quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben toch niet de enige die dit kijkt?
Ah, gelukkig. BBC 1 heb ik ook gevonden ja.
Die lag er na 5 minuten al af volgens mijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er moest er al eentje laten gaan
Leuke exoot. Mooi om mee te doen toch.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die lag er na 5 minuten al af volgens mij
Een Zuid-Afrikaanse.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke exoot. Mooi om mee te doen toch.
Precies wanneer de BBC weggaatquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een Zuid-Afrikaanse.
Er lijkt zich nu een soort van kopgroepje af te scheiden.
1 van de 2 had toch goud gewonnen 4 jaar geleden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope. Heister en Weertman wisten zich niet te plaatsen.
Nee, Van der Weijden had goud gewonnen en kondigde een half jaar later op het sportgala aan te stoppen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
1 van de 2 had toch goud gewonnen 4 jaar geleden?
oh bedanktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Van der Weijden had goud gewonnen en kondigde een half jaar later op het sportgala aan te stoppen.
Heister en Weertman hebben nog nooit op de Spelen gestaan. Weertman is ook nog wel erg jong.
Jammer dat Maarten gestopt is, was een geweldige wedstrijd, zeker met het commentaar van VDHquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Van der Weijden had goud gewonnen en kondigde een half jaar later op het sportgala aan te stoppen.
Heister en Weertman hebben nog nooit op de Spelen gestaan. Weertman is ook nog wel erg jong.
Volgens mij maar 1.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:24 schreef Columbiafan het volgende:
Hoeveel gele kaarten mag je pakken?
?quote:
Oei. Ik zat even niet te kijken, maar dat is natuurlijk nooit leuk..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Onderkoeld uit het water gevist, zag er niet lekker uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |