quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef Gert het volgende:
O, dat poffertjesgedoe heb ik even weggehaald. We willen hier niet 'op de user' maar 'op de biljarttafel'.
Rick Buijs!! Pas op hoor want Pearlbitch komt je meteen verbeteren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met een zakje paprika chips en een harinkje van die Byus of hoe heet die visboer in Den haag
Laten we het er maar op houden dat hij daar ook mannetjes voor heeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef mootie het volgende:
Ik stel voor dat we het sexleven van opa even laten voor wat het is.
Welneequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Rick Buijs!! Pas op hoor want Pearlbitch komt je meteen verbeteren.
Maar wel een goed idee, zo'n harinkie. Kan opa mooi tegen dat mokkel zeggen: "zullen we doen wie het hardst naar vis meurt, jij uit je sloot of ik uit m'n bek?"
Of is dat te plat voor opa?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wel een goed idee, zo'n harinkie. Kan opa mooi tegen dat mokkel zeggen: "zullen we doen wie het hardst naar vis meurt, jij uit je sloot of ik uit m'n bek?"
Dat zou zomaar een rechtstreekse quote kunnen zijn uit de slaapkamer van Opa!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat hij daar ook mannetjes voor heeft.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:17 schreef Poezewoes het volgende:
Volgens mij heb ik hier een stalker, jakkes!
Wie dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:17 schreef Poezewoes het volgende:
Opa stuurt wel een mannetje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:17 schreef Poezewoes het volgende:
Nee dat snap ik, maar ik ben niet gek!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie dan?
Als iemand je quote is dat niet meteen een stalker hoor
ben ik potver aan het lezen en wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
Mag ik daar ook voor bedanken Gert voor op die biljarttafel
Naar die biljarttafel ?quote:
ja kan er iemand even kijken of die ouwe alweer, maar nu met een met een sufgeneukt koppie, voor die cam zit ondertussen.quote:
Kijk aan Opa for presidentquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:25 schreef Oewaa het volgende:
[..]
Makkie voor Oewaa. De gedachte aan Opaatje geeft hem oerkrachten.
Als Vlemmix het kan....quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou wel een stuk rustiger worden in Nederland als de helft van de bevolking geband zou worden.
Jou helft héquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou wel een stuk rustiger worden in Nederland als de helft van de bevolking geband zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |