Ajax valt wel mee joh, die linker centrale verdediger komt nog wel en dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, ben heel benieuwd hoe jullie het gaan doen wat dat betreft. Jullie zijn wel outsider voor de titel ook. Alleen verdedigend vind ik het niet veel, maar daar hebben, op Feyenoord na, alle teams last van.
Weet niet. Hij heeft nooit bruikbare ballen gekregen, dus moet kijken wat er gebeurt wanneer hij het krijgt.quote:
Nummer10?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nummer10 was dat jaDie werd door iedereen uitgelachen
Die kwam eind van het seizoen nog wel even mooi terug ja
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zonder die Zweed was feyenoord vorig jaar nooit 2e geworden
Ik denk alleen dat ie bij twente minder goed voor de dag was gekomen dan bij feyenoord uiteindelijk hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik haat hem nog zo, toen hij scoorde tegen Twente en even tegen Vak-P ging stoer doen omdat hij hier zijn contract had laten ontbinden.
True, ik praat puur op basis van het huidige elftal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax valt wel mee joh, die linker centrale verdediger komt nog wel en dan is er niks aan de hand. [ afbeelding ]
Allemaal haatreacties kreeg iequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nummer10 was dat jaDie werd door iedereen uitgelachen
Die kwam eind van het seizoen nog wel even mooi terug ja
Mathijssen gaat naar de kakkies, heeft zijn voorkeur voor hunquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, ik praat puur op basis van het huidige elftal.
We gaan voor Mathijsen las ik? Van mij hoeft een centrale verdediger niet zo heel erg nodig. Die Vanhalen zei het laatst goed; iedere aankoop voor een CV heeft gefaald bij Ajax, uiteindelijk is er altijd iemand doorgebroken vanuit onze eigen jeugd. Laat dat nu ook maar gebeuren. Dan maar met een enorm slechte Blind achterin. Vertonghen en Vermealen waren in het begin ook op z'n zachtst gezegd niet fantastisch.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ie bij twente minder goed voor de dag was gekomen dan bij feyenoord uiteindelijk hoor
Klopt ja. Dat was ook het enige; niemand ging er inhoudelijk op in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Allemaal haatreacties kreeg ie
Gozer is dan ook een meester troll 1e klasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nee maar als je op de tribune zit, en die gozer komt voorbij lopen en je weet de geschiedenis en dat het een fantastische speler is dan doet het wel even pijn.
Gingen niet voor niks de nodige halve liters naar toe.
Laat hem dan maar opdonderen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mathijssen gaat naar de kakkies, heeft zijn voorkeur voor hun
3M1N3M.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:42 schreef AnaalFaBtje het volgende:
AAAAIGHTTT...
Mertens-Matavs-Labyad/Lens
Stroot----Toivonen-Wijngum/labyad
Dan heb je backup voor iedereen behalve Mertens.
Matavs-Lens/Toivonen
Lens-Labyad/Wijngum
Stroot-Hutch
Toivonen-Wijngum
Wijngum-Labyad
Nu nog een (verdediger) koopje zoals derijck,en kampioen worden we!
Deze baas en mij niet kennen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat was ook het enige; niemand ging er inhoudelijk op in.
Jammer dat dat topic niet zoveel mensen heeft die inhoudelijks wat te zeggen hebben, op Geo/Lange_langs en die user die DAM genoemd wordt na.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:17 schreef Geo3kant het volgende:
Met Matavs erbij moet ik mijn negatieve maar(toen) realistische voorspelling vAn de derde plek max misschien wijzigen.
Toch blijven de verdedigers maar vooral de trainer onze bottleneck en verwacht ik weinig bAllen en punten in de wedstrijden tegen ajax en twente.
Maar nu Ruiz weg is bij twente zeg ik, we doen mee om het kampioenschap maar we worden 2e.
Hm, ok die kende ik idd niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deze baas en mij niet kennen.
Het grote PSV topic #611: 'Derijck naar Anderlecht'
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:54 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat veel mensen steeds in individuen denken. Denken dat het inbrengen van Hutchinson tijdens wedstrijden waarin het middenveld meer onder druk komt te staan zomaar even wat problemen oplost is ontzettend naïef. Voetbal is een teamsport, en je team moet symmetrisch kloppen om te presteren. Zo vraag ik me ook al weken af hoe jullie Matavz willen bedienen met een slechtziende draver op 10, een linksbuiten die de achterlijn niet haalt en vooral rechtsbenig is en een rechtsbuiten die geen rechtsbuiten is en sporadisch een voorzet geeft.
Ach, die is nog redelijk realistisch. Geo zit vaak wel goed met z'n voorspellingen. Wordt altijd over hem heen gezeken omdat hij negatief is, maar het is de laatste jaren bij PSV ook niet veel soeps natuurlijk.quote:
Hij is ook juist 1 van de weinige die realistisch is van psv, dat maakt het juist elke keer zo mooiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, die is nog redelijk realistisch. Geo zit vaak wel goed met z'n voorspellingen. Wordt altijd over hem heen gezeken omdat hij negatief is, maar het is de laatste jaren bij PSV ook niet veel soeps natuurlijk.
Yep, er heerst daar ook altijd een "zeg dat nou niet joh! Je hoopt toch dat we winnen?"-sfeertje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is ook juist 1 van de weinige die realistisch is van psv, dat maakt het juist elke keer zo mooi
Toen was ie nog 12 ofzo tochquote:
Ze hebben gewoon geen verstand van voetbal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:40 schreef mrstylo het volgende:
Probleem is dat daar mensen te kritisch of te euforisch zijn. Er is geen goede lijn tussen.
Oke.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geen verstand van voetbal.
Achja jullie mogen heatwave wel hebben hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:40 schreef mrstylo het volgende:
Probleem is dat daar mensen te kritisch of te euforisch zijn. Er is geen goede lijn tussen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:40 schreef mrstylo het volgende:
Maar er is ook niks mis mee met euforisch zijn over je eigen club, ik post ook wel eens overdreven positieve reacties over Twente terwijl ik weet dat het niet helemaal waar is wanneer ik op Invoeren klikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het twente topic net zo leuk is om te trollen als het psv topicquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
Maar er is ook niks mis mee met euforisch zijn over je eigen club, ik post ook wel eens overdreven positieve reacties over Twente terwijl ik weet dat het niet helemaal waar is wanneer ik op Invoeren klik
Daarvoor ben je supporter. Zodra ik betaald krijg om objectieve reacties te posten dan verander ik het misschien wel
Er werd nu alweer gezwamd dat Maher beter zou zijn. Die jongen heeft 3 á 4 assists gegeven dit jaar, Eriksen 15+quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja jullie mogen heatwave wel hebben hoor
Heb hem nog nooit positief zien posten over Ajax
Volgens hem kan Eriksen er helemaal niks van
quote:- hou eens op -
[ Bericht 90% gewijzigd door Happel op 04-07-2011 07:18:39 ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het twente topic net zo leuk is om te trollen als het psv topic
Iedereen vergeet voor het gemak dat Eriksen ook nog maar net 20 is gewordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er werd nu alweer gezwamd dat Maher beter zou zijn. Die jongen heeft 3 á 4 assists gegeven dit jaar, Eriksen 15+
Eriksen wordt onderschat, al mag hij dit jaar wel eens écht gaan opstaan en door gaan breken.
Ik zei dat het een goede aankoop wasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wat vooral speelt is dat we van zo ver zijn gekomen, falliet -> kampioenschap -> effe 6mil neer tikken voor een jochie van 19.
We zijn daar gewoon trots op, en als er dan iemand met Ajax logo komt posten dat het een prutser is ja dan gaat het los
Klopt ja, komt wel goed met die gozer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen vergeet voor het gemak dat Eriksen ook nog maar net 20 is geworden
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:45 schreef napoleonfour het volgende:
heb je familie nog gezien in antwerp steven, allemaal rare hoedjes op en grote neuzen
Je snapt wat ik bedoel, geen zin om nu reacties te gaan opzoekenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei dat het een goede aankoop was
Hij heeft hetzelfde probleem als Strootman. Supporters maken beide spelers groter dan ze echt zijn. Ze vallen daardoor bijna altijd tegen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de vbl-sc is dan ook wel goed geweest voor vbl zelfquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:45 schreef TwenteFC het volgende:
Mijn beeld over de VBL fokkers is wel veranderd sinds ik hier meelees/post .. vond A422 eerst ook een grote klootzak.. maar na een paar weken hier mee te lezen en posten kom je er achter dat het gewoon een toffe user is.
HeatWave zag halverwege vorig seizoen ook het liefst Eriksen een jaar verhuurd worden aan RKC. Totaal niet serieus te nemen die gast.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er werd nu alweer gezwamd dat Maher beter zou zijn. Die jongen heeft 3 á 4 assists gegeven dit jaar, Eriksen 15+
Eriksen wordt onderschat, al mag hij dit jaar wel eens écht gaan opstaan en door gaan breken.
Strootman is ook nog maar 21 ofzo toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft hetzelfde probleem als Strootman. Supporters maken beide spelers groter dan ze echt zijn. Ze vallen daardoor bijna altijd tegen.
Die neem ik als het om voetbal gaat al tijden niet serieus. Ik negeer dat soort mensen altijd, maar het blijft wel vermakelijk om te zien hoe iedereen er constant op ingaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
HeatWave zag halverwege vorig seizoen ook het liefst Eriksen een jaar verhuurd worden aan RKC. Totaal niet serieus te nemen die gast.
Hmf nog zien vliegen met zijn jetpack?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:47 schreef napoleonfour het volgende:
maaar ant werpen mooie stad met een goed arsenaal aan bieren. helaas is mijn voorraad op en zie ik nu bijna lles dubbek.
Ik doe het ook niet meer inderdaad, hij blijft maar terugvallen op het feit dat Eriksen volgens hem werd opgehemeld tot 'de nieuwe Messi'.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die neem ik als het om voetbal gaat al tijden niet serieus. Ik negeer dat soort mensen altijd, maar het blijft wel vermakelijk om te zien hoe iedereen er constant op ingaat.
najah zag wel meer dingen vliegen naar 40-45 koningke oid bier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmf nog zien vliegen met zijn jetpack?
Het is een groot talent ja, maar de komende 100jaar zullen we geen "nieuwe Messi" meer zienquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer inderdaad, hij blijft maar terugvallen op het feit dat Eriksen volgens hem werd opgehemeld tot 'de nieuwe Messi'.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
jullie komen voor eriksen opquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zeiden we na Ronaldo en Zidane ook. Elke 10 jaar komt een mega talent te voorschijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een groot talent ja, maar de komende 100jaar zullen we geen "nieuwe Messi" meer zien
Dat soort algemene kreten hoor je altijd van mensen wiens mening nergens op slaat. Zo krijgen ze altijd gelijk; want Eriksen is de nieuwe Messi niet idd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer inderdaad, hij blijft maar terugvallen op het feit dat Eriksen volgens hem werd opgehemeld tot 'de nieuwe Messi'.
Maher is wel serieus goed, jammer dat hij niet uit de opleiding van Ajax komt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Messi is al veel groter dan Ronaldo en Zidane samen manquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeiden we na Ronaldo en Zidane ook. Elke 10 jaar komt een mega talent te voorschijn.
Heb je R9 en Zidane ooit zien spelen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Messi is al veel groter dan Ronaldo en Zidane samen man
Maher is een probleemgeval, kijk alleen hoe ie nu al met Az omgaatquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maher is wel serieus goed, jammer dat hij niet uit de opleiding van Ajax komt.Faal beleid.
messi is 1.60m ofzo ronaldo 1.85quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Messi is al veel groter dan Ronaldo en Zidane samen man
Nee ik ben 2000quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je R9 en Zidane ooit zien spelen?
Ja denk dat hij is gek gemaakt bij Oranje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maher is een probleemgeval, kijk alleen hoe ie nu al met Az omgaat
6maanden terug nog zeggen ik wil hier jaren blijven en nu
Door strootman en van Bommel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja denk dat hij is gek gemaakt bij Oranje.
Oh oké.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ander voetbal forum die ontstaan is na de rel.
Als je Messi beter vindt dan die twee, dan moet ik zo'n vraag stellen.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oké.
Kan iemand misschien als ze tijd hebben waar over die rel ging enzo?
[..]
Als je Messi beter vindt dan die twee, dan moet ik zo'n vraag stellen.
Jij vindt Messi niet beterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oké.
[..]
Als je Messi beter vindt dan die twee, dan moet ik zo'n vraag stellen.
Twentequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Altijd VBL. Gelimiteerd tot de Twente topics, en voor de rest reacties op topics die ik tegen kom als ik via de FP binnen kom.
R9 vind ik persoonlijk beste voetballer dat ik tot nu toe heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij vindt Messi niet beter
Inzanity, ben jij dat?
Klopt, ik durf ook nooit die link of de volledige naam te dumpen in een gesprek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ligt nog steeds gevoelig hier bij sommigen volgens mij, vandaar
R9 faalt altijd in topwedstrijden, messi nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
R9 vind ik persoonlijk beste voetballer dat ik tot nu toe heb meegemaakt.
Waarom zou ik dan Inzanity zijn?
Faalt altijd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
R9 faalt altijd in topwedstrijden, messi niet
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:55 schreef napoleonfour het volgende:
twente is en blijft een aftans provicinciecluvje.
Nog wel, in de optiek van Randstedelingen. Maar we komen er aanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:55 schreef napoleonfour het volgende:
twente is en blijft een aftans provicinciecluvje.
quote:
Een of andere mod had iets doms gezegd, wat bij Danny verkeerd viel, toen ging hij mod-af en toen besloten z'n 2 collega's (Sjimzquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oké.
Ja dus?quote:
quote:
oei vak p, ben al bang. ik schijt op jullie sotere gastenquote:
jullie zullen er nooit aankomen. dat kampioenschap was eenmalig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog wel, in de optiek van Randstedelingen. Maar we komen er aan
[..]
Mwa, zo erg is het ook weer niet momenteel, alleen als het als spam gezien wordt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klopt, ik durf ook nooit die link of de volledige naam te dumpen in een gesprek.
Als de verkeerde het leest kan het wel eens een hele lange ban worden dan.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een of andere mod had iets doms gezegd, wat bij Danny verkeerd viel, toen ging hij mod-af en toen besloten z'n 2 collega's (SjimzEn die ander z'n naam ken ik niet) ook weg.
Toen had VBL geen mods meer, ging VBL dicht, gingen ze hun eigen forum oprichten.
Zoiets, in een notendop. Was er zelf niet bij. Heb het achteraf teruggelezen toen ik terugkwam van een ban. En ben uiteraard netjes hier gebleven
Hahahha baas.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een of andere mod had iets doms gezegd, wat bij Danny verkeerd viel, toen ging hij mod-af en toen besloten z'n 2 collega's (SjimzEn die ander z'n naam ken ik niet) ook weg.
Toen had VBL geen mods meer, ging VBL dicht, gingen ze hun eigen forum oprichten.
Zoiets, in een notendop. Was er zelf niet bij. Heb het achteraf teruggelezen toen ik terugkwam van een ban. En ben uiteraard netjes hier gebleven
Het is er nu toch stil?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Stiekem baal ik altijd nog wel dat ik dat niet heb opgericht. Zat er namelijk meteen daarna al over te twijfelen maar dacht dat het niets zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |