Da's natuurlijk bs.quote:
Herasimeniaquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Tengu het volgende:
Tuurlijk stopt ze niet, ze krijgt de smaak net pas te pakken, gaat waarschijnlijk 'iets met water' doen.
Vraag me af wat aliaksandra herasimenia in Ranomi's oor fluisterde op het podium, rare reacties over en weer en even later echt zo'n 'was maar een geintje' reactie.
Net als Prins Pils. Watermanagement ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Tengu het volgende:
Tuurlijk stopt ze niet, ze krijgt de smaak net pas te pakken, gaat waarschijnlijk 'iets met water' doen.
Grote kans dat ze elkaar niet goed begrepen door wat onbeholpen Engels van een of beiden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Tengu het volgende:
Vraag me af wat aliaksandra herasimenia in Ranomi's oor fluisterde op het podium, rare reacties over en weer en even later echt zo'n 'was maar een geintje' reactie.
tegenvaller: magnussen ook wel een beetjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ook ja.
Verrassingen: Florent Manaudou, Ruta Meilutyte, ook wel Chad Le Clos.
Tegenvallers: Halsall, Sjöström. Kitajima en Friis dan ook maar.
Je bent jong en je wilt wat. Zo gaat dat. En ik snap dat.quote:
Anthony Ervin is natuurlijk het grootste voorbeeld van iemand die stopte en toch weer terug kwam omdat het andere leven ook niet bracht wat hij hoopte.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:09 schreef DeeBee het volgende:
Ik denk dat Kromo wel zo'n succesjunkie is dat ze terug zal komen.
Die gaat er rustig 1-2 jaar uit, maar mist dan echt wel weer de competitie enzo denk ik! De Bruijn kon dat ook niet laten natuurlijk.
Je ziet bij Phelps nu ook dat het op een gegeven moment wel 'op' is, dat topsport-leven, maar ik geloof niet dat het al op je 21e definitief zal zijn, maar eerder een sabbatical. En dat lijkt mij ook alleen maar goed!
Kromo.
Dat was een aardige choke inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
tegenvaller: magnussen ook wel een beetje
twitter:nick3bergen twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 22:50:20Lang naar uitgekeken. Eten bij de grote M!! Met @ranomikromo @sverschuren en Joeri!
reageer retweet
Inderdaad, wel Thorpe, geen VDHquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef DeLuna het volgende:
http://www.nytimes.com/in(...)against-history.html
Wel interessant dit.
Amerikaans..quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
staat wel onderaan bij een overzicht van memorabele winnaars, wederom geen VDH
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |