Haha, hoogtepunttroffee's, uhuhhquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Totdat ze uit je rug steken, dan ben je er trots op..
Kwam je bijna klaar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die was zo snel dat ik bijna een nagel brak
Dat je bed er naderhand zo uitziet, maar dan groter enzo..quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je bed er naderhand zo uitziet, maar dan groter enzo..
[ afbeelding ]
Nee, ik moest gewoon heel snel typen, en toen zat mn nagel in de wegquote:
Dat snapte ik jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik moest gewoon heel snel typen, en toen zat mn nagel in de weg
Het zal het waard zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef STING het volgende:
[..]!
Niet the second coming, maar The Last Coming
Daarom Realforce 103U(B) kopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik moest gewoon heel snel typen, en toen zat mn nagel in de weg
Maar wees niet bang, ze zitten er allemaal nog aanquote:
wattus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom Realforce 103U(B) kopen.
ZO! Was je lek?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je bed er naderhand zo uitziet, maar dan groter enzo..
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar wees niet bang, ze zitten er allemaal nog aan
Nee, slagaderlijke bloeding, mn nagel kwam te diep in zn strot.quote:
Een toetsenbord. Wow.quote:
Ow, dan is het goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, slagaderlijke bloeding, mn nagel kwam te diep in zn strot.
quote:
Je wilt het wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Voor haar misschien, niet voor de man gok ik
Ach, die 3 jaar achter je computertje, lurkend op fok... waar je ineens achter je pc doodgaat omdat je een hartaanval krijgt en je huisdieren je opvreten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:11 schreef STING het volgende:
[..]
You know you want it?
Ik weet het niet hoor, ik heb op zich nog m'n hele leven voor me
Eentje met speciaal gebogen toetsen waardoor je met lange nagels veel makkelijker kunt typen dan op conventionele toetsenborden.quote:
maar ik ga geen extra toetsenbord aan mn laptop hangen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eentje met speciaal gebogen toetsen waardoor je met lange nagels veel makkelijker kunt typen dan op conventionele toetsenborden.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, die 3 jaar achter je computertje, lurkend op fok... waar je ineens achter je pc doodgaat omdat je een hartaanval krijgt en je huisdieren je opvreten?
dat idee ja..quote:
Nog speciale kleding aangedaan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef STING het volgende:
Vandaag naar Castlefest geweest. Was erg tof
Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat idee ja..Ik wist niet dat je al een kale knikker had?
Aw ja. Laptoptoetsen zijn ook heel kut voor nagels. Eigenlijk zijn ze sowieso kut. Je hebt dan van die toetsenbordjes met schaartoetsjes, meestal echt totale rommel, enorm licht, ik heb de neiging die echt helemaal kapot te timmeren maar dan bedenk ik me altijd dat de psycholoog zegt dat ik eerst tot 10 moet tellen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik ga geen extra toetsenbord aan mn laptop hangen.
Niet zo.. niet zo.. Je mag wel een keer in mn kelder kijken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook nietJe weet maar nooit hoe je lichamelijk ontbinding verloopt
nja, hij doet het na al die jaren nog steeds.. dus ik ben er redelijk tevreden meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aw ja. Laptoptoetsen zijn ook heel kut voor nagels. Eigenlijk zijn ze sowieso kut. Je hebt dan van die toetsenbordjes met schaartoetsjes, meestal echt totale rommel, enorm licht, ik heb de neiging die echt helemaal kapot te timmeren maar dan bedenk ik me altijd dat de psycholoog zegt dat ik eerst tot 10 moet tellen.
Renniesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er achter (althans nu weet ik het zeker) dat ik door het eten van ei brandend maagzuur krijg.
Je schrok vorige week anders best wel van je lappert en vooral het beeld wat opeens behoorlijk psychedelic wasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, hij doet het na al die jaren nog steeds.. dus ik ben er redelijk tevreden mee
En mij vervolgens daarin opsluiten zeker, ik heb je door dametjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet zo.. niet zo.. Je mag wel een keer in mn kelder kijken?
Rennies helpen nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Rennies
Pittig voedsel geeft mij ook maagzuur tegenwoordig, maar ik ga het er niet voor laten staan
Dat heeft ie sindsdien nog 3 keer gedaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je schrok vorige week anders best wel van je lappert en vooral het beeld wat opeens behoorlijk psychedelic was
Nieuwe kopenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heeft ie sindsdien nog 3 keer gedaan
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:21 schreef STING het volgende:
[..]
En mij vervolgens daarin opsluiten zeker, ik heb je door dametje
Euj kotserd!!quote:
Geld. The Biggest Problem in the world.quote:
Ik vreet net zolang rennies door tot die rennies werkenquote:
Is goed, geef me de sleutel maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Fuck. Plan B...
Wil je dan wel de wijn even uit de kelder halen?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, ik heb vandaag mijn 15.000ste post gemaakt zonder het te merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |