FIPO is de 1e post in een topic.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:46 schreef Poezewoes het volgende:
Wat betekend fipo eigenlijk?
Opa zit heerlijk in de tuin, gelijk heeft hij!
Oop en Oma zijn vandaag naar het Varend Corso Westland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:46 schreef Poezewoes het volgende:
Wat betekend fipo eigenlijk?
Opa zit heerlijk in de tuin, gelijk heeft hij!
Leuk voor ze , dus het verhaal hij zit altijd op zijn stoel, gaat in dit geval niet opquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop en Oma zijn vandaag naar het Varend Corso Westland.
Mis je opaatje zo ? dat word dus op een houtje bijten vanavond voor jequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef Meteropnemer het volgende:
Opaatje heeft wellicht aan de zuurkool met vette jus gezeten, waar blijft hij toch
Opa mist de gouden en bronzen medaille van het zwemmen zo, met zijn uithuizig zijn!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer van zo'n vers Topic, op deze Opa-loze Zaterdag...
Kan je nog altijd een Klusbus aanschaffen en bijklussenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:48 schreef Margo37 het volgende:
En voor het vraagteken geen spatie meneer de meteropnemer, als je zo de metertjes opneemt ben je snel uit de running
Dan kan hij nog altijd schilder worden en gezellig bij opaatje ze huis schilderenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:48 schreef Margo37 het volgende:
En voor het vraagteken geen spatie meneer de meteropnemer, als je zo de metertjes opneemt ben je snel uit de running
Onze Opaatje, er is niks van mij bij hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:50 schreef Meteropnemer het volgende:
on topic graag? dit topic gaat over onze Opaatje
Gutte gut , je houd echt van opaatje en je mist hem echtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef Meteropnemer het volgende:
Opaatje is biljarten in de kroeg naar ik vernam vanmiddag voetbal was niet aan de orde
Net als Opa ben ik geboren met AJAX bloed dat door mijn aderen stroomt, en als ik Dit is mijn clup, mijn ideaal...Dit is de mooiste clup van allemaalllllll hoor pink ik een traantje weg, Opa moet gelijk hele zakdoeken volsnuiten maar dat begrijp ik ook wel, je hart gaat sneller kloppen he......quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:05 schreef Margo37 het volgende:
Behaalde resultaten uit het verleden Tiet zeggen niks over de toekomst, maar je bent een trouwe supporter of niet, dus chapeau
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef devrolijkenoot het volgende:
Is meteropnemer hier altijd het haasje in dit topic,jullie doen zo naar tegen hem.
Is dat geen Ajax fan misschien, ik ook niet hoor.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef devrolijkenoot het volgende:
Is meteropnemer hier altijd het haasje in dit topic,jullie doen zo naar tegen hem.
Is dat geen Ajax fan misschien, ik ook niet hoor.
FANS van Opa zijn altijd vrolijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:15 schreef Oewaa het volgende:
Het is wel een Vrolijke Meteropnemer trouwens
Slaan TItaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:15 schreef Oewaa het volgende:
Het is wel een Vrolijke Meteropnemer trouwens
Krabben, spugen, bijten is ook goed. maak er maar gewoon een goede freefight vanquote:
Lief van je, maar ik doe het maar ff niet, OPA is ook tegen geweld gebruiken hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Krabben, spugen, bijten is ook goed. maak er maar gewoon een goede freefight van
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik doe het maar ff niet, OPA is ook tegen geweld gebruiken he
Gaat prima hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef Margo37 het volgende:
Volgens mij gaat er wat mis hier soms met quoten enzo
Heb nergens last vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef Margo37 het volgende:
Volgens mij gaat er wat mis hier soms met quoten enzo
Heb Opa een knokploegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt waar hoor, hij steekt geen vinger uit. Daar heeft-ie z'n mannetjes voor.
Tegen wie heb je het ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Margo37 het volgende:
Ja heb een ad blocker, maar geen zin om te kijken nu.
Ja joh, hij regelt het allemaal vanuit dat stoeltje.quote:
Heb jij dat ook wel eens Margo dat iemand op je zit te loeren?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Margo37 het volgende:
Ja heb een ad blocker, maar geen zin om te kijken nu.
Echt, ik moet dit Topic van OPA vaker bezoeken, lees allemaal gekke dingen die andere wel weten en ik nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja joh, hij regelt het allemaal vanuit dat stoeltje.
Die spookbeller... daar is ook nooit meer wat van vernomen.
er zijn er die niks anders te doen hebben he,geen leven dus,opa heeft wel een leven die is lekker daggie wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens Margo dat iemand op je zit te loeren?
Nu weet ik hoe opa zich voelt!
Die is gaan zwemmen met een zak cement, denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef pullup het volgende:
eerder met de klusbus op weg,quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is gaan zwemmen met een zak cement, denk ik.
Feeding the fishes in de haven van rotterdamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is gaan zwemmen met een zak cement, denk ik.
gevonden en verholpenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja joh, hij regelt het allemaal vanuit dat stoeltje.
Aha, jij bent een van die henchmen van opaquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha, jij bent een van die henchmen van opa
mag jij zeggen hoor,maar valt wel op dat het minder druk is,dat is dan weer jammerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:37 schreef Toverheks het volgende:
Mag ik zeggen dat het zonder OPA ook wel gesjellig is in zijn topic, ja dat mag ik zeggen
Het is helemaal niet minder drukquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:39 schreef knies-oor het volgende:
[..]
mag jij zeggen hoor,maar valt wel op dat het minder druk is,dat is dan weer jammer
gewoon gezellig meekletsen,je leert het vanzelf wel,is echt niet zo moeilijk hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is helemaal niet minder druk![]()
Ik zie allemaal nieuwe gezichten hier en het leuke daarvan is altijd dat het even duurt voor ik begrijp waar ze het precies over hebben.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:44 schreef knies-oor het volgende:
[..]
gewoon gezellig meekletsen,je leert het vanzelf wel,is echt niet zo moeilijk hoor
misschien wel ,maar ik lul ook gewoon mee hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
en dat zeg je tegen Pullup.....denk dat jij nog heel wat moet leren, of beter gezegt kan leren van Pullup
als ze maar lekker stoten kunnen met de keu.....niks mis mee zal OPA zeggenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zijn zijn biljartmatties dus dat gaat nog wel even duren
Ik krijg wel wat medelijden met de biljarttafelquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:50 schreef devrolijkenoot het volgende:
Dat bedoel ik maar kijk naar die bierbuikjes, dat zijn vast pro 10 over rood spelers.
Die meest rechtse op de foto van Pullup zou het wel goed doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:01 schreef Gert het volgende:
Zou er geen cam in dat cafe hangen?
Dat we opa live in aktie kunnen zien rond de biljarttafel?
Zoiets bijvoorbeeld, alleen dan bleker en dikker en met een tierende oma op de achtergrond?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:01 schreef Gert het volgende:
Zou er geen cam in dat cafe hangen?
Dat we opa live in aktie kunnen zien rond de biljarttafel?
Zoiets bijvoorbeeld, alleen dan bleker en dikker en met een tierende oma op de achtergrond?![]()
[ afbeelding ]
Minstens een 7 op de schaal van Richterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die meest rechtse op de foto van Pullup zou het wel goed doen
Minstens!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Minstens een 7 op de schaal van Richter
Lijkt me wel grappig eigenlijk. En dat-ie dan ondertussen gewoon bier door blijft drinken. Zou hij wel respect mee verdienen als-ie er dan nog een happy end aan weet te breien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gert, de gedachten al dat we OPA zien wopperen, nee mag ik deze keer bedanken
Ik ben ook nog druk met het indelen van de nieuwe gezichten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is helemaal niet minder druk![]()
Ik zie allemaal nieuwe gezichten hier en het leuke daarvan is altijd dat het even duurt voor ik begrijp waar ze het precies over hebben.
opaatje kan hetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig eigenlijk. En dat-ie dan ondertussen gewoon bier door blijft drinken. Zou hij wel respect mee verdienen als-ie er dan nog een happy end aan weet te breien.
Met een zakje paprika chips en een harinkje van die Byus of hoe heet die visboer in Den haagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig eigenlijk. En dat-ie dan ondertussen gewoon bier door blijft drinken. Zou hij wel respect mee verdienen als-ie er dan nog een happy end aan weet te breien.
Ik niet. Ik typ hier sowieso met m'n ogen dicht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook nog druk met het indelen van de nieuwe gezichten.
Haha, gewoon even tussendoor een harinkje kaken dat zou wel baas zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met een zakje paprika chips en een harinkje van die Byus of hoe heet die visboer in Den haag
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef Gert het volgende:
O, dat poffertjesgedoe heb ik even weggehaald. We willen hier niet 'op de user' maar 'op de biljarttafel'.
Rick Buijs!! Pas op hoor want Pearlbitch komt je meteen verbeteren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met een zakje paprika chips en een harinkje van die Byus of hoe heet die visboer in Den haag
Laten we het er maar op houden dat hij daar ook mannetjes voor heeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef mootie het volgende:
Ik stel voor dat we het sexleven van opa even laten voor wat het is.
Welneequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Rick Buijs!! Pas op hoor want Pearlbitch komt je meteen verbeteren.
Maar wel een goed idee, zo'n harinkie. Kan opa mooi tegen dat mokkel zeggen: "zullen we doen wie het hardst naar vis meurt, jij uit je sloot of ik uit m'n bek?"
Of is dat te plat voor opa?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wel een goed idee, zo'n harinkie. Kan opa mooi tegen dat mokkel zeggen: "zullen we doen wie het hardst naar vis meurt, jij uit je sloot of ik uit m'n bek?"
Dat zou zomaar een rechtstreekse quote kunnen zijn uit de slaapkamer van Opa!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat hij daar ook mannetjes voor heeft.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:17 schreef Poezewoes het volgende:
Volgens mij heb ik hier een stalker, jakkes!
Wie dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:17 schreef Poezewoes het volgende:
Opa stuurt wel een mannetje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:17 schreef Poezewoes het volgende:
Nee dat snap ik, maar ik ben niet gek!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie dan?
Als iemand je quote is dat niet meteen een stalker hoor
ben ik potver aan het lezen en wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
Mag ik daar ook voor bedanken Gert voor op die biljarttafel
Naar die biljarttafel ?quote:
ja kan er iemand even kijken of die ouwe alweer, maar nu met een met een sufgeneukt koppie, voor die cam zit ondertussen.quote:
Kijk aan Opa for presidentquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:25 schreef Oewaa het volgende:
[..]
Makkie voor Oewaa. De gedachte aan Opaatje geeft hem oerkrachten.
Als Vlemmix het kan....quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou wel een stuk rustiger worden in Nederland als de helft van de bevolking geband zou worden.
Jou helft héquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou wel een stuk rustiger worden in Nederland als de helft van de bevolking geband zou worden.
Gay Pride.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb geen zin om alle topics terug te lezen, maare waar is Oop?
ethiopie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik naar een land met een warm klimaat verbannen wordt.
Precies en op de biljarters boot blijkbaar.quote:
Noemen ze de Leernichten-schuit zo tegenwoordig, hoe toepasselijk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies en op de biljarters boot blijkbaar.
Hij noemt het zelf een varend corsoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Noemen ze de Leernichten-schuit zo tegenwoordig, hoe toepasselijk!
Internet is daar niet zo best hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
West-Afrika trekt mij meer aan.
Ik krijg anders best veel mailtjes uit Nigeria. Die willen mij altijd heel veel dollars toesturen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Internet is daar niet zo best hoor
Ja idd, vaagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik krijg anders best veel mailtjes uit Nigeria. Die willen mij altijd heel veel dollars toesturen.
jouw kennissen zijn mijn kennissenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik krijg anders best veel mailtjes uit Nigeria. Die willen mij altijd heel veel dollars toesturen.
Kun je nagaan hoe aardig die mensen daar zijn. Verban mij maar President Opa. Of moet ik dan Popa zeggen?quote:
Ouwe Doc.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Kun je nagaan hoe aardig die mensen daar zijn. Verban mij maar President Opa. Of moet ik dan Popa zeggen?
De 100 meter sprint voor vrouwen. Maar ja, dat was ook maar een dikke 10 seconden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
Valt er verder nog iets te beleven?
Niet ergens een festival te volgen ofzo?
Dragrace is ook weinig aan
http://www.livestream.com/adrllive
Aangezien Oop er niet is![]()
hardlopen? waar zie je mij voor aan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De 100 meter sprint voor vrouwen. Maar ja, dat was ook maar een dikke 10 seconden.
1000 moorden per jaar in Kingston. Hardlopen is daar lijfsbehoud.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Jian het volgende:
Verban mij trouwens maar naar Jamaica Oop, die lui daar lopen opeens allemaal zo vreselijk hard, die moeten wel een nieuw soort superweed hebben
Je hoeft zelf niet te lopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hardlopen? waar zie je mij voor aan?
lol, oh dat scheelt al 100%quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
1000 moorden per jaar in Kingston. Hardlopen is daar lijfsbehoud.
Dan zien we hem straks wel staan ipv zitten héquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:03 schreef Jian het volgende:
Hij is nog steeds niet on-line, ik maak me zorgen. Ze zullen 'm toch niet vreselijk hebben uitgewoond op die boot....... stel je voor
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zien we hem straks wel staan ipv zitten hé
Zolang je van mijn bescheidenheid afblijft vind ik het prima.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:33 schreef Meteropnemer het volgende:
naar eigen bescheidenheid mag ik toch wel stellen dat Opaatje gemist wordt.
Wie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:33 schreef Meteropnemer het volgende:
naar eigen bescheidenheid mag ik toch wel stellen dat Opaatje gemist wordt.
Oma die zingt... Daar zou ik spontaan depressief van worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef devrolijkenoot het volgende:
Heee hij is er hoor en met een mooi nummer ook ,ik ben homo had een poster dan toch gelijk.
Heerlijke muziek weer nog ff genieten dan van opaatje ,en omaatje zingt uit volle borst mee.
Nu is mijn dag pas echt weer goed.
Ik heb een fanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:24 schreef pullup het volgende:
Noelle is vanaf nu mijn favoriete poster hier.
Heb jij hem onder de douche zien staan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:15 schreef Meteropnemer het volgende:
Opaatje doucht echt wel hoor maar hij ververst de kleding niet
http://www.ditisopaatje.tk/quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef Noelle06 het volgende:
Moet je inloggen om die stream te zien ofzo ? Krijg geen beeld ...
En deze?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja die heb ik, maar geen beeld ...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En deze?
http://www.ustream.tv/channel/gezelligheid
Is een botje dat draait, alleen de mod die toelating kan regelen is er ff niet nuquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:38 schreef Noelle06 het volgende:
Eindelijk me inlog ok op ustream. wordt ik gekicked ?
Nee klopt. Maar er draait een scriptje waardoor alleen geautoriseerde chatters op de chat worden toegelaten. Veiligheidsmaatregel i.v.m. met alle trollen. Je staat in ieder geval op de toelatingslijst. Wordt asap geregeldquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:42 schreef Noelle06 het volgende:
Zit ik niet in de veilige lijst ?
Ben heel lang geleden ooit eens bij opa geweest op chat met Peter toen.
Nooit een ban gehad ofzo...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar er draait een scriptje waardoor alleen geautoriseerde chatters op de chat worden toegelaten. Veiligheidsmaatregel i.v.m. met alle trollen. Je staat in ieder geval op de toelatingslijst. Wordt asap geregeld
Ik heb al geprobeerd om er Rammstein doorheen te drukken, maar dat viel niet echt in goede aardequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]Vraag eens ff wat andere muziek aan. Hier wordt je toch depri van ...
Whoehaha...oude tijden herleven. Jammer dat Peter niet meer online zit op ustream.quote:
Zal wel moeten helaas, Er loopt zo veel tuig rond op de digitale snelweg, dat wil je niet weten. Ze hebben al een aantal chats, waaronder die van Peter N, naar de kl*ten geholpen met !911 -messages e.d., dus deze maatregelen zijn helaas geen overbodige luxe.quote:
Ja, zou leuk zijn als hij eens in de zoveel tijd weer eens een avondje online zou zijn maar kan me, door wat PB oa aanstipt, ook wel voorstellen dat hij daar geen zin meer in heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Whoehaha...oude tijden herleven. Jammer dat Peter niet meer online zit op ustream.
Idd. Peter is daar gevoeliger voor als Opa!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zou leuk zijn als hij eens in de zoveel tijd weer eens een avondje online zou zijn maar kan me, door wat PB oa aanstipt, ook wel voorstellen dat hij daar geen zin meer in heeft.
Dat kan alleen de hoofdmoderator en die is er even nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:57 schreef Noelle06 het volgende:
Proost Opa vanaf deze kantGooi die chat eens open.
Regel dan even dat er betere muziek komt ofzo...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan alleen de hoofdmoderator en die is er even niet
Wordt al steeds beterquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Regel dan even dat er betere muziek komt ofzo...
Dat is een irritant aspect van Ustream, maar als je Add Block Plus erop zet heb je nergens last meer vanquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:08 schreef Noelle06 het volgende:
Ha Opa ik ben goed hoor. Van de chat lang geleden met peter ooitOma aan de dans en ik krijg reclame
caps maak ik met Gadwin en ik upload ze met Imgurquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
Welk programma gebruik jij PB om een beeld te knippen?
Ik had ooit zo'n knip en plak programma, makkelijker dan dat was er niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
caps maak ik met Gadwin en ik upload ze met Imgur
Is gratis en werkt perfect!
Nee hoor, 10 seconden ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n knip en plak programma, makkelijker dan dat was er niet.
Zal deze is proberen, maar dat uploaden kost dan zoveel tijd.
Met Commentaar op stream van Opa Himzelf, dus zorg dat je op tijd bentquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond begint de wedstrijd om 18u.
Ik luister dan nog liever naar Leo Driessen als commentator. En die is al erg!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met Commentaar op stream van Opa Himzelf, dus zorg dat je op tijd bent
Als het goed is kun je nu inloggen Noelle.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef Noelle06 het volgende:
Truste Opa! Morgen gaan we voor de winst van AJAX
Opa is beleefd en laat zijn gasten altijd voorquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:28 schreef devrolijkenoot het volgende:
Opaatje het is 2 -0 ik zie PSV in het thuis shirt voetballen en Ajax in het uit shirt wat je zelf notabene aan heb.
Op tv staat duidelijk PSV - Ajax 2 - 0 ,gelukkig heeft opaatje meer verstand van vette hap eten zo te zien.
zo he he eindelijk doet die partijdige scheids zijn ogen eens open, PSV geel mag eens tijd worden vind ook OPAquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:35 schreef devrolijkenoot het volgende:
Nee oop zit er naast dat is wat anders als beleeft zijn ,en dan zou het toch nog 2-0 moeten zijn als hij zijn gasten voor laat gaan denk je niet???
Opaatje is een beetje de kluts kwijt na de 2 doelpunten tegen ,laten we het daar maar op houden
Oop gaat altijd van Ajax uit.Voor hem is het dus 0-2quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:28 schreef devrolijkenoot het volgende:
Opaatje het is 2 -0 ik zie PSV in het thuis shirt voetballen en Ajax in het uit shirt wat je zelf notabene aan heb.
Op tv staat duidelijk PSV - Ajax 2 - 0 ,gelukkig heeft opaatje meer verstand van vette hap eten zo te zien.
En in dit geval terecht. Je moet toch wel geweldig van het Ganzenbord gerold zijn om te veronderstellen dat die boeren thuis spelen in Amsterdamquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop gaat altijd van Ajax uit.Voor hem is het dus 0-2
Mooi zo!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef devrolijkenoot het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit hoor
Helaas is dit zijn normale blik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook als je de wedstrijd niet hebt gezien kun je aan Oop's blik de uitslag aflezen
[ afbeelding ]
Het was in de Arenaquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:28 schreef devrolijkenoot het volgende:
Ik wist het maar omdat jij zei ach laat ook maarquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:09 schreef devrolijkenoot het volgende:
Titatoverheks zou toch moeten weten als Amsterdamse dat om de Johan Cruyf schaal altijd in de Arena wordt gevoetbald.
Misschien heeft het iets met Johan Cruyf te maken ?
Je moet ze ook alles voor voorkauwen, vrouwen en voetbal poe poe poe
En dat opaatje dat niet weet is eigenlijk beschamend .
Dit lijkt me toch niets voor het Opa-topic hèquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet bij wie ik moet zijn, maar ik zou graag een nummer voor Menyou aan willen vragen. Donder en bliksem van Guus Meewis. Opdat wij Menyou nog steeds missen. Aka Manu.
Nou, dat zou ik niet zeggen. Bij die ouwe is het ook altijd donder en bliksem.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef Jian het volgende:
Dit lijkt me toch niets voor het Opa-topic hè
snap deze post niet helemaal want was Menyou nou jou koosnaam??? maar wil hem wel voor je posten hoor hier is Guus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet bij wie ik moet zijn, maar ik zou graag een nummer voor Menyou aan willen vragen. Donder en bliksem van Guus Meewis. Opdat wij Menyou nog steeds missen. Menyou was mijn koosnaam, beter bekend als Manu.
Sterker nog, onsmakelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch niets voor het Opa-topic hè
FF lekker oftopic twee ffenquote:
Ik lees meestal over je heen, maar je Manu-verhalen horen hier gewoon niet thuis, klaar!quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet zeggen. Bij die ouwe is het ook altijd donder en bliksem.
Lees er maar gewoon overheen hoor, als het je zo stoort.
oow als jij het zeg zal het wel zo zijn dan poesewoes ,zal het speciaal voor jou verbeteren goed ?quote:
Nee hoor hoeft niet!quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:19 schreef devrolijkenoot het volgende:
[..]
oow als jij het zeg zal het wel zo zijn dan poesewoes ,zal het speciaal voor jou verbeteren goed ?
On Topic, maar komt je moet het nog leren de afkortingen van FOK, maar geeft niet hoor heb je weer wat geleerd vanavond, ja je bent nog een *groentje* op FOK dus alle nieuwelingen leggen we alles wel even uit.quote:
Als hij echt de "Opaatje" op die chat was had jij hem gelijk al geband, Houtvesterquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef Meteropnemer het volgende:
is dat het echt denk je Pearlbitch ? ik krijg meer en meer het idee dat ons aller Opaatje zich even uitleeft op Sio1
Wellicht dat de mods eens een kloonscan kunnen aanvragen, dan ben ik er zeker van dat zij 'm wel zien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef Meteropnemer het volgende:
en nog iets ? ik zie geen houtvester in velden of wegen
Ben je nou echt serieus met die discussie bezig?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wellicht dat de mods eens een kloonscan kunnen aanvragen, dan ben ik er zeker van dat zij 'm wel zien.
Onderkennen doe ik het nu al hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef Meteropnemer het volgende:
Wellicht zul je het dan onderkennen
Deze kent waarschijnlijk nog andere kunstjesquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is een keihard gevecht om de kijkcijfers, want Oop heeft op dit moment concurrentie van Bunniefun
[ afbeelding ]
Oop is een tough cookiequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Jian het volgende:
Opa al een beetje hersteld na de nederlaag van gisteren?
Deze drinkt vruchtenlimonade en is gek op appeltaartquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze kent waarschijnlijk nog andere kunstjes
Nou nog een IQ van 80 en ik ben omquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze drinkt vruchtenlimonade en is gek op appeltaart
Heeft Opa z'n shirt weer uitgetrokken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef mootie het volgende:
Verder geen nieuws van het front of zit iedereen naar die tetten te staren?
Oo 4 tieten te zien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Opa z'n shirt weer uitgetrokken?
Ik krijg alleen maar deze beestjes te zienquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Oo 4 tieten te zien?
* mootie snel de stream gaat kijken
Stiekem heb ik de streams niet aan, en vertrouwde ik weer blindelings op de posts hier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar deze beestjes te zienEen soort snelweggieren.
[ afbeelding ]
Ik zou ook niet weten waar die bunnyfun te vinden is en heb niet zo'n trek in de moobs van oopsquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Stiekem heb ik de streams niet aan, en vertrouwde ik weer blindelings op de posts hier.
Is ook een besloten streamquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waar die bunnyfun te vinden is en heb niet zo'n trek in de moobs van oops
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |