denk het ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:04 schreef DeeBee het volgende:
Greene zal het vast wel weer halen met 48.19...
Nee, op de 200quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Martina goud pakken op de 100m?
"I will have a terrible lane anyway"quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:04 schreef DeeBee het volgende:
Greene zal het vast wel weer halen met 48.19...
PB van 49.10 voor Bultheel, de Belg.
Een heat met 3 en hij is wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:06 schreef heywoodu het volgende:
Greene haalt het wel, zitten er maar 2 per heat in die 48.19 kunnen lopen (normaal gesproken), en die gaan dus automatisch door
greenquote:
En dan zeurden ze met judo over de korte tijd tussen de series en herkansingen!quote:
Oh, dat verklaart het. Ik dacht dat hij nog een keertje wilde lopenquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart het. Ik dacht dat hij nog een keertje wilde lopen
Altijd mooie wedstrijden ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:11 schreef DeeBee het volgende:
Angelo Taylor.
400 meter horden.
Wat een bazenonderdeel is dit toch eigenlijk, met ook goede concurrentie ditmaal!
Je hebt een paar DQ's gemistquote:
Logisch dat Greene de favoriet is, als er zes Green(e)'s meedoen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
sanchez greene culson en taylor de grote favo's zeker
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Logisch dat Greene de favoriet is, als er zes Green(e)'s meedoen.
Alles om de Britten omhoog te helpen op de medaillespiegel.quote:
Men's 100mquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:22 schreef Federer-fan het volgende:
Aan welke onderdelen doet Bolt mee?
Ben jij die hele OS nou alleen maar met Bolt bezigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:22 schreef Federer-fan het volgende:
Aan welke onderdelen doet Bolt mee?
goudquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:23 schreef Neroje het volgende:
[..]
Men's 100m
Men's 200m
Men's 4 x 100m Relay
Bedankt, enig idee waarom hij niet de 400 m loopt? Die zou hij toch ook moeten kunnen winnen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:23 schreef Neroje het volgende:
[..]
Men's 100m
Men's 200m
Men's 4 x 100m Relay
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De finale van de 100m komt voor Tyson 1 dag te laat. Het is vanavond immers gay-avond op Nederland 3.
400m is toch een heel ander onderdeel, dat is een andere kracht/conditieverhouding.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, enig idee waarom hij niet de 400 m loopt? Die zou hij toch ook moeten kunnen winnen?
Eh, nee. Dat je je dat überhaupt afvraagt, vind ik al een beetje apart, maar goed. Ik post ook gewoon in de Olympische tennis- en de zwemtopics.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ben jij die hele OS nou alleen maar met Bolt bezig
Omdat Michael Johnson hem wel liep, maar goed, die liep dan weer geen 100 m.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
400m is toch een heel ander onderdeel, dat is een andere kracht/conditieverhouding.
Dat blijft altijd wel het grote verschil met het zwemmen. Als Bolt de 400 meter erbij zou doen (wat hij oorspronkelijk ook was) zou hij voor gek verklaard worden. Maar bij het zwemmen doe je het bij vier nummers nog rustig aan...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:23 schreef Neroje het volgende:
[..]
Men's 100m
Men's 200m
Men's 4 x 100m Relay
?quote:
ik dacht dat het een grap wasquote:
Phelps is gewoon een soort superman, die zei in een interview ook gewoon, alles wat ik gehaald heb ligt bij mij, alles wat ik niet gehaald heb, ligt ook aan mij en mijn voorbereiding.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat blijft altijd wel het grote verschil met het zwemmen. Als Bolt de 400 meter erbij zou doen (wat hij oorspronkelijk ook was) zou hij voor gek verklaard worden. Maar bij het zwemmen doe je het bij vier nummers nog rustig aan...
Ja want het zal echt verschil maken voor Tyson dat ze morgen niet de Gayparade laten zien.quote:
Het gaat niet om Phelps bij mijn opmerking. Het punt is dat je meerdere handen nodig hebt om de zwemmers te tellen die vier of meer afstanden zwemmen, terwijl bij de atletiek vier stuks al amper voorkomt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:27 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Phelps is gewoon een soort superman, die zei in een interview ook gewoon, alles wat ik gehaald heb ligt bij mij, alles wat ik niet gehaald heb, ligt ook aan mij en mijn voorbereiding.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat er een groot verschil is tussen meedoen aan een evenement en het winnen van een evenement.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat niet om Phelps bij mijn opmerking. Het punt is dat je meerdere handen nodig hebt om de zwemmers te tellen die vier of meer afstanden zwemmen, terwijl bij de atletiek vier stuks al amper voorkomt.
Ook daarbij zie je dat Phelps geen uitzondering is. Ja die kan en kon er dan wel gelijk heel veel winnen. Maar er zijn er genoeg die vier onderdelen kunnen winnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:31 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat neemt natuurlijk niet weg dat er een groot verschil is tussen meedoen aan een evenement en het winnen van een evenement.
Ik ben het overigens helemaal met je eens hoor, ik wilde alleen benadrukken dat het wel heel knap is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook daarbij zie je dat Phelps geen uitzondering is. Ja die kan en kon er dan wel gelijk heel veel winnen. Maar er zijn er genoeg die vier onderdelen kunnen winnen.
Ik begrijp je helemaal, want mijn opmerking is helemaal niet bedoeld om het zwemmen als niet knap af te schilderen. Maar het blijft zo opvallend dat het daar steeds maar weer mogelijk is, ondanks dat de sport steeds professioneler worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:33 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik ben het overigens helemaal met je eens hoor, ik wilde alleen benadrukken dat het wel heel knap is.
Daar heb je wel een punt. Het heeft er misschien mee te maken dat er nog een groot verschil is in de beheersing van de onderwatertechniek, als je die tot in de perfectie beheerst, maakt dat op alle onderdelen al veel uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal, want mijn opmerking is helemaal niet bedoeld om het zwemmen als niet knap af te schilderen. Maar het blijft zo opvallend dat het daar steeds maar weer mogelijk is, ondanks dat de sport steeds professioneler worden.
felixquote:
200m is haar afstandquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:43 schreef DeeBee het volgende:
Allyson.
Toch wel hét talent hoor, met haar 100, 200 en 400 meter prestaties.Niet de favoriet voor de titel hier natuurlijk, maar wel goed.
Zitten wel leuke bij, net ook in die laatste serie die Amerikaanse.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:52 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Haha, die negervrouwtjes op 100m zien er altijd zo grappig uit.
Niet bij het atletiek, maar goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Sun bijna gediskwalificeerd en dan gewoon goud pakken met een wereldrecord.
Sorry.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet bij het atletiek, maar goed.
Iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:06 schreef DeeBee het volgende:
Richards!
Ohuruogu heeft ook weer ergens wat gevonden, yeah right..._
Gestart op 325 meterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:10 schreef DeeBee het volgende:
Dat die Gushchina een 49.28 had staan dit seizoen was ook niet echt terug te zien trouwens.Vast ergens in midden-Rusland gelopen...
Rutherford heeft daar wel de potentie voor ja, maar nog vroeg in de wedstrijd...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Gaan de Engelsen nu ook al het verspringen winnen?
Dat mag ik voor Charles hopen. Ik zou niet weten hoe ze anders aan die 8 medailles komen als Greene zo dramatisch loopt als toen net.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Gaan de Engelsen nu ook al het verspringen winnen?
Ach Charles heeft altijd een grote mond en als dan blijkt dat het niet lukt is die weg. Puinhopen achterlatend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat mag ik voor Charles hopen. Ik zou niet weten hoe ze anders aan die 8 medailles komen als Greene zo dramatisch loopt als toen net.
1980?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:37 schreef JohnDDD het volgende:
Vraagje tussendoor voor de kenners: wanneer won voor het laatst een blanke atleet de verspringfinale bij de mannen op de OS?
Klopt, was de Oost-Duitse Lutz Dombrowskiquote:
Boycott door de VS toen, dus dan is de kans al groter dat het een blanke was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:40 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Klopt, was de Oost-Duitse Lutz Dombrowski
Ze kunnen beter een tv alert voor bepaalde sporten inbouwen. Want je zit je soms rot te zappen om de sport te zien die je wil zien. En dan nog kans dat het op een zender is, die je even vergeet.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een tv alert voor bepaalde sporten inbouwen. Want je zit je soms rot te zappen om de sport te zien die je wil zien. En dan nog kans dat het op een zender is, die je even vergeet.
NOS komt dan niet veel langs. Hooguit: I noticed that you missed the 100 meter dash semi-finals, NOS is screening a replay, redirect to 701 for NOS livequote:
Dan hoeven we alleen bij het zwemmen nog te kijken, en dan nog niet altijdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
NOS komt dan niet veel langs. Hooguit: I noticed that you missed the 100 meter dash semi-finals, NOS is screening a replay, redirect to 701 for NOS live
Beetje jammer inderdaad. Wel degelijke sprong van Zweed. Maarja, de BBC fapt nogal op Ennisquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:49 schreef Redefine het volgende:
De BBC doet een NOS'je, kleppen terwijl er live sport is.
Beamon heeft z'n niveau niet meer helemaal heh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:51 schreef Redefine het volgende:
Is het tegenwoordig redelijk verspringen i.p.v. verspringen?
quote:
Ze hebben ook veruit de minste PR's van deze serie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze liggen nu al achteraan, echt Nederlands.
Sparen voor straks
Weet ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hebben ook veruit de minste PR's van deze serie.
Pedroso heeft helaas geen mensen meer kunnen vinden die voor het bordje met de windsnelheid willen staan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beamon heeft z'n niveau niet meer helemaal heh.
Johnson-Thompson was ook verdomd goed deze hep.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:55 schreef TheArt het volgende:
Johnson-Thompson loopt hier even een PR met 4 sec
Ook een dik PR voor Dafne en Nadine
ACHTERMETER NEGENTIG!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:56 schreef Redefine het volgende:
NU WEL OVER DE ACHT METER. Hoe treurig is het tegenwoordig met het verspringen dat dat al iets is om je stem voor te verheffen
Sowieso zijn die 800 meters vaak opvallend matig. Dat terwijl bij de mannen het pas echt een lange race is met de 1500.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:55 schreef DeeBee het volgende:
Johnson - Thompson met een snelle eindsprint...Vind sommige van die PR's van de Nederlandsen ook wel zwak hoor, kom op zeg, als je 22.6 loopt moet je echt wel 2:10 kunnen lopen op een 800 meter.
Wow, echt superquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:57 schreef TheArt het volgende:
Dafne 2.15,52 PR met 3 sec
Nadine 2.16,98 PR met 3 sec
Beide dames een meerkamp PR!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:57 schreef TheArt het volgende:
Dafne 2.15,52 PR met 3 sec
Nadine 2.16,98 PR met 3 sec
Dafne een meerkamp PR
Ja, je ziet iedereen 2:10 lopen of zo... Dat lopen de meeste jongens van 15/16 al prima, dat moeten zevenkampsters echt ook wel kunnen. Tuurlijk zijn ze iets gespierder relatief gezien enzo, maar hmm, ik verbaas mij er soms wel over ja...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso zijn die 800 meters vaak opvallend matig. Dat terwijl bij de mannen het pas echt een lange race is met de 1500.
Oh jammer. Nou ja over een halfuur kunnen we het bij de NOS nog even een keer controleren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dafne geen meerkamp PR overigens, had verkeerd geteld. Nadine wel.
als je laaste bent krijg je ook een medaille telt alleen voor nederlandquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze liggen nu al achteraan, echt Nederlands.
Sparen voor straks
Dafne moest 2:12 geloof ik, was vrijwel onmogelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dafne geen meerkamp PR overigens, had verkeerd geteld. Nadine wel.
Loden medaille.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als je laaste bent krijg je ook een medaille telt alleen voor nederland
Dafne heeft de komende 4 jaar bragging rightsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef TheArt het volgende:
Dafne 6324 punten
Nadine 6319 punten
Ze worden waarschijnlijk 12e en 13e
De spieren zijn niet zo'n probleem, maar wel natuurlijk dat het het laatste nummer is. Maar als je de zwaarte met de mannen vergelijkt, vind ik de tijden juist relatief zwak.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, je ziet iedereen 2:10 lopen of zo... Dat lopen de meeste jongens van 15/16 al prima, dat moeten zevenkampsters echt ook wel kunnen. Tuurlijk zijn ze iets gespierder relatief gezien enzo, maar hmm, ik verbaas mij er soms wel over ja...
Al is 2:15.52 een erg nette stap van Schippers!
En 2:16.98 is ook keurig van Broersen!
Dan mag je gratis op de kamer van Mart.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als je laaste bent krijg je ook een medaille telt alleen voor nederland
200 punten, weet niet hoe veel tijd dat isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:59 schreef heywoodu het volgende:
Ben nu weer online, tot nu toe de 800 gemist. Heel kort dus even, hoeveel mag ze verliezen op de nummer 2?
ik las skutjequote:
Een nieuw PR. Maar daar heb je niets aan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef knep het volgende:
Hoe was Dafne geeindigd als ze haar PR had gegooid met speerwerpen?
google yourself the points...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef knep het volgende:
Hoe was Dafne geeindigd als ze haar PR had gegooid met speerwerpen?
Het mooie van de zevenkamp idd die samenhorigheid.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Dit vind ik altijd geweldig om te zien, die atleten die samen de ereronde lopen.
neequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef JimboSlice het volgende:
Ben ik de enige die van Balkom op Kees Prins vind lijken?
Goede manier om op tv te komen welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef Sheepcidus het volgende:
die 2 nederlanders gaan naast ennis lopen
Ja bij mooi .. Bij sommige sporten zie je dat .. Die verbroederingquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het mooie van de zevenkamp idd die samenhorigheid.
Ja nu live bij de NOS op de 800.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ennis en Schippers zijn trainingsmaatjes toch?
Hoeveelste bedoel ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een nieuw PR. Maar daar heb je niets aan.
HAHA.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja nu live bij de NOS op de 800.
10equote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:08 schreef knep het volgende:
[..]
Hoeveelste bedoel ik
Nah ja ik zoek het zelf wel bijelkaar.
Voor de NOS is dit live. Het valt binnen de 15 minuten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de Hollander eerst nog even niet live
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor de NOS is dit live. Het valt binnen de 15 minuten.
Van de Britse atleten niet nee. Maar net zaten ze ook gewoon in de studio te praten, terwijl er gesport werd in het stadion. Meest zekere zijn Sporza en ES nu.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon op BBC kijken vanavond: verspringen met Britten om goud en op de 10.000 ook een Britse favoriet. Die missen niks hoor.
Racisme.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Schwarzkopf gediskwalificeerd? Een sponsor die het niet eens was met de naam?
Met 8.10 sta je 5equote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:09 schreef Redefine het volgende:
Sta je met 8.13 op de tweede plaats, the fuck.
Ik word zo langzamerhand niet goed van die Brittenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon op BBC kijken vanavond: verspringen met Britten om goud en op de 10.000 ook een Britse favoriet. Die missen niks hoor.
BBC en Athletics streamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van de Britse atleten niet nee. Maar net zaten ze ook gewoon in de studio te praten, terwijl er gesport werd in het stadion. Meest zekere zijn Sporza en ES nu.
Dat klopt niet helemaal, te veel rekenwerk, ik wacht wel op de uitslagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je ne sais pas.
Skuyjte houd net op een paar puntjes het brons, Yosypenko pakt het zilver
Skuyjte is vierde hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je ne sais pas.
Skuyjte houd net op een paar puntjes het brons, Yosypenko pakt het zilver
Ik vind het ook echt een kwelling momenteel stiekem...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:11 schreef knep het volgende:
[..]
Ik word zo langzamerhand niet goed van die Britten.
Moet ze wel op de baan blijven zitten anders geeft ze haar nederlaag toequote:
Fraserquote:
same herequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt een kwelling momenteel stiekem...![]()
Maar heb hem toch ook op de Beeb staan, want hun atletiek coverage hou ik wel van!
Benieuwd naar de tactiek op de 10.000 meter straks, zullen de Ethiopiers en Kenianen Farah kapot proberen te lopen met een ultra snelle race? Want zijn laatste rondes waren wel heeel sterk op het WK.
Niemand die het nog weet. Bij de ES zeiden ze dat ze misschien te vroeg naar binnen is gegaan, voor de 100 meter.quote:
Duurt wel even voordat ze dat voltooid hebben, no rush.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:17 schreef DeeBee het volgende:
Dit moet gewoon een snoeiharde race worden om Farah te kloppen, come on Ethiopia!
shampoo dopingquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand dat..
Goud hopelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:17 schreef VreemdeEend het volgende:
Echt benieuwd naar hoe Bekele het gaat doen
Je zal maar een valse start makenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:19 schreef IPA het volgende:
Het komt nogal nauw met die start of niet?En dat terwijl ze een half uur gaan rennen.
Ik heb wel geteld één worp gezien, waarbij nog dacht aan een kwalificatie ook. Uiteraard was die gisteren al, maar door de geringe aandacht...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:17 schreef Leatherface het volgende:
De discusfinale en daarmee dus het goud van Perkovic heb ik helemaal gemist.
Wat is het record?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat ze 10 km lang zo snel kunnen lopen.
Ik vind het altijd wel leuk, de lange afstanden bij kampioenschappen.quote:
Niet weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komen er nog mensen in de chasse patate?
Er doen geen Nederlanders mee hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komen er nog mensen in de chasse patate?
33 cm.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Torneaus haalt het net niet. Zonde.
Nee, GB is al zoveel aan het winnen dat het niet leuk meer is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Is dit al de finale verspringen? Ik dacht altijd dat dat later in het toernooi was. Maar hoe dan ook, leuk voor Groot-Brittannië
quote:
1 cm.quote:
Hij weet het wel, maar hij is je alvast aan het opwarmen voor Mart.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:23 schreef heywoodu het volgende:
"Met deze man had eigenlijk niemand rekening gehouden", aldus de commentator op de NOS over Rutherford![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:23 schreef heywoodu het volgende:
"Met deze man had eigenlijk niemand rekening gehouden", aldus de commentator op de NOS over Rutherford![]()
![]()
![]()
Gastland hequote:
Ah, ik gun het ze wel. Gewoon, omdat ze gastland zijn en ik ze niet onsympathiek vind (zoals de Verenigde Staten, Frankrijk soms en Japan).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, GB is al zoveel aan het winnen dat het niet leuk meer is.
Hij was gewoon 1 van de 3 favorieten...quote:
4 jaar geleden was ik china moe en nu nog steedsquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Columbiafan het volgende:
Hoop dat Bekele het hier pakt, zou hem een ware legende maken
Nou, dan moet je niet teveel live naar de BBC kijken, dan vergaat die sympathie wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ah, ik gun het ze wel. Gewoon, omdat ze gastland zijn en ik ze niet onsympathiek vind (zoals de Verenigde Staten, Frankrijk soms en Japan).
Legen-------wait for it-----daryquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef IPA het volgende:
De rode Neil Pattrick Harris a.k.a. Barney Stinson _o_
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou, dan moet je niet teveel live naar de BBC kijken, dan vergaat die sympathie wel.
8 meter 31, dat zijn 27 flessen wijn naast elkaar en dat is een heel eind.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rutherford, de ginger, de man met wie niemand rekening had gehouden, mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen want niemand, nee echt niemand, niemand kende die man. Die man, die man die eventjes 8 meters en 31 centimeters sprong. Ja, zo'n roodkop. En zo'n prestatie. Chapeau, petje af, een diepe buiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |