Thnx! op t lijstje schrijftquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Laura Vane & The Vipertones kun je mooie plaatjes van schieten. Laura valt lekker op. Yellow Claw moet je gezien de hype nu wel hebben. En Chagall en Sabrina Starke zijn persoonlijke favo's van mij. Zou ik fototechnisch voor Chagall kiezen.
Okee, Dat is ook leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen triathlon kijken voor mij, sta op punt om naar Oldenzaal te gaan voor Derby Days. Aan dat toernooi doet Excelsior'31 mee.
was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:27 schreef oh-oh het volgende:
500![]()
Op Solar moet je vooral de mensen en de omgeving en de sfeer kieken Yns
Particulierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Oei, had hij haar particulier in dienst of via een organisatie of zo???
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh
Hij zit nu te mokken, "kan verdomme toch wel iemand ontslaan als ik dat wil"
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pgbquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:10 schreef Strega het volgende:
Zwab, doet je vader dit uit een PGB? Dan is het nog weer anders natuurlijk.
Of via "de witte werksters"?
nee dat was niet best. maar hier was t de hele dag 27/28 graden, volop zon, pas tegen een uur of 9 begon t iets minder warm te wordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:09 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge!
Ynske: maar dan niet het wer als in Steenwijkerwold hoop ik
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ja stervensheet hier gisteren, denk 30 graden hier wel, vandaag volgens mij net zo.
Mag wel ietsje minder, de honden bleven bijna dood bij de wandeling gisteren, en ik had al gewacht tot een uur of 17.00.
[ afbeelding ]
En stoffig dat het was![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och deze is leukquote:
dat zeiden ze gister ook van die regen, geen spat gezienquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:54 schreef Barbaaf het volgende:
Ja, er komt regen vandaag. In vrijwel het hele land kunnen korte buien optreden, sommige met hagel. Vanavond kan het in het noorden weer heftig worden, in het zuiden valt het waarschijnlijk mee maar met de huidige instabiele lucht is heel weinig met zekerheid te zeggen. Regelmatig naar de lucht kijken is het beste, als er een donkere lucht aankomt is het handig ff dekking te zoeken.
Je vergeet de oant moarn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:54 schreef Barbaaf het volgende:
Ja, er komt regen vandaag. In vrijwel het hele land kunnen korte buien optreden, sommige met hagel. Vanavond kan het in het noorden weer heftig worden, in het zuiden valt het waarschijnlijk mee maar met de huidige instabiele lucht is heel weinig met zekerheid te zeggen. Regelmatig naar de lucht kijken is het beste, als er een donkere lucht aankomt is het handig ff dekking te zoeken.
Maar toen had je het niet aan mij gevraagdquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeiden ze gister ook van die regen, geen spat gezien
maareh, laarzen? of is t niet zo dat t enorm gaat plenzen
De balluhquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Regen op Solar mot ze weten, snap dat daaaaan!!!
wandelschoenen aantrekt en poncho in tas proptquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Barbaaf het volgende:
Zoals ik al zei, het is lastig voorspellen. Ik heb twee uitkomsten, eentje beweert dat het om 14:00 in Maastricht stevig begint te regenen en aanhoudt tot 15:30, deze buien bereiken ook om 15:00 Roermond (daar is 't toch?) en zouden dus duren tot 16:30. De andere voorspelt een paar spatjes in Maastricht en niets in Roermond.
Ik hecht iets meer waarde aan die tweede voorspelling maar zou toch zeker rekening houden met neerslag. Geen lieslaarzen nodig maar wel iets dat een beetje water aankan.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wandelschoenen aantrekt en poncho in tas propt
lol, in kluisje op terrein smijtquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ja dan kan ze dr laarzen toch niet meer thuis gaan halen, dus nevermind
O stuur effe door als je er genoeg van hebtquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja crap, missie mislukt![]()
Wij hebben eindelijk regen![]()
Gelukkig maar, ik hoop dat iedereen daar veilig zitquote:
hoop ik ook, hier in de perstent, liever daar dan in die grote tentenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik hoop dat iedereen daar veilig zit, mijn nichtjes zijn ook bij Solar .
Hey daar ben je!quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef Miniem het volgende:
Hier al heel de dag droog en zon![]()
Vanavond wel wat minder maar nu nog steeds droog.
Privetent.quote:
Gaafquote:
Gomiquote:
quote:
Komende zaterdag, ik moet om ongeveer 11.00 uur in "s-Hertogenbosch zijn om daar te worden opgepikt door de reisorganistatiequote:
Oh my goshquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Er had er vanmorgen eentje moeite met wakker worden
Whehehe ja hij was wel op dreef qua cutenessquote:
Achquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo keek ik ook vanochtendquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn dat het de goede kant op gaat Baafquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:42 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge
[..]
Zo keek ik ook vanochtend. Maar inmiddels op controle geweest en boodschappen gedaan dus misschien zo nog een tukje. Als de test vandaag goed is hoef ik nog maar één keer in de week getest te worden, wat, behalve minder prikken, ook een iets losser alcoholregime betekent
quote:
Dat nou nog niet maar één à twee eenheden per dag is wel een beetje weinig.quote:
Nog ff en je kan met mijn bloed de gootsteen ontstoppenquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn dat het de goede kant op gaat Baaf
tof!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh man man, ik ben all exited, de hondjes werden vandaag gevraagd voor zo iets leuks!
Mensen van een hele bekende kapper hier willen ze al een hele poos voor een fotoshoot gebruiken, ze kwamen me vandaag helemaal achterna gerend om het te vragen
Nee gemist!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Had je de link nog gezien Muis?
Ow ow ow ik zit echt telkens mn mail te refreshen![]()
Mooie foto's. Doen soms een beetje denken aan het werk van Eric Kroll.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef oh-oh het volgende:
ff snel, ik haal hem zo weer weg, maar dit is hun site:
*knip*
Dat is het ook, echt, het boeit hem geen fuck, dus als ik echt zn aandacht wil moet ik telkens weer keihard doordouwenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef Barbaaf het volgende:
En dan heb ik volgens mij zijn ergste wangedrag niet meegemaakt, maar ik zie gewoon dat hij zich totaal niet laat corrigeren.
Nou, ik denk dat ze dat wel zouden doen, maar ik hou daar niet zo vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mooie foto's. Doen soms een beetje denken aan het werk van Eric Kroll.
Krijg jij ook een ander kapsel?
Mag wel in journalistiek taalgebruik, alleen het voltooid deelwoord gebruiken zonder hulpwerkwoord.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef Muis006 het volgende:
Wat een kuttitel trouwens"buldog veranderd"
dat zowiezooquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
En men heeft al zo'n moeite met d's en t's
Ik ben ook voorvechter van siewosie!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankzij Zwabber zeg ik nu siewosie
zo ben ik ooit FP-crew geworden, te vaak taal- en typefouten gemeld in het topicquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
En men heeft al zo'n moeite met d's en t's
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankzij Zwabber zeg ik nu siewosie
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:39 schreef omearos het volgende:
ik moest ook nog zelf stukjes schrijven, maar ik haalde steeds het minimum niet. Tja, ik heb ook nog werk buiten Fok
En Sjonquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja ik een fulltime baan en een leven, dus doei
nu kom ik zelfs nauwelijks nog op fpquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja ik een fulltime baan en een leven, dus doei
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En Sjondat mag wel als aparte factor worden genoemd.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA BATMAN!
wat leuk, takes me backquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:48 schreef omearos het volgende:
Voor de liefhebbers van Lemmings: Dibbles!
OMGquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is ook zo een huftertje he, hij flikt het me altijd, hij was vandaag bijzonder etterig, want maandag, en gek waaierig weerIk heb hem een paar keer heel lelijk moeten corrigeren omdat ie zo liep te rellen en gallen, en als je dan ff stilstaat op de markt dan is ie meteen de ster van de show en gaat ie stokstaarten en uitgebreid met werkelijk iedereen daar knuffelen en zo.
Niemand die je zal geloven wat een lijertje het is
quote:
quote:Hij kan niet tot die 'hoogte' of intensiteit komen
Oeh dit is lekker!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Sweeeeeeeeeeeeet diiiiiiiiiiiiiiiiiiiis pooooooooo sitionnnnnnnnnnn![]()
Oh ik hou er zo van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Coole naam heeft dat ding he, curiousity!
Check my blingbablingbird!
[ afbeelding ]
Ja deze kende ik van clip! En die eerste denk ik van de radio, maar ik wist geen naamquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Zeg Pis, kende je Temper Trap niet of zo?
![]()
Deze is ook zo tof:
hij heeft ook een r2d2 gemaakt, en hij gaat er mee langs ziekenhuizen om zieke kinderen op te vrolijken.quote:
quote:
Yep!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
werkt deze? hier is hij helemaal af
http://d.yimg.com/nl/sear(...)157565&playbackEnd=0
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:17 schreef Pagan het volgende:
Mooie animatie van de landing van de Curiosity.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef Pagan het volgende:
@Zwabber: Ik heb mijn externe HDD kunnen redden, bijna 500GB aan in de loop der jaren verzamelde en moeilijk te vinden concertopnamen, muziek enz. enz. enz weer terug.![]()
* Pagan gaat zijn monocle oppoetsen met zijn cravate.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef Pagan het volgende:
@Zwabber: Ik heb mijn externe HDD kunnen redden, bijna 500GB aan in de loop der jaren verzamelde en moeilijk te vinden concertopnamen, muziek enz. enz. enz weer terug.![]()
* Pagan gaat zijn monocle oppoetsen met zijn cravate.
Yes!quote:
Bück dich!quote:
awwwwquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:56 schreef Pagan het volgende:
Dat was trouwens de eerste keer in mijn leven dat ik een filmpje op joetjoeb plaatste.
Dislike!quote:
He is such a n00b!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, dat kan heul niet op facebook!
Fok, reddit, tumblr, facebook, twitter, head-fi, tweakers, etcquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben vooral erg present op FB vrees ik, ik Fok! amper nog
Aan het overwerken?quote:
nicequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef Pagan het volgende:
Netjes van een verkoper trouwens, Sembler Deah – Kaessariah. Heel Een Leven Lang besteld via Discogs, maar Treha Sektori - Sorieh gekregen. Mailtje naar de verkoper gestuurd over het terugsturen. We mochten hem houden en hij stuurde alsnog de goede op.![]()
Gezien de covers snap ik de fout wel.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Oh wat is dat leuk!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh man man, ik ben all exited, de hondjes werden vandaag gevraagd voor zo iets leuks!
Mensen van een hele bekende kapper hier willen ze al een hele poos voor een fotoshoot gebruiken, ze kwamen me vandaag helemaal achterna gerend om het te vragen
idd. Ik heb op vage plekken mijn emailadres achtergelaten maar als ik ook maar kijk naar de aanmeldpagina op FB zie ik maar één ding:quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef Pagan het volgende:
FB krijg je me echt niet op, privacyhaters dat het zijn.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:41 schreef Pisces29 het volgende:
En de nieuwe Justin Biebert vind ik wederom tof![]()
En nog meesterlijke pasjes in het clipje ook
Haha, daar kan ik het ook wel op Baafquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:41 schreef Pisces29 het volgende:
En de nieuwe Justin Biebert vind ik wederom tof![]()
En nog meesterlijke pasjes in het clipje ook
Meeten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, daar kan ik het ook wel op Baaf
Ja dikke lul, 3 bier!quote:
Thuis even kijken straks..quote:
Final Vinyl FTWquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thuis even kijken straks..
Rainbow is goed, Vooral de cd Rising vind ik meesterlijk. Ronnie James Dio(hoewel die hier gezien de 1984 niet zal zingen..)
Vertel dat je radiomannetje maar, die het ook draaitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Als je ouder bent dan 15 en Bieber leuk vindt kun je beter dood hoor
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vertel dat je radiomannetje maar, die het ook draait
Ik weet 't, maar ik moest maandag vroeg op voor de tests. Weinig geslapen, dus niet de hele dag volgehouden. Ik ga zo nog ff liggen voor een korte middagslaap en hoop komende nacht wat normaler te plannen. Ook afhankelijk of ik morgenochtend nog moet testen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is niet zo een heel goed ritme Baafje
Ik zal hem bewaren voor het foute uurquote:
Je wil werpen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Doe maar niet, ik heb nu alweer babybabybaby OOOOOOOH in mn hoofd
Like no way in hellquote:
Dwergwerpen als olympische sportquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja MET de meeste kinderen die ik tegenkom, dat dan weer wel
Met dwergen ook, die zijn meestal altijd stronthumeurigquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met dwergen ook, die zijn meestal altijd stronthumeurigDe vrolijke dwergen werken in het circus en die die te sjaggo waren voor het circus lopen boos te kijken in de winkel omdat ze nergens aankunnen
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:03 schreef Barbaaf het volgende:
Limburg, waar om iedere hoek de middeleeuwen kunnen liggen
Fixedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:03 schreef Barbaaf het volgende:
Limburg, waar om iedere hoek de middeleeuwen liggen
Da bedoel ik, je hoeft alleen maar de oude stadsmuur te volgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Er zijn hier toch leuke bruine kroegen zat?
Of voor HBOquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met dwergen ook, die zijn meestal altijd stronthumeurigDe vrolijke dwergen werken in het circus en die die te sjaggo waren voor het circus lopen boos te kijken in de winkel omdat ze nergens aankunnen
![]()
quote:
Ik denk ook deze 2!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij verkopen ze die nog bij de Gamma en zo wel
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Die Anti Mart Smeets rage op FB is machtig leuk
![]()
Ik vond het al nooit wat die lelijkerd maar sinds ie van de week dat volleybalmeisje zo godsgruwelijk zat af te branden for no reason haat ik hem tot op zijn oude botten
Wat een eikelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)reiter_Smeets__.html
Die springruiters hadden hun knollen af moeten vaardigen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ze zouden hem gewoon echt met zn allen moeten boycotten, zit ie daar mooi met een lege tafel elke avond
Koop klompen, den Hollandsen veiligheid schoen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:42 schreef Miniem het volgende:
Ik ben opzoek naar veiligheidsschoenen, iemand idee waar verkrijgbaar?
Cranenbroek ben ik al geweest en naar de Boerenbond moet ik nog.
Oooh Vlaamse reuzenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Vanaaf 3 fleskonijnen, Vlaamse reuzen, vandaag geboren, moeder is de hort op...
Oh wat leuk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat hij na de OS stopt die eikelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Hier uitgebreider, maar die samenvatting is al erg zat.
Ik had of die lul over de tafel heen getrokken als ik haar was geweest, of ik was weggelopen, en ze bleef zo lief zitten lachen, arm ding...
Tis niet waarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |