Sjöstrom ja. Die viel zwaar tegen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Leatherface het volgende:
Kitajima, njah, zijn beste tijd is misschien gewoon voorbij. Ook Bernard speelde een bijrolletje (won wel estafettegoud als seriezwemmer) maar dat zat er ook wel aan te komen.
Verloop heb je natuurlijk altijd. Als land is Australië de tegenvaller. Die hadden toch wel op een gouden plak van Magnussen gerekend. Maar vooral de 4 x 100 heren viel vies tegen van de Aussies. Niet eens podium.
Sjöström was ook helemaal uit vorm. En Lotte Friis vond ik wat tegenvallen.
Ook ja.quote:
Steffenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ook ja.
Verrassingen: Florent Malaudou, Ruta Meilutyte, ook wel Chad Le Clos.
Tegenvallers: Halsall, Sjöström. Kitajima en Friis dan ook maar.
200 rug dames ook, dat keiharde WR van Franklin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vonden jullie trouwens de mooiste races? Ik denk dat de 200 vlinder toch wel memorabel blijft. Baas Agnel op de 200 vrij was ook fantastisch. En Ledecky op de 800 vrij vond ik ook mooi om te zien.
Net als Bernard geweest.quote:
Vond het dubbele WR van Soni stiekem mooier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
200 rug dames ook, dat keiharde WR van Franklin.
Beiden hebben hun beste tijd gehad. Het afschaffen van de superpakken helpt Bernard ook niet echt natuurlijk.quote:
Eckte bazen gaan naar de heart attack grill.quote:
Volgensmij is dit in het Olympisch dorp zelf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Eckte bazen gaan naar de heart attack grill.Maar ik weet niet of ze daarvan in Londen een filiaal hebben.
Dacht ik al. Vloekt ook wel met de sportgedachte he, een Mac in het atletendorp?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij is dit in het Olympisch dorp zelf.
Is dit niet die grote massive eetzaal die je daar hebt? Kun je ook wel wat ongezonds bestellen neem ik aan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dacht ik al. Vloekt ook wel met de sportgedachte he, een Mac in het atletendorp?
Ja, die Mac zit wel in het atletendorp.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dacht ik al. Vloekt ook wel met de sportgedachte he, een Mac in het atletendorp?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |