Uiteraard. Maar, de kettingen zijn nooit lang genoeg om de gordijnen of de deur te raken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, je hebt er duidelijk over nagedacht
Spiritus.. zal ook wel werken.quote:
Nee hoorquote:
Moehahaquote:
uhuh.. Dat je zo mooi braaf in de keuken zitquote:
Deze dan voor jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Gewoon nooit de behoefte gehad om ze te proeven.
[..]
Moehaha
Zo'n "know your place woman" fotoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhuh.. Dat je zo mooi braaf in de keuken zit
ik hou van kersenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Gewoon nooit de behoefte gehad om ze te proeven.
[..]
Moehaha
Ik wil niet klikkenquote:
And she knew her placequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n "know your place woman" foto
En natuurlijk niet te vergeten zo'n kersenpittenzak in de winter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van kersen
Kersen Looza, Kersen SPA en fruit, kersensnoepjes, kersencaprison, kersenjurkjes enzo
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n "know your place woman" foto
Maar ik kijk Graham Norton!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen popthatzit deze keer hoor.
Heb 2 hittepitkussentjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En natuurlijk niet te vergeten zo'n kersenpittenzak in de winter.
Maar was hij te nassen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef PeuRac het volgende:
Mijn date maakte een sandwich voor me
She Knows her place
Heeft ze een leuk zusje over?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef PeuRac het volgende:
She Knows her place
Ik knip het pak wel los.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, je mag de yoghurt eruit schudden.
Was zéér goed te nassenquote:
Rochelsandwich.. Love to make them..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef PeuRac het volgende:
She Knows her place
Geen idee, die ken ik niet, geloof ook dat ze een beetje bezet is. Broertje is nog wel vrijgezel.quote:
Die wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb 2 hittepitkussentjes
En deze wil ik![]()
[ link | afbeelding ]
Mwah, er zijn altijd nog meer yoghurtfabrikantjesquote:
Als ie ook broodjes maakt ga ik ervoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, die ken ik niet, geloof ook dat ze een beetje bezet is. Broertje is nog wel vrijgezel.
Nah,ik pas voor oosterse typjes.quote:
Tjah, ik heb een bijzondere smaakquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mwah, er zijn altijd nog meer yoghurtfabrikantjes
vast niet, die woont nog bij mama.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ie ook broodjes maakt ga ik ervoor.
Ow, ik pas.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vast niet, die woont nog bij mama.
Dank je, ik denk dat er niemand geinteresseerd is in Slakkenslijm-yoghurtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, ik heb een bijzondere smaak
Als jij het nou koopt, en er blijkt geen dame in te zitten, krijg ik het badpak dan?quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als jij het nou koopt, en er blijkt geen dame in te zitten, krijg ik het badpak dan?
Het zal me pijn doen als hij me ook goed staat, maar vooruit, beloofd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als jij het nou koopt, en er blijkt geen dame in te zitten, krijg ik het badpak dan?
perker wat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Maar dit ziet er niet heel erg als een perker uit?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het zal me pijn doen als hij me ook goed staat, maar vooruit, beloofd!
Ow je weet maar nooit...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dank je, ik denk dat er niemand geinteresseerd is in Slakkenslijm-yoghurt
Voor mijn gevoel wel een beetje, meer dan naar mijn zin is in elk geval.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Maar dit ziet er niet heel erg als een perker uit?
Zo moet je dat doen.quote:
oke, ik ben blijkbaar net onder een steen uitgekropen, maar wtf is een perker?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, perker. Vind het wel een elegant woord.
Ik vind zo'n knikwenkbrauwtje wel mooi (als dat je voornaamste struikelblok is).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel een beetje, meer dan naar mijn zin is in elk geval.
Skillz!!quote:
Iemand uit het midden-oosten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, ik ben blijkbaar net onder een steen uitgekropen, maar wtf is een perker?
Volgens mij is t een indoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand uit het midden-oosten.
echt he?quote:
Ja die past me niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)-kersjes-zwart-retro
En doe maar de XL
Maar anders passen mn tetten er niet inquote:
Die kan ik er wel vanaf knippen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar anders passen mn tetten er niet in
Nee, die blijven waar ze zitten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die kan ik er wel vanaf knippen.
Hm ik had al hele ideeen gekregen, 2 tetjes op sterk water hierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die blijven waar ze zitten.Hooguit wat hoger over een paar jaar.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar anders passen mn tetten er niet in
Nee, dat is de 2XL denk ikquote:
Zak er over Peuquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:05 schreef PeuRac het volgende:
lijntje is zeker mooi, maar d'r gezicht is niet mijn ding.
Vlag!!quote:
Zeker ook een leuk outfitje!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:04 schreef Watertornado het volgende:
Toch, PeuRac, dit is toch een mooi lijntje?
[ afbeelding ]
Dag hupsje.. succes ermeequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik ga verder met huilen in foetushouding!
Fijne avond schatjes
Vooral haar linkeroog staat je niet aan hè?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:05 schreef PeuRac het volgende:
lijntje is zeker mooi, maar d'r gezicht is niet mijn ding.
Daar ging het me om. Geweldig badpak toch?quote:
Het vaderland kan me gestolen wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vlag!!
En gaan voor het vaderland!
Hups, dat mag niet, verdulleme, jij moet gewoon als een dartel hertje rondhuppelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik ga verder met huilen in foetushouding!
Fijne avond schatjes
Mjah dat wordt hem ff niet!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hups, dat mag niet, verdulleme, jij moet gewoon als een dartel hertje rondhuppelen.
meer het totaalplaatje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral haar linkeroog staat je niet aan hè?
Nee, dat is echt wel een indoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:08 schreef Watertornado het volgende:
Maar het zou wel eens een verwesterde thaise kunnen zijn.
Dan koop je die tochquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En deze wil ik ook
http://topvintage.nl/nl/v(...)rry-swing-dress-jurk
Ach vent, jij hebt gewoon geen smaak. Zelfs ik zou dr rakenquote:
Zhe money is keeping me againquote:
Als jij het zegt . . .quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat is echt wel een indo
Rijke vent zoekenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zhe money is keeping me again
Met een stok om haar aan de kant te krijgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach vent, jij hebt gewoon geen smaak. Zelfs ik zou dr raken
Dat is jouw mening. Ik denk dat ik goede smaak heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach vent, jij hebt gewoon geen smaak. Zelfs ik zou dr raken
Nee hoor, t is best een lekker wijf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een stok om haar aan de kant te krijgen
Maar waar??? Man/vrouw ratio in nijmegen is 1/1000.. onmogelijk dus als ik daar ook nog eens een rijke vandaan moet toverenquote:
*kwijlt*quote:
Ik zou haar ook wel kunnen raken maar ja, ik denk niet helder meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor, t is best een lekker wijf.![]()
Ik zou hooguit dr badpak jatten.
Ben daar toch een aantal keren geweest maar dit was niet mijn indruk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar waar??? Man/vrouw ratio in nijmegen is 1/1000.. onmogelijk dus als ik daar ook nog eens een rijke vandaan moet toveren
En toch is het ongeveer zo. misschien overdrijf ik er 2 of 3, maar daar ben ik vrouw voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben daar toch een aantal keren geweest maar dit was niet mijn indruk.
Op de uni lopen genoeg balletjes rond met rijke ouders die te veel geld te besteden hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar waar??? Man/vrouw ratio in nijmegen is 1/1000.. onmogelijk dus als ik daar ook nog eens een rijke vandaan moet toveren
Je denkt niet helder meer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel kunnen raken maar ja, ik denk niet helder meer
Schat, hoe lang denk je dat ik het volhoud met een balletje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op de uni lopen genoeg balletjes rond met rijke ouders die te veel geld te besteden hebben.
ik heb er een aangemaaktquote:
Ja je moet je even inhouden tot dat hij je heeft overladen met jurkjes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schat, hoe lang denk je dat ik het volhoud met een balletje?![]()
Je hebt me nu in het echt meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |