quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En deze?
http://www.ustream.tv/channel/gezelligheid
Is een botje dat draait, alleen de mod die toelating kan regelen is er ff niet nuquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:38 schreef Noelle06 het volgende:
Eindelijk me inlog ok op ustream. wordt ik gekicked ?
Nee klopt. Maar er draait een scriptje waardoor alleen geautoriseerde chatters op de chat worden toegelaten. Veiligheidsmaatregel i.v.m. met alle trollen. Je staat in ieder geval op de toelatingslijst. Wordt asap geregeldquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:42 schreef Noelle06 het volgende:
Zit ik niet in de veilige lijst ?
Ben heel lang geleden ooit eens bij opa geweest op chat met Peter toen.
Nooit een ban gehad ofzo...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar er draait een scriptje waardoor alleen geautoriseerde chatters op de chat worden toegelaten. Veiligheidsmaatregel i.v.m. met alle trollen. Je staat in ieder geval op de toelatingslijst. Wordt asap geregeld
Ik heb al geprobeerd om er Rammstein doorheen te drukken, maar dat viel niet echt in goede aardequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]Vraag eens ff wat andere muziek aan. Hier wordt je toch depri van ...
Whoehaha...oude tijden herleven. Jammer dat Peter niet meer online zit op ustream.quote:
Zal wel moeten helaas, Er loopt zo veel tuig rond op de digitale snelweg, dat wil je niet weten. Ze hebben al een aantal chats, waaronder die van Peter N, naar de kl*ten geholpen met !911 -messages e.d., dus deze maatregelen zijn helaas geen overbodige luxe.quote:
Ja, zou leuk zijn als hij eens in de zoveel tijd weer eens een avondje online zou zijn maar kan me, door wat PB oa aanstipt, ook wel voorstellen dat hij daar geen zin meer in heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Whoehaha...oude tijden herleven. Jammer dat Peter niet meer online zit op ustream.
Idd. Peter is daar gevoeliger voor als Opa!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zou leuk zijn als hij eens in de zoveel tijd weer eens een avondje online zou zijn maar kan me, door wat PB oa aanstipt, ook wel voorstellen dat hij daar geen zin meer in heeft.
Dat kan alleen de hoofdmoderator en die is er even nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:57 schreef Noelle06 het volgende:
Proost Opa vanaf deze kantGooi die chat eens open.
Regel dan even dat er betere muziek komt ofzo...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan alleen de hoofdmoderator en die is er even niet
Wordt al steeds beterquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Regel dan even dat er betere muziek komt ofzo...
Dat is een irritant aspect van Ustream, maar als je Add Block Plus erop zet heb je nergens last meer vanquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:08 schreef Noelle06 het volgende:
Ha Opa ik ben goed hoor. Van de chat lang geleden met peter ooitOma aan de dans en ik krijg reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |