Hoe moeten wij weten of je die gemist hebt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef reddevil1408 het volgende:
Kun je eerdere uitzendingen terug kijken? Heb die van gisteren met Marc Lammers gemist?
Hansquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:58 schreef megamandy het volgende:
Krijgen we nu Hans van Zetten te horen?
Boogschieten was ook plop plop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef Karina het volgende:
Zo ziet Mart trampolinespringen: boing boing
Trouwens, zei ie nou net Here i cum?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef PirE het volgende:
Op en neer, Op en neer dat doet Mart ook met Ria
Zeker, Chinezen die het verpestenquote:
Inderdaad zeg, sjongejongequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef marcodej het volgende:
Rechtenvrij ambient muziekje. Het mag niet teveel kosten menschen.
Ja. Ik denk dat Van der Ven blij is dat die niet gekomen is.quote:
Wij zijn nog meer verdorven dan grote Mart himself.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het wordt de laatste dagen leuker om dit topic te volgen tijdens de uitzending dan de uitzending zelf
Ik lees ook met veel plezier meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het wordt de laatste dagen leuker om dit topic te volgen tijdens de uitzending dan de uitzending zelf
Ligt op puntje van mn tongquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Maver24 het volgende:
Wel dikke muziek !!. Moet dit nummer hebben. Iemand een idee??
And i like itquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wij zijn nog meer verdorven dan grote Mart himself.
Maar Mart is niet in vorm, want hij weet niet wie hij nou echt moet pakken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
O jee, Smeets wil weer iemand aan het janken hebben
Je hebt er iig een donorcodicil aan overgehouden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Karina het volgende:
Je weet dat je niet de finale mag springen, 4 jaar voor niksDaar ga je dan met je rugzakje.
Mart heeft meer kwaliteiten, dat weten wij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Redefine het volgende:
Ze wil commentaar erbij geven, maar Mart zit er doorheen: dit is 1, 2 en 3.
Boeit toch ook niks als je geen medaille haalt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe kun je nou niet weten hoeveelste je bent geworden?
Die kan bij mature.comquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Sheepcidus het volgende:
Mart stuurt haar straks zo door naar verona
Als je je niet plaatst voor de finale, maakt het toch niet uit waar je uiteindelijk in het klassement eindigt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe kun je nou niet weten hoeveelste je bent geworden?
Dacht ik ook!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Mestras het volgende:
Ik dacht dat Mart eventjes ging uitleggen waarom het fout ging.
op-en-neer.nlquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Sheepcidus het volgende:
op-en-neer-here-I-cum.nlquote:
Connie zit vol bewondering naar het verlangen van Mart te luisterenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:02 schreef DeeBee het volgende:
Waarom zit die zwemster er trouwens, 2 woorden gezegd tot nu toe...
quote:
Je leven gaat op en neer en word zo nu en dan omgedraaid.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef iGiorni het volgende:
40 uur in de week op een trampolinespringen zou ook vrij bizar zijn..
Maar dan ook echt zo van, en Mart wat heb jij gepresteerd? Je was reserve bij de Spelen? Dus eigenlijk was je niet goed genoeg? Oh je was geblesseerd? Deed dat pijn? Dus al die jaren voor niets. Mag ik vragen hoe oud je bent? Je hebt niet goed afgetraind he.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]Oh zo leuk zou dat zijn, als iemand die tegenvraag zou stellen.
Celine, u weet wel dat meidske van turner, trainde 32u in de week.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef iGiorni het volgende:
40 uur in de week op een trampolinespringen zou ook vrij bizar zijn..
Eerst nog zelf even afwerkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Sheepcidus het volgende:
Gelukkig is ze 17.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Celine, u weet wel dat meidske van turner, trainde 32u in de week.
voor een 16e jarige is dat kinderarbeid.
Ik zou genietenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan ook echt zo van, en Mart wat heb jij gepresteerd? Je was reserve bij de Spelen? Dus eigenlijk was je niet goed genoeg? Oh je was geblesseerd? Deed dat pijn? Dus al die jaren voor niets. Mag ik vragen hoe oud je bent? Je hebt niet goed afgetraind he.
Ik denk dat Mart dan heel klein wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |