Ik krijg wel wat medelijden met de biljarttafelquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:50 schreef devrolijkenoot het volgende:
Dat bedoel ik maar kijk naar die bierbuikjes, dat zijn vast pro 10 over rood spelers.
Die meest rechtse op de foto van Pullup zou het wel goed doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:01 schreef Gert het volgende:
Zou er geen cam in dat cafe hangen?
Dat we opa live in aktie kunnen zien rond de biljarttafel?
Zoiets bijvoorbeeld, alleen dan bleker en dikker en met een tierende oma op de achtergrond?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:01 schreef Gert het volgende:
Zou er geen cam in dat cafe hangen?
Dat we opa live in aktie kunnen zien rond de biljarttafel?
Zoiets bijvoorbeeld, alleen dan bleker en dikker en met een tierende oma op de achtergrond?![]()
[ afbeelding ]
Minstens een 7 op de schaal van Richterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die meest rechtse op de foto van Pullup zou het wel goed doen
Minstens!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Minstens een 7 op de schaal van Richter
Lijkt me wel grappig eigenlijk. En dat-ie dan ondertussen gewoon bier door blijft drinken. Zou hij wel respect mee verdienen als-ie er dan nog een happy end aan weet te breien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gert, de gedachten al dat we OPA zien wopperen, nee mag ik deze keer bedanken
Ik ben ook nog druk met het indelen van de nieuwe gezichten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is helemaal niet minder druk![]()
Ik zie allemaal nieuwe gezichten hier en het leuke daarvan is altijd dat het even duurt voor ik begrijp waar ze het precies over hebben.
opaatje kan hetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig eigenlijk. En dat-ie dan ondertussen gewoon bier door blijft drinken. Zou hij wel respect mee verdienen als-ie er dan nog een happy end aan weet te breien.
Met een zakje paprika chips en een harinkje van die Byus of hoe heet die visboer in Den haagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig eigenlijk. En dat-ie dan ondertussen gewoon bier door blijft drinken. Zou hij wel respect mee verdienen als-ie er dan nog een happy end aan weet te breien.
Ik niet. Ik typ hier sowieso met m'n ogen dicht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook nog druk met het indelen van de nieuwe gezichten.
Haha, gewoon even tussendoor een harinkje kaken dat zou wel baas zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met een zakje paprika chips en een harinkje van die Byus of hoe heet die visboer in Den haag
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef Gert het volgende:
O, dat poffertjesgedoe heb ik even weggehaald. We willen hier niet 'op de user' maar 'op de biljarttafel'.
Rick Buijs!! Pas op hoor want Pearlbitch komt je meteen verbeteren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met een zakje paprika chips en een harinkje van die Byus of hoe heet die visboer in Den haag
Laten we het er maar op houden dat hij daar ook mannetjes voor heeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef mootie het volgende:
Ik stel voor dat we het sexleven van opa even laten voor wat het is.
Welneequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Rick Buijs!! Pas op hoor want Pearlbitch komt je meteen verbeteren.
Maar wel een goed idee, zo'n harinkie. Kan opa mooi tegen dat mokkel zeggen: "zullen we doen wie het hardst naar vis meurt, jij uit je sloot of ik uit m'n bek?"
Of is dat te plat voor opa?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wel een goed idee, zo'n harinkie. Kan opa mooi tegen dat mokkel zeggen: "zullen we doen wie het hardst naar vis meurt, jij uit je sloot of ik uit m'n bek?"
Dat zou zomaar een rechtstreekse quote kunnen zijn uit de slaapkamer van Opa!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat hij daar ook mannetjes voor heeft.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |