Strootman is ook nog maar 21 ofzo toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft hetzelfde probleem als Strootman. Supporters maken beide spelers groter dan ze echt zijn. Ze vallen daardoor bijna altijd tegen.
Die neem ik als het om voetbal gaat al tijden niet serieus. Ik negeer dat soort mensen altijd, maar het blijft wel vermakelijk om te zien hoe iedereen er constant op ingaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
HeatWave zag halverwege vorig seizoen ook het liefst Eriksen een jaar verhuurd worden aan RKC. Totaal niet serieus te nemen die gast.
Hmf nog zien vliegen met zijn jetpack?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:47 schreef napoleonfour het volgende:
maaar ant werpen mooie stad met een goed arsenaal aan bieren. helaas is mijn voorraad op en zie ik nu bijna lles dubbek.
Ik doe het ook niet meer inderdaad, hij blijft maar terugvallen op het feit dat Eriksen volgens hem werd opgehemeld tot 'de nieuwe Messi'.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die neem ik als het om voetbal gaat al tijden niet serieus. Ik negeer dat soort mensen altijd, maar het blijft wel vermakelijk om te zien hoe iedereen er constant op ingaat.
najah zag wel meer dingen vliegen naar 40-45 koningke oid bier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmf nog zien vliegen met zijn jetpack?
Het is een groot talent ja, maar de komende 100jaar zullen we geen "nieuwe Messi" meer zienquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer inderdaad, hij blijft maar terugvallen op het feit dat Eriksen volgens hem werd opgehemeld tot 'de nieuwe Messi'.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er werd nu alweer gezwamd dat Maher beter zou zijn. Die jongen heeft 3 á 4 assists gegeven dit jaar, Eriksen 15+
Eriksen wordt onderschat, al mag hij dit jaar wel eens écht gaan opstaan en door gaan breken.
jullie komen voor eriksen opquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen vergeet voor het gemak dat Eriksen ook nog maar net 20 is geworden
Dat zeiden we na Ronaldo en Zidane ook. Elke 10 jaar komt een mega talent te voorschijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een groot talent ja, maar de komende 100jaar zullen we geen "nieuwe Messi" meer zien
Dat soort algemene kreten hoor je altijd van mensen wiens mening nergens op slaat. Zo krijgen ze altijd gelijk; want Eriksen is de nieuwe Messi niet idd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer inderdaad, hij blijft maar terugvallen op het feit dat Eriksen volgens hem werd opgehemeld tot 'de nieuwe Messi'.
Maher is wel serieus goed, jammer dat hij niet uit de opleiding van Ajax komt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er werd nu alweer gezwamd dat Maher beter zou zijn. Die jongen heeft 3 á 4 assists gegeven dit jaar, Eriksen 15+
Eriksen wordt onderschat, al mag hij dit jaar wel eens écht gaan opstaan en door gaan breken.
Messi is al veel groter dan Ronaldo en Zidane samen manquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeiden we na Ronaldo en Zidane ook. Elke 10 jaar komt een mega talent te voorschijn.
Heb je R9 en Zidane ooit zien spelen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Messi is al veel groter dan Ronaldo en Zidane samen man
Maher is een probleemgeval, kijk alleen hoe ie nu al met Az omgaatquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maher is wel serieus goed, jammer dat hij niet uit de opleiding van Ajax komt.Faal beleid.
messi is 1.60m ofzo ronaldo 1.85quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Messi is al veel groter dan Ronaldo en Zidane samen man
Nee ik ben 2000quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je R9 en Zidane ooit zien spelen?
Ja denk dat hij is gek gemaakt bij Oranje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maher is een probleemgeval, kijk alleen hoe ie nu al met Az omgaat
6maanden terug nog zeggen ik wil hier jaren blijven en nu
Door strootman en van Bommel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja denk dat hij is gek gemaakt bij Oranje.
Oh oké.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ander voetbal forum die ontstaan is na de rel.
Als je Messi beter vindt dan die twee, dan moet ik zo'n vraag stellen.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oké.
Kan iemand misschien als ze tijd hebben waar over die rel ging enzo?
[..]
Als je Messi beter vindt dan die twee, dan moet ik zo'n vraag stellen.
Jij vindt Messi niet beterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oké.
Kan iemand misschien als ze tijd hebben waar over die rel ging enzo?
[..]
Als je Messi beter vindt dan die twee, dan moet ik zo'n vraag stellen.
Twentequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Altijd VBL. Gelimiteerd tot de Twente topics, en voor de rest reacties op topics die ik tegen kom als ik via de FP binnen kom.
R9 vind ik persoonlijk beste voetballer dat ik tot nu toe heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij vindt Messi niet beter
Inzanity, ben jij dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |