Rijke vent zoekenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zhe money is keeping me again
Met een stok om haar aan de kant te krijgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach vent, jij hebt gewoon geen smaak. Zelfs ik zou dr raken
Dat is jouw mening. Ik denk dat ik goede smaak heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach vent, jij hebt gewoon geen smaak. Zelfs ik zou dr raken
Nee hoor, t is best een lekker wijf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een stok om haar aan de kant te krijgen
Maar waar??? Man/vrouw ratio in nijmegen is 1/1000.. onmogelijk dus als ik daar ook nog eens een rijke vandaan moet toverenquote:
*kwijlt*quote:
Ik zou haar ook wel kunnen raken maar ja, ik denk niet helder meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor, t is best een lekker wijf.![]()
Ik zou hooguit dr badpak jatten.
Ben daar toch een aantal keren geweest maar dit was niet mijn indruk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar waar??? Man/vrouw ratio in nijmegen is 1/1000.. onmogelijk dus als ik daar ook nog eens een rijke vandaan moet toveren
En toch is het ongeveer zo. misschien overdrijf ik er 2 of 3, maar daar ben ik vrouw voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben daar toch een aantal keren geweest maar dit was niet mijn indruk.
Op de uni lopen genoeg balletjes rond met rijke ouders die te veel geld te besteden hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar waar??? Man/vrouw ratio in nijmegen is 1/1000.. onmogelijk dus als ik daar ook nog eens een rijke vandaan moet toveren
Je denkt niet helder meer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel kunnen raken maar ja, ik denk niet helder meer
Schat, hoe lang denk je dat ik het volhoud met een balletje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op de uni lopen genoeg balletjes rond met rijke ouders die te veel geld te besteden hebben.
ik heb er een aangemaaktquote:
Ja je moet je even inhouden tot dat hij je heeft overladen met jurkjes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schat, hoe lang denk je dat ik het volhoud met een balletje?![]()
Je hebt me nu in het echt meegemaakt
zeker lang geleden maar ik was het forum weer ff zat... maar nu moet ik weer van mijn obsessie af... dus kom ik weer hier.... Fok! is altijd leuker dan een crush op een of andere artiestquote:
Ik kan me nog geen 2 minuten inhouden, ook dat moet je gemerkt hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je moet je even inhouden tot dat hij je heeft overladen met jurkjes.
Was het Justin Bieber?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zeker lang geleden maar ik was het forum weer ff zat... maar nu moet ik weer van mijn obsessie af... dus kom ik weer hier.... Fok! is altijd leuker dan een crush op een of andere artiest
"buren"??? welke buren en hoi WTquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
-Engel-![]()
De voormalige Singles reeks is bij de "buren" .
Arme jij. Ik ook al sinds donderdagochtendquote:
Je bent verliefd op Bieber?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zeker lang geleden maar ik was het forum weer ff zat... maar nu moet ik weer van mijn obsessie af... dus kom ik weer hier.... Fok! is altijd leuker dan een crush op een of andere artiest
Zo, dat is lang! Hoe hou je het vol meidquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Arme jij. Ik ook al sinds donderdagochtend
Ik probeer mn polsen door te branden met peuken, maar het duurt zo langquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo, dat is lang! Hoe hou je het vol meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |