Thnx! op t lijstje schrijftquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Laura Vane & The Vipertones kun je mooie plaatjes van schieten. Laura valt lekker op. Yellow Claw moet je gezien de hype nu wel hebben. En Chagall en Sabrina Starke zijn persoonlijke favo's van mij. Zou ik fototechnisch voor Chagall kiezen.
Okee, Dat is ook leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen triathlon kijken voor mij, sta op punt om naar Oldenzaal te gaan voor Derby Days. Aan dat toernooi doet Excelsior'31 mee.
was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:27 schreef oh-oh het volgende:
500![]()
Op Solar moet je vooral de mensen en de omgeving en de sfeer kieken Yns
Particulierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Oei, had hij haar particulier in dienst of via een organisatie of zo???
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh
Hij zit nu te mokken, "kan verdomme toch wel iemand ontslaan als ik dat wil"
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pgbquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:10 schreef Strega het volgende:
Zwab, doet je vader dit uit een PGB? Dan is het nog weer anders natuurlijk.
Of via "de witte werksters"?
nee dat was niet best. maar hier was t de hele dag 27/28 graden, volop zon, pas tegen een uur of 9 begon t iets minder warm te wordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:09 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge!
Ynske: maar dan niet het wer als in Steenwijkerwold hoop ik
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ja stervensheet hier gisteren, denk 30 graden hier wel, vandaag volgens mij net zo.
Mag wel ietsje minder, de honden bleven bijna dood bij de wandeling gisteren, en ik had al gewacht tot een uur of 17.00.
[ afbeelding ]
En stoffig dat het was![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och deze is leukquote:
dat zeiden ze gister ook van die regen, geen spat gezienquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:54 schreef Barbaaf het volgende:
Ja, er komt regen vandaag. In vrijwel het hele land kunnen korte buien optreden, sommige met hagel. Vanavond kan het in het noorden weer heftig worden, in het zuiden valt het waarschijnlijk mee maar met de huidige instabiele lucht is heel weinig met zekerheid te zeggen. Regelmatig naar de lucht kijken is het beste, als er een donkere lucht aankomt is het handig ff dekking te zoeken.
Je vergeet de oant moarn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:54 schreef Barbaaf het volgende:
Ja, er komt regen vandaag. In vrijwel het hele land kunnen korte buien optreden, sommige met hagel. Vanavond kan het in het noorden weer heftig worden, in het zuiden valt het waarschijnlijk mee maar met de huidige instabiele lucht is heel weinig met zekerheid te zeggen. Regelmatig naar de lucht kijken is het beste, als er een donkere lucht aankomt is het handig ff dekking te zoeken.
Maar toen had je het niet aan mij gevraagdquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeiden ze gister ook van die regen, geen spat gezien
maareh, laarzen? of is t niet zo dat t enorm gaat plenzen
De balluhquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Regen op Solar mot ze weten, snap dat daaaaan!!!
wandelschoenen aantrekt en poncho in tas proptquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Barbaaf het volgende:
Zoals ik al zei, het is lastig voorspellen. Ik heb twee uitkomsten, eentje beweert dat het om 14:00 in Maastricht stevig begint te regenen en aanhoudt tot 15:30, deze buien bereiken ook om 15:00 Roermond (daar is 't toch?) en zouden dus duren tot 16:30. De andere voorspelt een paar spatjes in Maastricht en niets in Roermond.
Ik hecht iets meer waarde aan die tweede voorspelling maar zou toch zeker rekening houden met neerslag. Geen lieslaarzen nodig maar wel iets dat een beetje water aankan.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wandelschoenen aantrekt en poncho in tas propt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |