Haha, hoogtepunttroffee's, uhuhhquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Totdat ze uit je rug steken, dan ben je er trots op..
Kwam je bijna klaar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die was zo snel dat ik bijna een nagel brak
Dat je bed er naderhand zo uitziet, maar dan groter enzo..quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je bed er naderhand zo uitziet, maar dan groter enzo..
[ afbeelding ]
Nee, ik moest gewoon heel snel typen, en toen zat mn nagel in de wegquote:
Dat snapte ik jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik moest gewoon heel snel typen, en toen zat mn nagel in de weg
Het zal het waard zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef STING het volgende:
[..]!
Niet the second coming, maar The Last Coming
Daarom Realforce 103U(B) kopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik moest gewoon heel snel typen, en toen zat mn nagel in de weg
Maar wees niet bang, ze zitten er allemaal nog aanquote:
wattus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom Realforce 103U(B) kopen.
ZO! Was je lek?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je bed er naderhand zo uitziet, maar dan groter enzo..
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar wees niet bang, ze zitten er allemaal nog aan
Nee, slagaderlijke bloeding, mn nagel kwam te diep in zn strot.quote:
Een toetsenbord. Wow.quote:
Ow, dan is het goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, slagaderlijke bloeding, mn nagel kwam te diep in zn strot.
quote:
Je wilt het wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Voor haar misschien, niet voor de man gok ik
Ach, die 3 jaar achter je computertje, lurkend op fok... waar je ineens achter je pc doodgaat omdat je een hartaanval krijgt en je huisdieren je opvreten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:11 schreef STING het volgende:
[..]
You know you want it?
Ik weet het niet hoor, ik heb op zich nog m'n hele leven voor me
Eentje met speciaal gebogen toetsen waardoor je met lange nagels veel makkelijker kunt typen dan op conventionele toetsenborden.quote:
maar ik ga geen extra toetsenbord aan mn laptop hangen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eentje met speciaal gebogen toetsen waardoor je met lange nagels veel makkelijker kunt typen dan op conventionele toetsenborden.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, die 3 jaar achter je computertje, lurkend op fok... waar je ineens achter je pc doodgaat omdat je een hartaanval krijgt en je huisdieren je opvreten?
dat idee ja..quote:
Nog speciale kleding aangedaan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef STING het volgende:
Vandaag naar Castlefest geweest. Was erg tof
Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat idee ja..Ik wist niet dat je al een kale knikker had?
Aw ja. Laptoptoetsen zijn ook heel kut voor nagels. Eigenlijk zijn ze sowieso kut. Je hebt dan van die toetsenbordjes met schaartoetsjes, meestal echt totale rommel, enorm licht, ik heb de neiging die echt helemaal kapot te timmeren maar dan bedenk ik me altijd dat de psycholoog zegt dat ik eerst tot 10 moet tellen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik ga geen extra toetsenbord aan mn laptop hangen.
Niet zo.. niet zo.. Je mag wel een keer in mn kelder kijken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook nietJe weet maar nooit hoe je lichamelijk ontbinding verloopt
nja, hij doet het na al die jaren nog steeds.. dus ik ben er redelijk tevreden meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aw ja. Laptoptoetsen zijn ook heel kut voor nagels. Eigenlijk zijn ze sowieso kut. Je hebt dan van die toetsenbordjes met schaartoetsjes, meestal echt totale rommel, enorm licht, ik heb de neiging die echt helemaal kapot te timmeren maar dan bedenk ik me altijd dat de psycholoog zegt dat ik eerst tot 10 moet tellen.
Renniesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er achter (althans nu weet ik het zeker) dat ik door het eten van ei brandend maagzuur krijg.
Je schrok vorige week anders best wel van je lappert en vooral het beeld wat opeens behoorlijk psychedelic wasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, hij doet het na al die jaren nog steeds.. dus ik ben er redelijk tevreden mee
En mij vervolgens daarin opsluiten zeker, ik heb je door dametjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet zo.. niet zo.. Je mag wel een keer in mn kelder kijken?
Rennies helpen nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Rennies
Pittig voedsel geeft mij ook maagzuur tegenwoordig, maar ik ga het er niet voor laten staan
Dat heeft ie sindsdien nog 3 keer gedaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je schrok vorige week anders best wel van je lappert en vooral het beeld wat opeens behoorlijk psychedelic was
Nieuwe kopenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heeft ie sindsdien nog 3 keer gedaan
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:21 schreef STING het volgende:
[..]
En mij vervolgens daarin opsluiten zeker, ik heb je door dametje
Euj kotserd!!quote:
Geld. The Biggest Problem in the world.quote:
Ik vreet net zolang rennies door tot die rennies werkenquote:
Is goed, geef me de sleutel maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Fuck. Plan B...
Wil je dan wel de wijn even uit de kelder halen?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, ik heb vandaag mijn 15.000ste post gemaakt zonder het te merken.
De deur is openquote:
15.000? Newbiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, ik heb vandaag mijn 15.000ste post gemaakt zonder het te merken.
Ja, nu moet ik 5000 posts wachten om iets leuks te posten.quote:
Verschrikkelijk! Dat je dit leed jezelf hebt kunnen aandoen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik 5000 posts wachten om iets leuks te posten.
Binnen 1 jaar? Vind het best goed.quote:
Hater.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! Dat je dit leed jezelf hebt kunnen aandoen.
het zal je kind maar wezen
Pauperslijterij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Binnen 1 jaar? Vind het best goed.
[..]
Hater.
Ik kon je vodka niet vinden bij de slijterij.
Zucht!!quote:
Nee, die zitten allemaal in hun eigen put, die klimmen er niet zomaar uit terwijl hun voetjes vastzitten aan de grond.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
Dan doe ik hem wel gelijk op slot, straks ontsnapt er nog een van je sexslaafjes
NL is te duur!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:36 schreef Watertornado het volgende:
Vervelend om te weten dat in rusland de 500 mL versie ongeveer 180 roebel kost (iets onder 5 euro) trouwens.
Hmm, dan heb je vrij weinig aan ze als sexslaafjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die zitten allemaal in hun eigen put, die klimmen er niet zomaar uit terwijl hun voetjes vastzitten aan de grond.
Hebben ze die voetjes nodig om te seksen dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm, dan heb je vrij weinig aan ze als sexslaafjes
Tuurlijk niet.. Ik heb de sleutels. Ik kan hun kettingen zo lang en kort maken als ik wil.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm, dan heb je vrij weinig aan ze als sexslaafjes
Wat is er aan het handje lieverd?quote:
Kom mij maar voederen dan, ik heb hongerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje lieverd?![]()
Alleen de maagzuur? In dat geval wil je mij niet in de buurt hebben, ik ben een feeder.
Ohja, Thee heb ik! Dekentjes heb ik ook! En ik heb custardcakejes gekocht!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag er hier wel op de bank bij komen zitten.
Onder een dekentje en met een kop thee
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom mij maar voederen dan, ik heb honger
Ik lig nu in bed, met een kop thee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag er hier wel op de bank bij komen zitten.
Onder een dekentje en met een kop thee
Ik heb toch geen eten in huis!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje lieverd?![]()
Alleen de maagzuur? In dat geval wil je mij niet in de buurt hebben, ik ben een feeder.
Geen haat, geen mening over kersen eigenlijk. Heb ze nog nooit gegetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef Watertornado het volgende:
Huppel ik vind jou een typje om kersen te haten, klopt dit?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom mij maar voederen dan, ik heb honger
Het is zelfs zo erg, dat ik gisteren in het huis van de vriend van die vriendin waar ik langs ging, haar de hele avond eten en drinken heb gegevenquote:
How??quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen haat, geen mening over kersen eigenlijk. Heb ze nog nooit gegeten
En dit is nuttige info omdat... ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Het is zelfs zo erg, dat ik gisteren in het huis van de vriend van die vriendin waar ik langs ging, haar de hele avond eten en drinken heb gegeven
Heb jij geen 1400 kilo aubergines ingekocht, voor het geval dat de aubergineprijs enorm gaat dalen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed, met een kop thee.
[..]
Ik heb toch geen eten in huis!
En ik moest de hele tijd zelf lopen vorige weekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Het is zelfs zo erg, dat ik gisteren in het huis van de vriend van die vriendin waar ik langs ging, haar de hele avond eten en drinken heb gegeven
Ik maak overal eten vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed, met een kop thee.
[..]
Ik heb toch geen eten in huis!
Door gewoon geen kersen in mn mond te stoppen!quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
Royco je hebt toch wel wel minifrikandelletjes enzo, en hete sneetjes.
Ja. Jij hebt je plaats in de keuken verdiendquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik moest de hele tijd zelf lopen vorige week
Van mijn hont blijf je afquote:
Het beperkt ze wel in het aantal standjes en handelingen jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze die voetjes nodig om te seksen dan?
Ik heb die foto nogquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Jij hebt je plaats in de keuken verdiend
ik mag ook niksquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je maar van mijn ledematen af blijft!
Als je me tussendoor ok nog fristi of vruchtensap voert word ik wel blij.quote:
Ah, je hebt er duidelijk over nagedachtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Ik heb de sleutels. Ik kan hun kettingen zo lang en kort maken als ik wil.
Nee joh!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
Het beperkt ze wel in het aantal standjes en handelingen ja
Maar een lekker gebraden hondepootje met honingmosterdsaus geblust met een goede cognac..quote:
quote:
Dus toch wat tegen kersen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door gewoon geen kersen in mn mond te stoppen!
Ik heb geen cognac in huisquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar een lekker gebraden hondepootje met honingmosterdsaus geblust met een goede cognac..
Uiteraard. Maar, de kettingen zijn nooit lang genoeg om de gordijnen of de deur te raken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, je hebt er duidelijk over nagedacht
Spiritus.. zal ook wel werken.quote:
Nee hoorquote:
Moehahaquote:
uhuh.. Dat je zo mooi braaf in de keuken zitquote:
Deze dan voor jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Gewoon nooit de behoefte gehad om ze te proeven.
[..]
Moehaha
Zo'n "know your place woman" fotoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhuh.. Dat je zo mooi braaf in de keuken zit
ik hou van kersenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Gewoon nooit de behoefte gehad om ze te proeven.
[..]
Moehaha
Ik wil niet klikkenquote:
And she knew her placequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n "know your place woman" foto
En natuurlijk niet te vergeten zo'n kersenpittenzak in de winter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van kersen
Kersen Looza, Kersen SPA en fruit, kersensnoepjes, kersencaprison, kersenjurkjes enzo
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n "know your place woman" foto
Maar ik kijk Graham Norton!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen popthatzit deze keer hoor.
Heb 2 hittepitkussentjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En natuurlijk niet te vergeten zo'n kersenpittenzak in de winter.
Maar was hij te nassen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef PeuRac het volgende:
Mijn date maakte een sandwich voor me
She Knows her place
Heeft ze een leuk zusje over?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef PeuRac het volgende:
She Knows her place
Ik knip het pak wel los.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, je mag de yoghurt eruit schudden.
Was zéér goed te nassenquote:
Rochelsandwich.. Love to make them..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef PeuRac het volgende:
She Knows her place
Geen idee, die ken ik niet, geloof ook dat ze een beetje bezet is. Broertje is nog wel vrijgezel.quote:
Die wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb 2 hittepitkussentjes
En deze wil ik![]()
[ link | afbeelding ]
Mwah, er zijn altijd nog meer yoghurtfabrikantjesquote:
Als ie ook broodjes maakt ga ik ervoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, die ken ik niet, geloof ook dat ze een beetje bezet is. Broertje is nog wel vrijgezel.
Nah,ik pas voor oosterse typjes.quote:
Tjah, ik heb een bijzondere smaakquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mwah, er zijn altijd nog meer yoghurtfabrikantjes
vast niet, die woont nog bij mama.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ie ook broodjes maakt ga ik ervoor.
Ow, ik pas.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vast niet, die woont nog bij mama.
Dank je, ik denk dat er niemand geinteresseerd is in Slakkenslijm-yoghurtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, ik heb een bijzondere smaak
Als jij het nou koopt, en er blijkt geen dame in te zitten, krijg ik het badpak dan?quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als jij het nou koopt, en er blijkt geen dame in te zitten, krijg ik het badpak dan?
Het zal me pijn doen als hij me ook goed staat, maar vooruit, beloofd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als jij het nou koopt, en er blijkt geen dame in te zitten, krijg ik het badpak dan?
perker wat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Maar dit ziet er niet heel erg als een perker uit?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het zal me pijn doen als hij me ook goed staat, maar vooruit, beloofd!
Ow je weet maar nooit...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dank je, ik denk dat er niemand geinteresseerd is in Slakkenslijm-yoghurt
Voor mijn gevoel wel een beetje, meer dan naar mijn zin is in elk geval.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Maar dit ziet er niet heel erg als een perker uit?
Zo moet je dat doen.quote:
oke, ik ben blijkbaar net onder een steen uitgekropen, maar wtf is een perker?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, perker. Vind het wel een elegant woord.
Ik vind zo'n knikwenkbrauwtje wel mooi (als dat je voornaamste struikelblok is).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel een beetje, meer dan naar mijn zin is in elk geval.
Skillz!!quote:
Iemand uit het midden-oosten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, ik ben blijkbaar net onder een steen uitgekropen, maar wtf is een perker?
Volgens mij is t een indoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand uit het midden-oosten.
echt he?quote:
Ja die past me niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)-kersjes-zwart-retro
En doe maar de XL
Maar anders passen mn tetten er niet inquote:
Die kan ik er wel vanaf knippen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar anders passen mn tetten er niet in
Nee, die blijven waar ze zitten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die kan ik er wel vanaf knippen.
Hm ik had al hele ideeen gekregen, 2 tetjes op sterk water hierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die blijven waar ze zitten.Hooguit wat hoger over een paar jaar.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar anders passen mn tetten er niet in
Nee, dat is de 2XL denk ikquote:
Zak er over Peuquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:05 schreef PeuRac het volgende:
lijntje is zeker mooi, maar d'r gezicht is niet mijn ding.
Vlag!!quote:
Zeker ook een leuk outfitje!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef Watertornado het volgende:
Toch, PeuRac, dit is toch een mooi lijntje?
[ afbeelding ]
Dag hupsje.. succes ermeequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik ga verder met huilen in foetushouding!
Fijne avond schatjes
Vooral haar linkeroog staat je niet aan hè?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:05 schreef PeuRac het volgende:
lijntje is zeker mooi, maar d'r gezicht is niet mijn ding.
Daar ging het me om. Geweldig badpak toch?quote:
Het vaderland kan me gestolen wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vlag!!
En gaan voor het vaderland!
Hups, dat mag niet, verdulleme, jij moet gewoon als een dartel hertje rondhuppelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik ga verder met huilen in foetushouding!
Fijne avond schatjes
Mjah dat wordt hem ff niet!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hups, dat mag niet, verdulleme, jij moet gewoon als een dartel hertje rondhuppelen.
meer het totaalplaatje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral haar linkeroog staat je niet aan hè?
Nee, dat is echt wel een indoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:08 schreef Watertornado het volgende:
Maar het zou wel eens een verwesterde thaise kunnen zijn.
Dan koop je die tochquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En deze wil ik ook
http://topvintage.nl/nl/v(...)rry-swing-dress-jurk
Ach vent, jij hebt gewoon geen smaak. Zelfs ik zou dr rakenquote:
Zhe money is keeping me againquote:
Als jij het zegt . . .quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat is echt wel een indo
Rijke vent zoekenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zhe money is keeping me again
Met een stok om haar aan de kant te krijgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach vent, jij hebt gewoon geen smaak. Zelfs ik zou dr raken
Dat is jouw mening. Ik denk dat ik goede smaak heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach vent, jij hebt gewoon geen smaak. Zelfs ik zou dr raken
Nee hoor, t is best een lekker wijf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een stok om haar aan de kant te krijgen
Maar waar??? Man/vrouw ratio in nijmegen is 1/1000.. onmogelijk dus als ik daar ook nog eens een rijke vandaan moet toverenquote:
*kwijlt*quote:
Ik zou haar ook wel kunnen raken maar ja, ik denk niet helder meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor, t is best een lekker wijf.![]()
Ik zou hooguit dr badpak jatten.
Ben daar toch een aantal keren geweest maar dit was niet mijn indruk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar waar??? Man/vrouw ratio in nijmegen is 1/1000.. onmogelijk dus als ik daar ook nog eens een rijke vandaan moet toveren
En toch is het ongeveer zo. misschien overdrijf ik er 2 of 3, maar daar ben ik vrouw voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben daar toch een aantal keren geweest maar dit was niet mijn indruk.
Op de uni lopen genoeg balletjes rond met rijke ouders die te veel geld te besteden hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar waar??? Man/vrouw ratio in nijmegen is 1/1000.. onmogelijk dus als ik daar ook nog eens een rijke vandaan moet toveren
Je denkt niet helder meer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel kunnen raken maar ja, ik denk niet helder meer
Schat, hoe lang denk je dat ik het volhoud met een balletje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op de uni lopen genoeg balletjes rond met rijke ouders die te veel geld te besteden hebben.
ik heb er een aangemaaktquote:
Ja je moet je even inhouden tot dat hij je heeft overladen met jurkjes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schat, hoe lang denk je dat ik het volhoud met een balletje?![]()
Je hebt me nu in het echt meegemaakt
zeker lang geleden maar ik was het forum weer ff zat... maar nu moet ik weer van mijn obsessie af... dus kom ik weer hier.... Fok! is altijd leuker dan een crush op een of andere artiestquote:
Ik kan me nog geen 2 minuten inhouden, ook dat moet je gemerkt hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je moet je even inhouden tot dat hij je heeft overladen met jurkjes.
Was het Justin Bieber?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zeker lang geleden maar ik was het forum weer ff zat... maar nu moet ik weer van mijn obsessie af... dus kom ik weer hier.... Fok! is altijd leuker dan een crush op een of andere artiest
"buren"??? welke buren en hoi WTquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
-Engel-![]()
De voormalige Singles reeks is bij de "buren" .
Arme jij. Ik ook al sinds donderdagochtendquote:
Je bent verliefd op Bieber?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zeker lang geleden maar ik was het forum weer ff zat... maar nu moet ik weer van mijn obsessie af... dus kom ik weer hier.... Fok! is altijd leuker dan een crush op een of andere artiest
Zo, dat is lang! Hoe hou je het vol meidquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Arme jij. Ik ook al sinds donderdagochtend
Ik probeer mn polsen door te branden met peuken, maar het duurt zo langquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo, dat is lang! Hoe hou je het vol meid
Nou donderdag was je best aardig hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan me nog geen 2 minuten inhouden, ook dat moet je gemerkt hebben
Trouwen? Why?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man... neem iemand die meer mijn leeftijd is en het over trouwen heeft... dan zit je goed
Haha ik mag geen tips geven ten straffe van een banquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik probeer mn polsen door te branden met peuken, maar het duurt zo lang
Donderdag zat ik dan ook voornamelijk naar Bane en Bale te kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou donderdag was je best aardig hoor.
Maar Huppel haalde al het slechte in je naar boven
Dan kun je nog wel seks hebben hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik mag geen tips geven ten straffe van een ban.
Ik dacht trouwens dat je vrijgezel was
Omdat dat belastingtechnische voordelen heeft nadat je geworpen hebt.quote:
Zie je wel dat ik mijn Batman pak aan had moeten trekken vrijdagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Donderdag zat ik dan ook voornamelijk naar Bane en Bale te kijken.
Moet je tegenwoordig een relatie hebben om te neuken dan? Verdammt..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
prima op het werk... nog steeds druk dus dat is mooiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze buren: [SC]
Hoe is het daar met jou op het werk?
Ware liefde.. iehl, bij het uitspreken kreeg ik al een vieze smaak in mn mondquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat hij de ware liefde heeft gevonden enzo
Bruno Mars?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man... neem iemand die meer mijn leeftijd is en het over trouwen heeft... dan zit je goed
quote:
Dat zeg ik toch niet ...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig een relatie hebben om te neuken dan? Verdammt..
Ohja. Jurk. Goede reden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil gewoon een mooi feest incl . jurk en iemand die beloofd for ever mine te zijn
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen wil ik in zo'n grote trouwjurk en zij moet in pak.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen wil ik in zo'n grote trouwjurk en zij moet in pak.
Oke. In dat geval wil ik best met je trouwen, als ik dan ook een paar jurkjes van topvintage krijgquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen wil ik in zo'n grote trouwjurk en zij moet in pak.
Nee, maar zo kwam het wel over freundquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, ik snap 'm al hoor. Zwart-wit denkers
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, ik snap 'm al hoor. Zwart-wit denkers
Is het glas bij jou altijd half-leeg?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar zo kwam het wel over freund
Niet altijd hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Sex single-af is wel lekkerder dan single-sex
Als het daarbij blijft valt dat nog mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke. In dat geval wil ik best met je trouwen, als ik dan ook een paar jurkjes van topvintage krijg
Onzin. Ik denk dat als ik nu een relatie zou hebben, ik slechtere seks zou hebben als dat ik nu hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Sex single-af is wel lekkerder dan single-sex
Ik pak zelden een glas.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is het glas bij jou altijd half-leeg?
En geen alcohol in huis verder?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef -Engel- het volgende:
bubbles.... na...ik heb alcoholvrije bubbels want die had ik gekocht als ik nog moest rijden maar nu hoef ik niet te rijden dus WHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHYYYYYYYYYY
En dat badpak ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het daarbij blijft valt dat nog mee.
Heb je geen backupalcohol zoals wodka?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef -Engel- het volgende:
bubbles.... na...ik heb alcoholvrije bubbels want die had ik gekocht als ik nog moest rijden maar nu hoef ik niet te rijden dus WHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHYYYYYYYYYY
En als je een relatie met je fuckbuddy aanknoopt? Word het dan ook slechter?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onzin. Ik denk dat als ik nu een relatie zou hebben, ik slechtere seks zou hebben als dat ik nu heb
Doe je mee met een beetje honingrum?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef -Engel- het volgende:
Ja, dat denk ik welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En als je een relatie met je fuckbuddy aanknoopt? Word het dan ook slechter?
gimmieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe je mee met een beetje honingrum?
Dat is niet goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is maar roséeeeeeeeeeeeeee en flugeltjes
*schenkt*quote:
Niet zo hebberigquote:
Waarom zou je dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef -Engel- het volgende:
Als ik het zou kunnen nam ik een fuckbuddy ... maar nee dat kan ik heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal niet... gelukkig bestaan er nog andere dingen ook yeah for me
De waterkoker staat in de keukenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je voor mij nog een kop thee pakken?
Ook die verdwijnen weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen?
Bang dat je toch gevoelens krijgt?
Dan denk ik dat ik 1. een slet ben 2. dat ik te lelijk ben voor een echte relatie 3. dat ik na zoveel keer andere dingen wensen. 4. soa's krijg.... ongeveer zo'n beetjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen?
Bang dat je toch gevoelens krijgt?
1 onzin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik 1. een slet ben 2. dat ik te lelijk ben voor een echte relatie 3. dat ik na zoveel keer andere dingen wensen. 4. soa's krijg.... ongeveer zo'n beetje
Oh jawel. Want echte pure liefde bestaat niet.quote:
Maar ik zit op de bank in de kamerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De waterkoker staat in de keuken
Dat is jouw meningquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh jawel. Want echte pure liefde bestaat niet.
Dus je vind dat ik een slet ben, die te lelijk is voor een relatie, die onder zit met soa's?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik 1. een slet ben 2. dat ik te lelijk ben voor een echte relatie 3. dat ik na zoveel keer andere dingen wensen. 4. soa's krijg.... ongeveer zo'n beetje
Keuken is dichter bij jou dan bij mij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik zit op de bank in de kamer
Dat is. Liefde is Lust of Gewoonte.quote:
Ja maar jij bent nog jongquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Keuken is dichter bij jou dan bij mij.
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:31 schreef kree het volgende:
hoi forum vriendjes.
gezellig hier ja/nee?
Nee ben ik niet met je eensquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is. Liefde is Lust of Gewoonte.
Met een slechte knie en last van mn rug en schouders.quote:
Zeurquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met een slechte knie en last van mn rug en schouders.
Probeer het maar eens zo te zien en je zult weten dat ik gelijk hebquote:
Oud wijf gewoon.quote:
Nee ik vind niet dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Probeer het maar eens zo te zien en je zult weten dat ik gelijk heb
Misschien ook wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik vind niet dat je gelijk hebt.
Je bent gewoon verbitterd
Nja, succes ermeequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds wel in ware liefde
Ik ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds wel in ware liefde
Nja, zelfs als ik verliefd ben weet ik dat dat slechts tijdelijk isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookhoewel dat ook makkelijk is als je verliefd bent.
Ja dat is het probeem he.quote:
Jup. En daarom ren ik altijd de andere kant uit als richting ''liefde''quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is het probeem he.
Meestal doet liefde alleen maar pijn.
Wat dat betreft ben ik denk ik ook wel verbitterd
Ja ik tegenwoordig eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup. En daarom ren ik altijd de andere kant uit als richting ''liefde''
ja ik snap je puntquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 onzin.
2 onzin
3 wensen hebben is nooit slecht natuurlijk.
4 Er bestaan van die dingen die ze condooms noemen
heb ik niet gezegd... ik vind dat ik dat over mijzelf dan vind... ik ben de zwartkijker hiero....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus je vind dat ik een slet ben, die te lelijk is voor een relatie, die onder zit met soa's?
gevoelens worden alleen maar neergehaald. Beter om ze gewoon niet te creërenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik tegenwoordig eigenlijk ook.
Al heb ik ook nooit meer zulke sterke gevoelens voor iemand gehad
En als je dat al niet over mij vind, waarom zou je dat dan wel over jezelf vinden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb ik niet gezegd... ik vind dat ik dat over mijzelf dan vind... ik ben de zwartkijker hiero....
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gevoelens worden alleen maar neergehaald. Beter om ze gewoon niet te creëren
Nee. Dat dan ook weer niet. Jij gelooft in liefde, ik in lust en gewoonte. Dat is een heul andere wereldquote:
Liefde.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Dat dan ook weer niet. Jij gelooft in liefde, ik in lust en gewoonte. Dat is een heul andere wereld
Maar op het vlak van geen gevoelens willen toelaten welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Dat dan ook weer niet. Jij gelooft in liefde, ik in lust en gewoonte. Dat is een heul andere wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |