Tegen wie heb je het ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Margo37 het volgende:
Ja heb een ad blocker, maar geen zin om te kijken nu.
Ja joh, hij regelt het allemaal vanuit dat stoeltje.quote:
Heb jij dat ook wel eens Margo dat iemand op je zit te loeren?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Margo37 het volgende:
Ja heb een ad blocker, maar geen zin om te kijken nu.
Echt, ik moet dit Topic van OPA vaker bezoeken, lees allemaal gekke dingen die andere wel weten en ik nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja joh, hij regelt het allemaal vanuit dat stoeltje.
Die spookbeller... daar is ook nooit meer wat van vernomen.
er zijn er die niks anders te doen hebben he,geen leven dus,opa heeft wel een leven die is lekker daggie wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens Margo dat iemand op je zit te loeren?
Nu weet ik hoe opa zich voelt!
Die is gaan zwemmen met een zak cement, denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef pullup het volgende:
eerder met de klusbus op weg,quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is gaan zwemmen met een zak cement, denk ik.
Feeding the fishes in de haven van rotterdamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is gaan zwemmen met een zak cement, denk ik.
gevonden en verholpenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja joh, hij regelt het allemaal vanuit dat stoeltje.
Aha, jij bent een van die henchmen van opaquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha, jij bent een van die henchmen van opa
mag jij zeggen hoor,maar valt wel op dat het minder druk is,dat is dan weer jammerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:37 schreef Toverheks het volgende:
Mag ik zeggen dat het zonder OPA ook wel gesjellig is in zijn topic, ja dat mag ik zeggen
Het is helemaal niet minder drukquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:39 schreef knies-oor het volgende:
[..]
mag jij zeggen hoor,maar valt wel op dat het minder druk is,dat is dan weer jammer
gewoon gezellig meekletsen,je leert het vanzelf wel,is echt niet zo moeilijk hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is helemaal niet minder druk![]()
Ik zie allemaal nieuwe gezichten hier en het leuke daarvan is altijd dat het even duurt voor ik begrijp waar ze het precies over hebben.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:44 schreef knies-oor het volgende:
[..]
gewoon gezellig meekletsen,je leert het vanzelf wel,is echt niet zo moeilijk hoor
misschien wel ,maar ik lul ook gewoon mee hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
en dat zeg je tegen Pullup.....denk dat jij nog heel wat moet leren, of beter gezegt kan leren van Pullup
als ze maar lekker stoten kunnen met de keu.....niks mis mee zal OPA zeggenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zijn zijn biljartmatties dus dat gaat nog wel even duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |