Piloten en niet piloten gezocht voor dit online experiment/spel!
Ik volg de MSc. Human Factors & Safety Assessment in Aeronautics aan de Cranfield University in de UK. Momenteel ben ik voor mijn thesis een experiment aan het uitvoeren waarbij de instrument scanning performance wordt gemeten. Nu heb ik daar ook een online variant van gemaakt om op grotere schaal data te verzamelen.
Iedereen is welkom het experiment uit te voeren, dus zowel vliegers als niet vliegers. Het is een interactief experiment en duurt ongeveer 10 minuten. Het is dus geen saaie oneindige questionnaire en de meeste deelnemers ervaren het als een leuk testje.
Door de kort beschikbare tijd en het leren van een compleet nieuwe computer programmeer taal (Flash Actionscript 3.0) is het experiment niet perfect.
Algemeen commentaar is natuurlijk welkom in deze post, maar specifiek commentaar over het experiment zou ik graag via een prive bericht of het commentaar formulier in het experiment willen ontvangen. Commentaar zou namelijk de deelnemers vooraf al kunnen beïnvloeden.
http://www.mickvermaat.nl/mscthesis/ge/Met vriendelijke groet,
Mick Vermaat
Deze oproep is puur voor mijn MSc thesis, ik wil geen commerciële reclame of iets maken.