is vast nog slechterquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef reddevil1408 het volgende:
En nu wachten tot Koefnoen er een parodie op maakt....
Iemand die niet snel genoeg was voor de marathonquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef Sheepcidus het volgende:
wie heeft dat snelwandelen ooit bedacht
Oh en jij tot morgenmiddag natuurlijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wij tikken ze binnen. Lelijk, met een hakje, een krullend schot, een hard schot.
Mwah, die zullen wel weer niet verder komen dan Mag ik dit zeggen? Ja dat mag ik zeggen. En dan massaal denken dat je een goede Mart impressie doet. Dijkshoorn herhaald die woorden tachtig keer en dan is het hilarisch.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef reddevil1408 het volgende:
En nu wachten tot Koefnoen er een parodie op maakt....
serieus?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand die niet snel genoeg was voor de marathon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |