nee bosvruchten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die hoef ik dan weer niet. Maar ik neem aan dat je alleen de grenadine haalt?
Een hele pagina gevuldquote:
Oke oke.. maar dan op zn minst met spa rood right?quote:
Die verkopen we hier nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:37 schreef De_Sosjaalist het volgende:
Dit topic wekt de eetlust op... ik ga zo maar eens pannekoeken bakken.
nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke oke.. maar dan op zn minst met spa rood right?
Chaudfontain rood dan?quote:
Ook geen echte bubbels?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
nee niks rood. geen bubbels. jij hebt je cola al.
ice tea green is gezondquote:
Nee, anders ga ik nooit kapot.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:44 schreef dawg het volgende:
[..]
suiker en whatnot. beter drink je mijn kc mee op.en stop je met roken.
niet? je onderschat jezelf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, anders ga ik nooit kapot.![]()
Dat kan ik de wereld niet aandoen enzo.
Ja, dat is wel vaker een probleemquote:
doe er wat aan dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vaker een probleem
ik heb 100 per pagina, dus we zijn net over de helft van pagina 1.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
We hebben al bijna de 2e pagina vol..
ik ben al aangekleed. Meer kan je niet verwachtenquote:
Nog steeds op de goede weg danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb 100 per pagina, dus we zijn net over de helft van pagina 1.
jup. maar er is een boze mod online zag ik net.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog steeds op de goede weg dan
waar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
jup. maar er is een boze mod online zag ik net.![]()
zag dat diegene online is toen ik net in feedback zat.quote:
chao babe.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik hoop op het beste. boodschappen doen
Het is toch niet te gelovenquote:
Hij keurt het goedquote:
Ja. het loopt alleen niet zo storm en we wachten tot het neergehaald wordtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef -Engel- het volgende:
post post posttoch nog een [Singles] he
Waarom? wordt het neergehaald?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. het loopt alleen niet zo storm en we wachten tot het neergehaald wordt
Yvonne had last van PMS en besloot alle SC's bij elkaar te dumpenquote:
het zit er nog steedsquote:
Ja, maar we hebben geluk denk ik.. we vallen nog niet zo op omdat het niet zo hard gaatquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef De_Sosjaalist het volgende:
Normaal gesproken zijn dit soort topics binnen 10 minuten weer dicht. Ben nog single trouwens, als dat er wat toe doet
.
Gewoon stiekem onder de radar blijven opererenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben geluk denk ik.. we vallen nog niet zo op omdat het niet zo hard gaat
idd, en dan ineens vanuit het niets aanvallenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:12 schreef De_Sosjaalist het volgende:
[..]
Gewoon stiekem onder de radar blijven opereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |