FIPO is de 1e post in een topic.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:46 schreef Poezewoes het volgende:
Wat betekend fipo eigenlijk?
Opa zit heerlijk in de tuin, gelijk heeft hij!
Oop en Oma zijn vandaag naar het Varend Corso Westland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:46 schreef Poezewoes het volgende:
Wat betekend fipo eigenlijk?
Opa zit heerlijk in de tuin, gelijk heeft hij!
Leuk voor ze , dus het verhaal hij zit altijd op zijn stoel, gaat in dit geval niet opquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop en Oma zijn vandaag naar het Varend Corso Westland.
Mis je opaatje zo ? dat word dus op een houtje bijten vanavond voor jequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef Meteropnemer het volgende:
Opaatje heeft wellicht aan de zuurkool met vette jus gezeten, waar blijft hij toch
Opa mist de gouden en bronzen medaille van het zwemmen zo, met zijn uithuizig zijn!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer van zo'n vers Topic, op deze Opa-loze Zaterdag...
Kan je nog altijd een Klusbus aanschaffen en bijklussenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:48 schreef Margo37 het volgende:
En voor het vraagteken geen spatie meneer de meteropnemer, als je zo de metertjes opneemt ben je snel uit de running
Dan kan hij nog altijd schilder worden en gezellig bij opaatje ze huis schilderenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:48 schreef Margo37 het volgende:
En voor het vraagteken geen spatie meneer de meteropnemer, als je zo de metertjes opneemt ben je snel uit de running
Onze Opaatje, er is niks van mij bij hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:50 schreef Meteropnemer het volgende:
on topic graag? dit topic gaat over onze Opaatje
Gutte gut , je houd echt van opaatje en je mist hem echtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef Meteropnemer het volgende:
Opaatje is biljarten in de kroeg naar ik vernam vanmiddag voetbal was niet aan de orde
Net als Opa ben ik geboren met AJAX bloed dat door mijn aderen stroomt, en als ik Dit is mijn clup, mijn ideaal...Dit is de mooiste clup van allemaalllllll hoor pink ik een traantje weg, Opa moet gelijk hele zakdoeken volsnuiten maar dat begrijp ik ook wel, je hart gaat sneller kloppen he......quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:05 schreef Margo37 het volgende:
Behaalde resultaten uit het verleden Tiet zeggen niks over de toekomst, maar je bent een trouwe supporter of niet, dus chapeau
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef devrolijkenoot het volgende:
Is meteropnemer hier altijd het haasje in dit topic,jullie doen zo naar tegen hem.
Is dat geen Ajax fan misschien, ik ook niet hoor.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef devrolijkenoot het volgende:
Is meteropnemer hier altijd het haasje in dit topic,jullie doen zo naar tegen hem.
Is dat geen Ajax fan misschien, ik ook niet hoor.
FANS van Opa zijn altijd vrolijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:15 schreef Oewaa het volgende:
Het is wel een Vrolijke Meteropnemer trouwens
Slaan TItaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:15 schreef Oewaa het volgende:
Het is wel een Vrolijke Meteropnemer trouwens
Krabben, spugen, bijten is ook goed. maak er maar gewoon een goede freefight vanquote:
Lief van je, maar ik doe het maar ff niet, OPA is ook tegen geweld gebruiken hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Krabben, spugen, bijten is ook goed. maak er maar gewoon een goede freefight van
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik doe het maar ff niet, OPA is ook tegen geweld gebruiken he
Gaat prima hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef Margo37 het volgende:
Volgens mij gaat er wat mis hier soms met quoten enzo
Heb nergens last vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef Margo37 het volgende:
Volgens mij gaat er wat mis hier soms met quoten enzo
Heb Opa een knokploegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt waar hoor, hij steekt geen vinger uit. Daar heeft-ie z'n mannetjes voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |