Da's natuurlijk bs.quote:
Herasimeniaquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Tengu het volgende:
Tuurlijk stopt ze niet, ze krijgt de smaak net pas te pakken, gaat waarschijnlijk 'iets met water' doen.
Vraag me af wat aliaksandra herasimenia in Ranomi's oor fluisterde op het podium, rare reacties over en weer en even later echt zo'n 'was maar een geintje' reactie.
Net als Prins Pils. Watermanagement ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Tengu het volgende:
Tuurlijk stopt ze niet, ze krijgt de smaak net pas te pakken, gaat waarschijnlijk 'iets met water' doen.
Grote kans dat ze elkaar niet goed begrepen door wat onbeholpen Engels van een of beiden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Tengu het volgende:
Vraag me af wat aliaksandra herasimenia in Ranomi's oor fluisterde op het podium, rare reacties over en weer en even later echt zo'n 'was maar een geintje' reactie.
tegenvaller: magnussen ook wel een beetjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ook ja.
Verrassingen: Florent Manaudou, Ruta Meilutyte, ook wel Chad Le Clos.
Tegenvallers: Halsall, Sjöström. Kitajima en Friis dan ook maar.
Je bent jong en je wilt wat. Zo gaat dat. En ik snap dat.quote:
Anthony Ervin is natuurlijk het grootste voorbeeld van iemand die stopte en toch weer terug kwam omdat het andere leven ook niet bracht wat hij hoopte.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:09 schreef DeeBee het volgende:
Ik denk dat Kromo wel zo'n succesjunkie is dat ze terug zal komen.
Die gaat er rustig 1-2 jaar uit, maar mist dan echt wel weer de competitie enzo denk ik! De Bruijn kon dat ook niet laten natuurlijk.
Je ziet bij Phelps nu ook dat het op een gegeven moment wel 'op' is, dat topsport-leven, maar ik geloof niet dat het al op je 21e definitief zal zijn, maar eerder een sabbatical. En dat lijkt mij ook alleen maar goed!
Kromo.
Dat was een aardige choke inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
tegenvaller: magnussen ook wel een beetje
twitter:nick3bergen twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 22:50:20Lang naar uitgekeken. Eten bij de grote M!! Met @ranomikromo @sverschuren en Joeri!
reageer retweet
Inderdaad, wel Thorpe, geen VDHquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef DeLuna het volgende:
http://www.nytimes.com/in(...)against-history.html
Wel interessant dit.
Amerikaans..quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
staat wel onderaan bij een overzicht van memorabele winnaars, wederom geen VDH
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben toch niet de enige die dit kijkt?
Ah, gelukkig. BBC 1 heb ik ook gevonden ja.
Die lag er na 5 minuten al af volgens mijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er moest er al eentje laten gaan
Leuke exoot. Mooi om mee te doen toch.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die lag er na 5 minuten al af volgens mij
Een Zuid-Afrikaanse.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke exoot. Mooi om mee te doen toch.
Precies wanneer de BBC weggaatquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een Zuid-Afrikaanse.
Er lijkt zich nu een soort van kopgroepje af te scheiden.
1 van de 2 had toch goud gewonnen 4 jaar geleden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope. Heister en Weertman wisten zich niet te plaatsen.
Nee, Van der Weijden had goud gewonnen en kondigde een half jaar later op het sportgala aan te stoppen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
1 van de 2 had toch goud gewonnen 4 jaar geleden?
oh bedanktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Van der Weijden had goud gewonnen en kondigde een half jaar later op het sportgala aan te stoppen.
Heister en Weertman hebben nog nooit op de Spelen gestaan. Weertman is ook nog wel erg jong.
Jammer dat Maarten gestopt is, was een geweldige wedstrijd, zeker met het commentaar van VDHquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Van der Weijden had goud gewonnen en kondigde een half jaar later op het sportgala aan te stoppen.
Heister en Weertman hebben nog nooit op de Spelen gestaan. Weertman is ook nog wel erg jong.
Volgens mij maar 1.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:24 schreef Columbiafan het volgende:
Hoeveel gele kaarten mag je pakken?
?quote:
Oei. Ik zat even niet te kijken, maar dat is natuurlijk nooit leuk..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Onderkoeld uit het water gevist, zag er niet lekker uit
lijkt mij welquote:
Triatlon was ook wel vervelend, zwem je 1.5 km, 40 km fietsen en 10 km hardlopen, en uiteindelijk in een sprintje geklopt wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:59 schreef valleilijn het volgende:
Hoe kut is dat, over een wedstrijd van 10km met een armlengte verschil tweede worden
Waaauw ik vond die van Epke al zo leukquote:
morgenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:23 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer zijn de mannen? ik heb het helemaal gemistjammer
Haha supermooiquote:
Ik ben ook voor Lurzquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Live op sporza.
Lurz gaat zich revancheren voor 4 jaar geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |