lijkt mij welquote:
Triatlon was ook wel vervelend, zwem je 1.5 km, 40 km fietsen en 10 km hardlopen, en uiteindelijk in een sprintje geklopt wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:59 schreef valleilijn het volgende:
Hoe kut is dat, over een wedstrijd van 10km met een armlengte verschil tweede worden
Waaauw ik vond die van Epke al zo leukquote:
morgenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:23 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer zijn de mannen? ik heb het helemaal gemistjammer
Haha supermooiquote:
Ik ben ook voor Lurzquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Live op sporza.
Lurz gaat zich revancheren voor 4 jaar geleden.
Mellouli was toch niet de geweldig grote favoriet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:36 schreef Columbiafan het volgende:
De geweldig grote favoriet gaat het toch wel waarmaken
Ik wist helemaal niet dat Mellouli zich op het openwaterzwemmen had gestort.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:36 schreef Columbiafan het volgende:
De geweldig grote favoriet gaat het toch wel waarmaken
Nouja, als je las van z'n tegenstanders hoe hard ie ging in Portugal, die hadden zich al bijna neergelegd bij z'n suprematiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mellouli was toch niet de geweldig grote favoriet?
Althans, volgens de bookmakers zeker niet
Ik dacht net dat ze er bijna waren, maar het duurt gewoon nog een tijdje dus, nog lang niet beslist.
Nou nee eigenlijk niet, maar had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?Zeker na die 1500, spijtig voor Lurz
25km. Ben je toch nog dichterbij de hel. Of wat dacht je van die 88km marathon in Argentinië. Volgensmij ben je dan in de hel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:42 schreef marcodej het volgende:
10km zwemmen. Dichter bij de hel komt het niet.
Ik vind de 800m in een 50m bad al te lang duren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
25km. Ben je toch nog dichterbij de hel. Of wat dacht je van die 88km marathon in Argentinië. Volgensmij ben je dan in de hel.
Absoluut. Ik vond sowieso veel buitensporten in Peking een beetje grauw overkomen. Natuurlijk waren het vogelnest, de water cube, het velodrome en dat parcours van het wielrennen op de weg geweldig, maar verder was Peking toch maar een grauw en smoggy decor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:43 schreef marcodej het volgende:
Wel een mooiere course dan in Beijing.
Het wegwielrennen in Pekingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Absoluut. Ik vond sowieso veel buitensporten in Peking een beetje grauw overkomen. Natuurlijk waren het vogelnest, de water cube, het velodrome en dat parcours van het wielrennen op de weg geweldig, maar verder was Peking toch maar een grauw en smoggy decor.
Hier in Londen komt het allemaal toch een stuk vrolijker, kleurrijker en vooral ook gezelliger over. Het publiek wordt niet zo krampachtig op afstand gehouden.
zitten grote ratten in dit waterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:42 schreef marcodej het volgende:
50 km snelwandelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:42 schreef marcodej het volgende:
Worden vast meer rode kaarten gegeven.quote:
Nou ja, ik vond het op afstand houden van publiek niet leuk inderdaad. Maar dat parcours was wel mooi, omdat het zo exotisch aandeed. De Oude Kwaremont en Col d'Aubisque kennen we wel, de Chinese Muur is toch wel een bijzonder decor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het wegwielrennen in Peking
Volgens mij stonden er alleen iets van 3 vrijwilligers langs de baan "want schreeuwend publiek is niet netjes" ofzo?
World Aquatics zijn van 19 juli tot 4 augustus. Zwemmen in de tweede week. In de eerste week schoonspringen, synchroonzwemmen en openwaterzwemmen. Waterpolo loopt de hele twee weken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:43 schreef Anonymousz het volgende:
wk zwemmen volgend jaar juli toch?
bedanktquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
World Aquatics zijn van 19 juli tot 4 augustus. Zwemmen in de tweede week. In de eerste week schoonspringen, synchroonzwemmen en openwaterzwemmen. Waterpolo loopt de hele twee weken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |