Haha, hoogtepunttroffee's, uhuhhquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Totdat ze uit je rug steken, dan ben je er trots op..
Kwam je bijna klaar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die was zo snel dat ik bijna een nagel brak
Dat je bed er naderhand zo uitziet, maar dan groter enzo..quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je bed er naderhand zo uitziet, maar dan groter enzo..
[ afbeelding ]
Nee, ik moest gewoon heel snel typen, en toen zat mn nagel in de wegquote:
Dat snapte ik jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik moest gewoon heel snel typen, en toen zat mn nagel in de weg
Het zal het waard zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef STING het volgende:
[..]!
Niet the second coming, maar The Last Coming
Daarom Realforce 103U(B) kopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik moest gewoon heel snel typen, en toen zat mn nagel in de weg
Maar wees niet bang, ze zitten er allemaal nog aanquote:
wattus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom Realforce 103U(B) kopen.
ZO! Was je lek?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je bed er naderhand zo uitziet, maar dan groter enzo..
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar wees niet bang, ze zitten er allemaal nog aan
Nee, slagaderlijke bloeding, mn nagel kwam te diep in zn strot.quote:
Een toetsenbord. Wow.quote:
Ow, dan is het goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, slagaderlijke bloeding, mn nagel kwam te diep in zn strot.
quote:
Je wilt het wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Voor haar misschien, niet voor de man gok ik
Ach, die 3 jaar achter je computertje, lurkend op fok... waar je ineens achter je pc doodgaat omdat je een hartaanval krijgt en je huisdieren je opvreten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:11 schreef STING het volgende:
[..]
You know you want it?
Ik weet het niet hoor, ik heb op zich nog m'n hele leven voor me
Eentje met speciaal gebogen toetsen waardoor je met lange nagels veel makkelijker kunt typen dan op conventionele toetsenborden.quote:
maar ik ga geen extra toetsenbord aan mn laptop hangen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eentje met speciaal gebogen toetsen waardoor je met lange nagels veel makkelijker kunt typen dan op conventionele toetsenborden.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, die 3 jaar achter je computertje, lurkend op fok... waar je ineens achter je pc doodgaat omdat je een hartaanval krijgt en je huisdieren je opvreten?
dat idee ja..quote:
Nog speciale kleding aangedaan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef STING het volgende:
Vandaag naar Castlefest geweest. Was erg tof
Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat idee ja..Ik wist niet dat je al een kale knikker had?
Aw ja. Laptoptoetsen zijn ook heel kut voor nagels. Eigenlijk zijn ze sowieso kut. Je hebt dan van die toetsenbordjes met schaartoetsjes, meestal echt totale rommel, enorm licht, ik heb de neiging die echt helemaal kapot te timmeren maar dan bedenk ik me altijd dat de psycholoog zegt dat ik eerst tot 10 moet tellen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik ga geen extra toetsenbord aan mn laptop hangen.
Niet zo.. niet zo.. Je mag wel een keer in mn kelder kijken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook nietJe weet maar nooit hoe je lichamelijk ontbinding verloopt
nja, hij doet het na al die jaren nog steeds.. dus ik ben er redelijk tevreden meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aw ja. Laptoptoetsen zijn ook heel kut voor nagels. Eigenlijk zijn ze sowieso kut. Je hebt dan van die toetsenbordjes met schaartoetsjes, meestal echt totale rommel, enorm licht, ik heb de neiging die echt helemaal kapot te timmeren maar dan bedenk ik me altijd dat de psycholoog zegt dat ik eerst tot 10 moet tellen.
Renniesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er achter (althans nu weet ik het zeker) dat ik door het eten van ei brandend maagzuur krijg.
Je schrok vorige week anders best wel van je lappert en vooral het beeld wat opeens behoorlijk psychedelic wasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, hij doet het na al die jaren nog steeds.. dus ik ben er redelijk tevreden mee
En mij vervolgens daarin opsluiten zeker, ik heb je door dametjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet zo.. niet zo.. Je mag wel een keer in mn kelder kijken?
Rennies helpen nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Rennies
Pittig voedsel geeft mij ook maagzuur tegenwoordig, maar ik ga het er niet voor laten staan
Dat heeft ie sindsdien nog 3 keer gedaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je schrok vorige week anders best wel van je lappert en vooral het beeld wat opeens behoorlijk psychedelic was
Nieuwe kopenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heeft ie sindsdien nog 3 keer gedaan
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:21 schreef STING het volgende:
[..]
En mij vervolgens daarin opsluiten zeker, ik heb je door dametje
Euj kotserd!!quote:
Geld. The Biggest Problem in the world.quote:
Ik vreet net zolang rennies door tot die rennies werkenquote:
Is goed, geef me de sleutel maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Fuck. Plan B...
Wil je dan wel de wijn even uit de kelder halen?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, ik heb vandaag mijn 15.000ste post gemaakt zonder het te merken.
De deur is openquote:
15.000? Newbiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, ik heb vandaag mijn 15.000ste post gemaakt zonder het te merken.
Ja, nu moet ik 5000 posts wachten om iets leuks te posten.quote:
Verschrikkelijk! Dat je dit leed jezelf hebt kunnen aandoen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik 5000 posts wachten om iets leuks te posten.
Binnen 1 jaar? Vind het best goed.quote:
Hater.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! Dat je dit leed jezelf hebt kunnen aandoen.
het zal je kind maar wezen
Pauperslijterij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Binnen 1 jaar? Vind het best goed.
[..]
Hater.
Ik kon je vodka niet vinden bij de slijterij.
Zucht!!quote:
Nee, die zitten allemaal in hun eigen put, die klimmen er niet zomaar uit terwijl hun voetjes vastzitten aan de grond.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
Dan doe ik hem wel gelijk op slot, straks ontsnapt er nog een van je sexslaafjes
NL is te duur!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:36 schreef Watertornado het volgende:
Vervelend om te weten dat in rusland de 500 mL versie ongeveer 180 roebel kost (iets onder 5 euro) trouwens.
Hmm, dan heb je vrij weinig aan ze als sexslaafjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die zitten allemaal in hun eigen put, die klimmen er niet zomaar uit terwijl hun voetjes vastzitten aan de grond.
Hebben ze die voetjes nodig om te seksen dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm, dan heb je vrij weinig aan ze als sexslaafjes
Tuurlijk niet.. Ik heb de sleutels. Ik kan hun kettingen zo lang en kort maken als ik wil.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm, dan heb je vrij weinig aan ze als sexslaafjes
Wat is er aan het handje lieverd?quote:
Kom mij maar voederen dan, ik heb hongerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje lieverd?![]()
Alleen de maagzuur? In dat geval wil je mij niet in de buurt hebben, ik ben een feeder.
Ohja, Thee heb ik! Dekentjes heb ik ook! En ik heb custardcakejes gekocht!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag er hier wel op de bank bij komen zitten.
Onder een dekentje en met een kop thee
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom mij maar voederen dan, ik heb honger
Ik lig nu in bed, met een kop thee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag er hier wel op de bank bij komen zitten.
Onder een dekentje en met een kop thee
Ik heb toch geen eten in huis!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje lieverd?![]()
Alleen de maagzuur? In dat geval wil je mij niet in de buurt hebben, ik ben een feeder.
Geen haat, geen mening over kersen eigenlijk. Heb ze nog nooit gegetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef Watertornado het volgende:
Huppel ik vind jou een typje om kersen te haten, klopt dit?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom mij maar voederen dan, ik heb honger
Het is zelfs zo erg, dat ik gisteren in het huis van de vriend van die vriendin waar ik langs ging, haar de hele avond eten en drinken heb gegevenquote:
How??quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen haat, geen mening over kersen eigenlijk. Heb ze nog nooit gegeten
En dit is nuttige info omdat... ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Het is zelfs zo erg, dat ik gisteren in het huis van de vriend van die vriendin waar ik langs ging, haar de hele avond eten en drinken heb gegeven
Heb jij geen 1400 kilo aubergines ingekocht, voor het geval dat de aubergineprijs enorm gaat dalen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed, met een kop thee.
[..]
Ik heb toch geen eten in huis!
En ik moest de hele tijd zelf lopen vorige weekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Het is zelfs zo erg, dat ik gisteren in het huis van de vriend van die vriendin waar ik langs ging, haar de hele avond eten en drinken heb gegeven
Ik maak overal eten vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed, met een kop thee.
[..]
Ik heb toch geen eten in huis!
Door gewoon geen kersen in mn mond te stoppen!quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
Royco je hebt toch wel wel minifrikandelletjes enzo, en hete sneetjes.
Ja. Jij hebt je plaats in de keuken verdiendquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik moest de hele tijd zelf lopen vorige week
Van mijn hont blijf je afquote:
Het beperkt ze wel in het aantal standjes en handelingen jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze die voetjes nodig om te seksen dan?
Ik heb die foto nogquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Jij hebt je plaats in de keuken verdiend
ik mag ook niksquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je maar van mijn ledematen af blijft!
Als je me tussendoor ok nog fristi of vruchtensap voert word ik wel blij.quote:
Ah, je hebt er duidelijk over nagedachtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Ik heb de sleutels. Ik kan hun kettingen zo lang en kort maken als ik wil.
Nee joh!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
Het beperkt ze wel in het aantal standjes en handelingen ja
Maar een lekker gebraden hondepootje met honingmosterdsaus geblust met een goede cognac..quote:
quote:
Dus toch wat tegen kersen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door gewoon geen kersen in mn mond te stoppen!
Ik heb geen cognac in huisquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar een lekker gebraden hondepootje met honingmosterdsaus geblust met een goede cognac..
Uiteraard. Maar, de kettingen zijn nooit lang genoeg om de gordijnen of de deur te raken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, je hebt er duidelijk over nagedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |